20 ltrquote:Op zondag 18 mei 2014 13:04 schreef AnneX het volgende:
Oh,sch.va is 20 - twintig - liter vocht kwijt en heeft een aardige jas uitgedaan!
En is aan het "wapperen": gedesoriënteerd.![]()
Mijn vader bedacht ook altijd de vreemdste dingen.
Dat zijn ( ongetrouwde) sch.zus naast hem lag. Hopeloos werd mijn moeder ervan.,
Hij kon niet op zijn benen staan, pakte zijn stok en stond om 5 uur 's morgens aan de nooddeur te rammelen want hij moest de bus halen.
Heeft nooit van zijn leven in OV gezeten.
" wapperen"...![]()
Overigens..Isa of Lein of Bloes weten jullie dat?
Als sch.va van top tot teen vol vocht zat, zit dat ook in de schedelpan???
Merci.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ging toch niet mee?
Sterkte met je schoonpa..
Nee, ander systeem wbt vochthuishouding.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:04 schreef AnneX het volgende:
Overigens..Isa of Lein of Bloes weten jullie dat?
Als sch.va van top tot teen vol vocht zat, zit dat ook in de schedelpan???
Waarom roept iedereen steeds dat mini niet mee gaat! Dat heeft ze zelf namelijk nog altijd niet gezegdquote:
Oh ja...nou we slaan even over. Niet weer overdag aan de alcohol.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:30 schreef borisz het volgende:
Heerlijk weer hier op de Ruïne. Ook lekker bier
Vislucht aan handen verdwijnt door wassen met koffiedik of citroen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:35 schreef z80 het volgende:
nadeel is wel dat ik nu een paar vingers hen die naar gerookte vis ruiken, zelfs na een paar keer wassen.
* z80 gaat even een bak koffie zetten.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Vislucht aan handen verdwijnt door wassen met koffiedik of citroen.
Aldus Klazien uut Zalk.
Verbazend ja.. Welk strand was je?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Net even aan het strand geweest, verbazingwekkend rustig, Het is écht strandweer, zondag en warm.
Ah zeeland.. nooit geweestquote:Op zondag 18 mei 2014 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Breezand heet het geloof ik, vlakbij Veere en het Veerse meer
Zeeland heeft net als de waddeneilanden prachtige stranden.quote:
*burp*quote:Op zondag 18 mei 2014 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja...nou we slaan even over. Niet weer overdag aan de alcohol.
Ja dat schijnt, maar op een of andere manier trekt het me totaal niet.. gek is dat.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeeland heeft net als de waddeneilanden prachtige stranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |