Neuh niet eensquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Wat geweldig voor hem (en jullie) zo'n dag
Was het een kroonjaar? 60 of zo?
Koop een fijn borsteltje golfer! Daar hebben die ouwetjes zo veel baat bij, qua vacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:34 schreef golfer het volgende:
@AnneX, w.b.t. Xena: die is nooit meer helemaal de ouwe geworden. Haar vacht ziet er nog steeds een beetje verfomfaaid uit en ze eet aanmerkelijk minder dan voor het incident. Het is echt een scharminkeltje geworden, maar ze scharrelt en doet weer als vanouds en komt ook geregeld weer thuis met een zelf gevangen muis.
Zolang we de indruk hebben dat ze nog steeds tevreden is met haar leventje laten we haar lekker haar gang gaan.
Die hebben we uiteraard al jaren en ze krijgt regelmatig lekkere borstelbeurten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Koop een fijn borsteltje golfer! Daar hebben die ouwetjes zo veel baat bij, qua vacht.
Misschien ook wel een idee voor de kat!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben we uiteraard al jaren en ze krijgt regelmatig lekkere borstelbeurten.
quote:Op zondag 18 mei 2014 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien ook wel een idee voor de kat!
Na zo'n weekend zou ik ook ff niets doen iddquote:Op zondag 18 mei 2014 09:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij doen vandaag niets geloof ikalle drie moe. Even fotootjes bewerken. Er werden op de boot meeuwen gevoerd en dat leverde geniale plaatjes op.
Splashride is een bus die ook kan varen. Lekker toeristisch maar erg lollig.
Heb je hapjes gemaakt of een maaltijd?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:02 schreef Vork het volgende:
Ik ga hier vanmiddag nog naar een lokaal festivalletje op een plaatselijke kunstwerkplaats. Wij als volkskeuken verkopen daar eten waar ik gisteren nog allemaal voorbereidingen voor heb gedaan.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, thuis.. dood moe maar het was echt een super dag! Lang verhaal in de spoiler voor wie het leuk vindt
Wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En: 10xvoor Top Gun!
Let me see you stripped down to the bone
O snert, ik zie het nu op op verschillende plaatsen voorbij komen. Getverderrie.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kels-overleden.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |