Met yats?quote:
Can't blame her for tryingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Lol, vandaag nog een app gekregen van de date van gister met excuses en of ik haar wat tijd wilde gunnen en over een paar weken wil afspreken. Hell no.
doe gewoon (en sms me ff waar je heen gaat)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Lol, vandaag nog een app gekregen van de date van gister met excuses en of ik haar wat tijd wilde gunnen en over een paar weken wil afspreken. Hell no.
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze heeft wel ballen. Denk dat de meeste vrouwen na zo'n voorval dat echt niet zouden vragen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik snap dat je geen relatie wil met zo iemand; maar waarom zou je haar geen kans willen geven om haar verhaal te doen ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
1. Waarom laat je haar zoveel bepalen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik zou vana een date hebben maar ze heeft sinds gisteren al niks van zich laten horen terwijl ze mij zou laten weten hoe laat en waar. Reageert niet op berichtjes van mij. Nog maar 2 hoor, dus niet dat ik haar gek maak met berichtjes
NEXT!
*Kijkt in zijn agenda....Ja, ik heb nog wel een gaatje tussen 7 en 8, red je dat Phoebe?*quote:
Alsof jij niet je hele agenda leeg zou halen voor een beurt nu.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
*Kijkt in zijn agenda....Ja, ik heb nog wel een gaatje tussen 7 en 8, red je dat Phoebe?*
Nee, want er moet wel een klik zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Alsof jij niet je hele agenda leeg zou halen voor een beurt nu.
Een echte vent haalt z'n meissie op aan de deur tochquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
He, even een sukkelige vraag
Quizmaster komt me straks ophalen en ik woon in een flat.
Als hij aanbelt, laat ik hem dan eerst binnen, en als ie boven is kan ie gelijk weer naar beneden, wantja we gaan ergens eten.
Of zeg ik gewoon dat ik eraan kom en zie hem beneden.
(en eerst een kop koffie ofzo, daar ben ik niet zo van)
Hem naar boven laten komen onder het mom van dat je nog even wat dingen moet pakken. Dan haalt hij je aan de deur op en als hij daar staat heb je net je jas aan. Awkwardness averted.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Als hij aanbelt, laat ik hem dan eerst binnen, en als ie boven is kan ie gelijk weer naar beneden, wantja we gaan ergens eten.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Als ik nog niet klaar ben: 'hey, kom je nog even naar boven? het is de 7e'quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Alsof jij niet je hele agenda leeg zou halen voor een beurt nu.
Prachtig verhaal. Ga je nog vaak vertellen op feestjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Date van vanmiddag was een drama. Leuke meid, mooi weer, het klikte dus het zou allemaal wel goed moeten gaan. Blijkt ze nog net twee weken vrijgezel te zijn en ze stortte half in na ongeveer een uur gezellig gebabbeld te hebben. Ik probeerde haar nog te kalmeren, wat enigszins werkte, maar uiteindelijk heb ik haar ouders maar gebeld want ze kon echt totaal niks meer. Die hebben haar vervolgens opgehaald.
Echt, waarom daten als je er nog niet aan toe bent.
Heeft vast een oom op sterven liggenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik zou vana een date hebben maar ze heeft sinds gisteren al niks van zich laten horen terwijl ze mij zou laten weten hoe laat en waar. Reageert niet op berichtjes van mij. Nog maar 2 hoor, dus niet dat ik haar gek maak met berichtjes
NEXT!
Lekker compliment voor de dames waar je nu mee spreektquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]Maar nee, gek genoeg ben ik toch nog enigszins kritisch. Al geef ik toe dat de lat niet extreem hoog ligt.
das mooi klote, aangezien het niet jouw keuze is toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wil niet al teveel gaan invullen, maar ik heb zo'n gutfeeling dat mijn rendezvousjes met krullenbol v 2.0 ook weer hun langste tijd gehad hebben. En ik zit er zelden naast. Ik wacht het even af nog.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:41 schreef Rickario het volgende:
[..]
Heeft vast een oom op sterven liggen
Nee. Maar ze is wat slecht te peilen. In de zin van dat als ze tijd heeft ze bij wijze van spreken het liefst iedere avond afspreekt. Dat hoeft dan voor mij ook niet zo nodig, maar het geeft op zijn minst blijk van enthousiasme. En als ze dan drukker is zoals de afgelopen twee weken hoor je er ook echt amper wat van. Prima verder, zij heeft haar eigen leven en ik ook, maar het zijn op zich nogal extremen te noemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
das mooi klote, aangezien het niet jouw keuze is toch?
Gek genoeg zijn dat allen mooie dames.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Lekker compliment voor de dames waar je nu mee spreekt
Is dat nog steeds met een van dezelfde dames waarmee je eerder gedate hebt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Capstan het volgende:
Net teruggekeerd van een zeer fijne museum-en-uit-etendate. Van een vervolgdate twee weken geleden is het inmiddels een reeks dates geworden en het volgende deel is in voorbereiding.
Hij had een paar weken terug bijna een haremquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je gedronken, Tijn? Dat zegt 'ie toch?
Het staat letterlijk in zijn bericht. Daarvoor hoef je hem niet gevolgd te hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij had een paar weken terug bijna een haremsorry dat ik het dan niet helemaal meer volg
Het leek me ook vrij duidelijk, maar ja, dat is dus één van de dames waarover ik het toen hadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij had een paar weken terug bijna een haremsorry dat ik het dan niet helemaal meer volg
Just askingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het leek me ook vrij duidelijk, maar ja, dat is dus één van de dames waarover ik het toen had
Ik wil best een date van je overnemenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:50 schreef Gatenkaas het volgende:
Morgen komt m'n scharrel langs, maandag date met een meid die ik leerde kennen via Tinder, dinsdag met eentje via Paiq en woensdag weer met eentje via Tinder. Ik heb het iets te druk.
Ik denk dat het meer vriendschappelijk is/wordt het contact wat ik met haar heb.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is aan jouw zijde overigens wel stil geworden, of lijkt dat maar zo?
Waarom zou ik dat doen? Ik stuur je gewoon hier een dm/pmquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo, wie is die user die mij op OKcupid heeft opgezocht?
Ja weet ik hetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ik stuur je gewoon hier een dm/pm
Oh ik zit trouwens ook op Okcupidquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja weet ik het. Ik dacht dat het ElThijs dinges was maar nu weet ik het niet zeker.
Hahaha, kick!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:50 schreef Gatenkaas het volgende:
Morgen komt m'n scharrel langs, maandag date met een meid die ik leerde kennen via Tinder, dinsdag met eentje via Paiq en woensdag weer met eentje via Tinder. Ik heb het iets te druk.
Poe hè, niet fijn om te horen / lezen. Uiteindelijk wel prettig dat ze het zelf in de gaten heeft en laat weten dat ze "druk" is (al is dat naar mijn idee kul (niet persoonlijk bedoeldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Maar ze is wat slecht te peilen. In de zin van dat als ze tijd heeft ze bij wijze van spreken het liefst iedere avond afspreekt. Dat hoeft dan voor mij ook niet zo nodig, maar het geeft op zijn minst blijk van enthousiasme. En als ze dan drukker is zoals de afgelopen twee weken hoor je er ook echt amper wat van. Prima verder, zij heeft haar eigen leven en ik ook, maar het zijn op zich nogal extremen te noemen.
Anyway, ik laat haar gewoon aan haar dingen over, bericht haar verder niet als een of andere adhd'er plat of iets en hoor dan wel hoe of wat. Stuurt ze afgelopen week een appje dat ik waarschijnlijk wel gemerkt had dat ze wat minder enthousiast/druk reageert. En dat ze zichzelf afvroeg of het nu door de drukte komt (ze draait nachtdiensten en dat werkt nogal slopend op haar, qua vermoeidheid) of juist de bindingsangst (we daten nu exclusief) waardoor ze angstig wordt en dus al bijna afhaakt óf dat ze het gewoon niet voelt.
Ik heb zelf het idee dat als je jezelf de laatste mogelijkheid al voor moet houden, dat al een antwoord op zich is. Daarvoor speel ik dat spelletje al wat te lang, het maakt cynisch.
Ik vind eigenlijk wel dat jij en DP moeten batsenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
*Kijkt in zijn agenda....Ja, ik heb nog wel een gaatje tussen 7 en 8, red je dat Phoebe?*
Toch de quizmaster, leukquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Kan het niet gewoon zijn dat ze zo ís, meer een kwestie van hoe ze met drukke tijden omgaat? Je bent ook nog niet superlang in haar leven toch. Maar ja kan me voorstellen dat je toch ook rekening houdt met wat anders. Zolang je maar niet het idee hebt dat ze je ontloopt of dat ze verder geen tijd vrij maakt als ze minder druk is met nachtdiensten ofzo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Maar ze is wat slecht te peilen. In de zin van dat als ze tijd heeft ze bij wijze van spreken het liefst iedere avond afspreekt. Dat hoeft dan voor mij ook niet zo nodig, maar het geeft op zijn minst blijk van enthousiasme. En als ze dan drukker is zoals de afgelopen twee weken hoor je er ook echt amper wat van. Prima verder, zij heeft haar eigen leven en ik ook, maar het zijn op zich nogal extremen te noemen.
Anyway, ik laat haar gewoon aan haar dingen over, bericht haar verder niet als een of andere adhd'er plat of iets en hoor dan wel hoe of wat. Stuurt ze afgelopen week een appje dat ik waarschijnlijk wel gemerkt had dat ze wat minder enthousiast/druk reageert. En dat ze zichzelf afvroeg of het nu door de drukte komt (ze draait nachtdiensten en dat werkt nogal slopend op haar, qua vermoeidheid) of juist de bindingsangst (we daten nu exclusief) waardoor ze angstig wordt en dus al bijna afhaakt óf dat ze het gewoon niet voelt.
Ik heb zelf het idee dat als je jezelf de laatste mogelijkheid al voor moet houden, dat al een antwoord op zich is. Daarvoor speel ik dat spelletje al wat te lang, het maakt cynisch.
Net gedaan, oh jezus wat een sof zoiets. Wel een baas dat ie zo reageerde. Als mij dat zou overkomen.. zou liever onder de tafel kruipen eerlijk gezegd.quote:
Die gedachtegang volg ik, maar ze is wel ENORM druk nu, en dat is allesbehalve een smoes. Twijfel ik geen seconde over. Al ben ik ook wel een aanhanger van het idee dat als je iemand echt ziet zitten, je altijd wel ergens tijd kunt maken om diegene te zien. Daarover gesproken:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Poe hè, niet fijn om te horen / lezen. Uiteindelijk wel prettig dat ze het zelf in de gaten heeft en laat weten dat ze "druk" is (al is dat naar mijn idee kul (niet persoonlijk bedoeld), je maakt tijd of je doet het niet).
En bindingsangst, tja, wat ik daarop moet zeggen weet ik niet, als ik mij niet vergis, dan heb je het daar al eens eerder over gehad, toch?. Vrees het ergste, waarschijnlijk zal het daarop gegooid gaan worden straks.. Je bent al voorbereid, maar dan nog, niet fijn
.
Yep, en dat is zeker geen rare opmerking. Ik heb dat hier weleens eerder gemeld meen ik. Het is iemand die nogal volledig in beslag genomen wordt door datgene waar ze op dat moment mee bezig is. Type perfectioniste die haar aandacht wat anders verdeelt dan bijvoorbeeld ik zou doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon zijn dat ze zo ís, meer een kwestie van hoe ze met drukke tijden omgaat? Je bent ook nog niet superlang in haar leven toch. Maar ja kan me voorstellen dat je toch ook rekening houdt met wat anders. Zolang je maar niet het idee hebt dat ze je ontloopt of dat ze verder geen tijd vrij maakt als ze minder druk is met nachtdiensten ofzo.
Joh, op een paar perfecte mensen na hebben we allemaal wel zo'n date gehad. Silenus beschrijft het geweldig, als je zin hebt moet je maar eens teruglezen.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Mwah, ik ben net nieuw bij online dating, mag het?
Denk dat je best wel eens gelijk kunt hebben. En je bent ook nogal een analyseerder soms. Daarnaast, naast die moeheid: als je je net kwetsbaar hebt opgesteld over zoiets en hebt aangegeven dat je misschien wat losser daarin moet worden laat je ook zien dat je iemand serieus neemt en is het misschien wel even wat ongemakkelijker, na zo'n ontboezeming. Dus iets afstandelijker lijkt me dan niet zo gek maar ja wie ben ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die gedachtegang volg ik, maar ze is wel ENORM druk nu, en dat is allesbehalve een smoes. Twijfel ik geen seconde over. Al ben ik ook wel een aanhanger van het idee dat als je iemand echt ziet zitten, je altijd wel ergens tijd kunt maken om diegene te zien. Daarover gesproken:
[..]
Yep, en dat is zeker geen rare opmerking. Ik heb dat hier weleens eerder gemeld meen ik. Het is iemand die nogal volledig in beslag genomen wordt door datgene waar ze op dat moment mee bezig is. Type perfectioniste die haar aandacht wat anders verdeelt dan bijvoorbeeld ik zou doen.
Wellicht relevant; ik ben daar donderdag nog (even) geweest. Was min of meer naar aanleiding van een telefoongesprek wat we kort na dat appje hadden. Zij opperde daarin dat ze er misschien wat meer relaxed in moest staan, dat zichzelf opgelegde gevoel van dat er aan alle kanten aan haar getrokken werd los moest laten. Was op zich leuk, uit eten geweest, daarna richting haar huis, seks gehad, the works. Haar eerdere opmerking in ogenschouw genomen; was ze over het geheel genomen meer afstandelijk? Ja. Absoluut.
Moet ik wel eerlijkheidshalve wel weer aan toevoegen dat ze rond liep als een zombie, mens was echt doodop. Dat kan het dus zijn. Vandaar dat ik eerder zei dat ik dit even afwacht.
Ik was het niet hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja weet ik het. Ik dacht dat het ElThijs dinges was maar nu weet ik het niet zeker.
Whehe, dat van dat analyseren (inbe4 werkelijk waar hilarische El_Thijs of SC grap) klopt wel. Het gevaar schuilt hem daarin dat je nogal wat in gaat vullen voor jezelf. En toch, gutfeeling. Kan ik niet helemaal van me afschudden. Eens temeer omdat het vrijwel altijd klopt hier. We gaan het zien.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat je best wel eens gelijk kunt hebben. En je bent ook nogal een analyseerder soms. Daarnaast, naast die moeheid: als je je net kwetsbaar hebt opgesteld over zoiets en hebt aangegeven dat je misschien wat losser daarin moet worden laat je ook zien dat je iemand serieus neemt en is het misschien wel even wat ongemakkelijker, na zo'n ontboezeming. Dus iets afstandelijker lijkt me dan niet zo gek maar ja wie ben ik.
Copy/paste dat bericht hier eens? Tien tegen één dat de autist in mij er een user aan koppelen kan.quote:Op
zaterdag 17 mei 2014 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Janee, diegene heeft me niet alleen opgezocht maar ook een berichtje gestuurd en me daarin c_c genoemd dus vandaar.
Haha wat?! Waar heb je die parel gevonden?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
zo'n "gezelligerd" die de serveerster nablikte en luid en vooral heel fout riep: "zooowww die is vannacht even lekker genomen zo te zien!". Heb er zat en heb door schade en schande geleerd te filteren
Echt he...quote:
Of het is je eigen self fulfilling(?) prophecy of hoe je dat ook schrijft. Kan het me wel voorstelling dat je net als zij dat ook doet jezelf wat afschermt. Als je gutfeeling wel klopt is het wel heel laag dus daar gaan we maar even niet van uit.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehe, dat van dat analyseren (inbe4 werkelijk waar hilarische El_Thijs of SC grap) klopt wel. Het gevaar schuilt hem daarin dat je nogal wat in gaat vullen voor jezelf. En toch, gutfeeling. Kan ik niet helemaal van me afschudden. Eens temeer omdat het vrijwel altijd klopt hier. We gaan het zien.
[..]
Copy/paste dat bericht hier eens? Tien tegen één dat de autist in mij er een user aan koppelen kan.
Zeg jij ook al prima de bima, of is dat er nog niet ingeslopen?quote:
Erg hé? Ik had beter met hem naar een wegrestaurant kunnen gaan (fout stereotypering, I know)quote:Op zondag 18 mei 2014 01:16 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha wat?! Waar heb je die parel gevonden?![]()
Mijn ergste is iemand die net iets te hard "wat een zielige bijstandsmoeder ben je dan!?" zei over een dame op zo'n vriendinnenuitje - jongere mannen aanspreken want dat is lekker gek enzo. Wist niet hoe hard ik door de grond kon zakken.
Nee. Ik handel daar verder niet naar.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of het is je eigen self fulfilling(?) prophecy of hoe je dat ook schrijft. Kan het me wel voorstelling dat je net als zij dat ook doet jezelf wat afschermt. Als je gutfeeling wel klopt is het wel heel laag dus daar gaan we maar even niet van uit.
Het is niet alleen handelen hé. Maar goed, eeuwige discussie lijkt mequote:Op zondag 18 mei 2014 01:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Ik handel daar verder niet naar.
Ik las je wat te snel, dat van dat afschermen of de knop omzetten klopt dan weer wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is niet alleen handelen hé. Maar goed, eeuwige discussie lijkt me
We zijn wezen eten bij een Mexicaan en daarna nog een paar drankjes gedaan in een kroeg. Totdat het uitgaansleven me net wat te luid werdquote:Op zondag 18 mei 2014 01:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat heb je verder gedaan, beetje wezen stappen ofzo?
Ah zo! Het blijft ook altijd een interessant iets wie dat als eerste gaat doen. Ik lees niet zoveel alarmbellen in je verhaal namelijk, gewoon een net startend "iets" dat een beetje met horten en stoten gaat (ja ja SC, ik weet het)quote:Op zondag 18 mei 2014 01:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik las je wat te snel, dat van dat afschermen of de knop omzetten klopt dan weer wel.
Zie je later, alligatorquote:Op zondag 18 mei 2014 01:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg jij ook al prima de bima, of is dat er nog niet ingeslopen?
quote:And that's exactly why you don't start reciprocating those feelings until she asks the question, "So, what are we?" Until then, no telling her how you feel about her; no doing things that are indicative of a relationship (i.e. weekend trips, meeting friends or family); no buying her extravagant gifts, and definitely no constant text messaging - these are things she needs to FEEL like she needs to EARN from you. If you do it too soon, though, since she hasn't earned it she takes it for granted. You have to spoonfeed yourself to her in the beginning and NOT talk about things that say you want this to be a relationship - if anything, she needs to get the feeling that you could bail at any minute if she decides not to act right.
Owja, je moet het vooral niet willen.... maar stiekem toch weer wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Hungry_Joe, vond het zelf wel handig. Weet niet hoe ver jullie al zijn maar:
[..]
Jammer de bammer, je klassiekers niet kennen!quote:
Tja, meeste van die shit werkt wel raar genoeg. Vrouwen..quote:Op zondag 18 mei 2014 01:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, je moet het vooral niet willen.... maar stiekem toch weer wel.
Huh wat?quote:Op zondag 18 mei 2014 02:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jammer de bammer, je klassiekers niet kennen!![]()
Heb je al een date met tindermeisje gehosseld? Of met die andere, eh, jongere dame?
Ik kan daar niet mee om gaanquote:Op zondag 18 mei 2014 02:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, meeste van die shit werkt wel raar genoeg. Vrouwen..
Lijkt me een beetje tegenstrijdig om een vrouw met bindingsangst het gevoel te geven dat je elk moment weer weg kan zijn. Daarom hou ik ook niet zo van die sites, veel te zwart wit. Er zit wel een kern van waarheid in maar volgens mij kun je dan beter werken aan wederzijds vertrouwen, op een positieve manier. Dit klinkt als een spelletje.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, meeste van die shit werkt wel raar genoeg. Vrouwen..
Het is in dit geval wel ingewikkelder inderdaad omdat ze tegelijkertijd een beetje interesse lijkt te verliezen maar ook heel druk is en bindingsangst heeft.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje tegenstrijdig om een vrouw met bindingsangst het gevoel te geven dat je elk moment weer weg kan zijn. Daarom hou ik ook niet zo van die sites, veel te zwart wit. Er zit wel een kern van waarheid in maar volgens mij kun je dan beter werken aan wederzijds vertrouwen, op een positieve manier. Dit klinkt als een spelletje.
Dat laatste heeft ze vrijwel letterlijk uitgesproken, dat ze het zou begrijpen zelfs als ik geen zin in had in iets wat misschien nooit gaat werken en dat daarom haar verwachtingen nihil zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:57 schreef samthegreat5 het volgende:
if anything, she needs to get the feeling that you could bail at any minute if she decides not to act right.
Met zo'n vrouw zou ik niet eens wat willen eigenlijk...quote:Op zondag 18 mei 2014 02:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is in dit geval wel ingewikkelder inderdaad omdat ze tegelijkertijd een beetje interesse lijkt te verliezen maar ook heel druk is en bindingsangst heeft.
Maar toch, over het algemeen is altijd een goed idee om te laten zien/merken aan een vrouw dat als ze iets doet wat je niet aanstaat je zo weer weg bent. Immers: ''ik heb toch genoeg andere opties''. Ik heb zelf keer op keer de fout gemaakt om te lief om te gaan met dames, ze te veel aandacht te schenken. Tja, dan nemen ze jou inderdaad voor granted en zakt hun interesse (''Oh hij blijft toch wel bij me, that's no fun..'').
Charmante foto jaquote:Op zondag 18 mei 2014 02:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ach, moeilijk gedoe ook. Ik heb er met de minuut minder trek in.
In ander nieuws; ik was gisteren uit eten met een vriendin van me. Was leuk! Maar die vond het nodig om me te taggen in een foto waarop ik er als een complete mongool opsta.Krijg ik naar aanleiding van die foto godbetert een dateverzoek van iemand met wie ik al een tijdje contact had, maar nooit gezien.
''Wanneer gaan wij nu eens spareribs eten? ;-)''
Zoals het er nu uitziet zeer binnenkort denk ik dan maar.
Lul niet, Faxie! Ik zie eruit alsof ik 35 liter bier achter de kiezen heb.quote:
Valt wel mee. Eerder een paar fluitjes.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lul niet, Faxie! Ik zie eruit alsof ik 35 liter bier achter de kiezen heb.
Dit is gewoon zó niet wat je moet willen, mijns inziens. Als je een vrouw date die haar interesse meteen verliest als je je gewoon normaal opstelt en ze kan vertrouwen op wie je bent dan is er juist iets mis met die vrouw, niet met jouw manier van doen. Dan date je niet vrouwen maar met meisjes met meisjesstreken.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is in dit geval wel ingewikkelder inderdaad omdat ze tegelijkertijd een beetje interesse lijkt te verliezen maar ook heel druk is en bindingsangst heeft.
Maar toch, over het algemeen is altijd een goed idee om te laten zien/merken aan een vrouw dat als ze iets doet wat je niet aanstaat je zo weer weg bent. Immers: ''ik heb toch genoeg andere opties''. Ik heb zelf keer op keer de fout gemaakt om te lief om te gaan met dames, ze te veel aandacht te schenken. Tja, dan nemen ze jou inderdaad voor granted en zakt hun interesse (''Oh hij blijft toch wel bij me, that's no fun..'').
Wat maakt jouw inziens het verschil tussen een meisje en een vrouw?quote:Op zondag 18 mei 2014 02:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit is gewoon zó niet wat je moet willen, mijns inziens. Als je een vrouw date die haar interesse meteen verliest als je je gewoon normaal opstelt en ze kan vertrouwen op wie je bent dan is er juist iets mis met die vrouw, niet met jouw manier van doen. Dan date je niet vrouwen maar met meisjes met meisjesstreken.
Ben het niet vaak met jou eens, maar nu wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met zo'n vrouw zou ik niet eens wat willen eigenlijk...
Wat is er mis met gewoon dol op elkaar zijn tegenwoordig?
Waar houden de vrouwen zich dan op?quote:Op zondag 18 mei 2014 02:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit is gewoon zó niet wat je moet willen, mijns inziens. Als je een vrouw date die haar interesse meteen verliest als je je gewoon normaal opstelt en ze kan vertrouwen op wie je bent dan is er juist iets mis met die vrouw, niet met jouw manier van doen. Dan date je niet vrouwen maar met meisjes met meisjesstreken.
Ik heb immer ende altijd gelijkquote:Op zondag 18 mei 2014 02:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met jou eens, maar nu wel.
Volwassen gedrag, zelfinzicht. Geen spelletjes spelen. Geldt net zo hard voor mannen trouwens naar mijn idee.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat maakt jouw insziens het verschil tussen een meisje en een vrouw?
Dat gevoel ken ik maar al te goed bro, ik heb er ook al snel geen zin meer in.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ach, moeilijk gedoe ook. Ik heb er met de minuut minder trek in.
Maar kan je me dan vertellen waarom een dame je verschrikkelijk leuk kan vinden, en oh zo knap en dat allemaal uitspreekt in het begin en dan na een tijdje opeens interesse verliest? Ook bij meiden die zich volwassen gedragen, of lijken te gedragen, gebeurt dit. Is dit niet gewoon vrouwelijke psyche? Gebeurt dat niet gewoon omdat vrouwen aanvoelen dat de man op een gegeven moment te veel interesse gaat tonen/te opdringerig is?quote:Op zondag 18 mei 2014 02:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volwassen gedrag, zelfinzicht. Geen spelletjes spelen. Geldt net zo hard voor mannen trouwens naar mijn idee.
Daar ben ik ook weleens benieuwd naar eigenlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jammer de bammer, je klassiekers niet kennen!![]()
Heb je al een date met tindermeisje gehosseld? Of met die andere, eh, jongere dame?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:59 schreef eefje801 het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat jij en DP moeten batsen
Ik was het niet. Ik ben al tijden niet meer ingelogd. Maar nu begint de nieuwsgierigheid naar c_c stiekem te komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo, wie is die user die mij op OKcupid heeft opgezocht?
Zie ik daar toch ineens bijna mijn naam voorbij komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bijna yatszee even wat schade inhalen en bijlezen.
Ik denk wel dat er een kern van waarheid zit in je verhaal/die site maar dat het niet zo goed uit te leggen is. Het zal vast een stukje psyche zijn, soms is de interesse gewoon opeens weg. Het is niet een kwestie van iemand heel leuk en knap vinden alleen, er zit ook méér bij. En dan ontdek je gaandeweg dat dat niet klikt en ga je iemand vanzelf ook minder leuk vinden. Dat is trouwens echt niet alleen een vrouwending ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar kan je me dan vertellen waarom een dame je verschrikkelijk leuk kan vinden, en oh zo knap en dat allemaal uitspreekt in het begin en dan na een tijdje opeens interesse verliest? Ook bij meiden die zich volwassen gedragen, of lijken te gedragen, gebeurt dit. Is dit niet gewoon vrouwelijke psyche? Gebeurt dat niet gewoon omdat vrouwen aanvoelen dat de man op een gegeven moment te veel interesse gaat tonen/te opdringerig is?
Die Tindermeid was dus niks, want die vond het niet nodig om te reageren. En die ander weet je wel. En dat gaat ook niet meer worden dan dat het is.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:43 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik ook weleens benieuwd naar eigenlijk.
[..]
[..]
Ik was het niet. Ik ben al tijden niet meer ingelogd. Maar nu begint de nieuwsgierigheid naar c_c stiekem te komen.
[..]
Zie ik daar toch ineens bijna mijn naam voorbij komen.
Jij bent scherp zo op de late avondquote:Op zondag 18 mei 2014 02:43 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik ook weleens benieuwd naar eigenlijk.
[..]
[..]
Ik was het niet. Ik ben al tijden niet meer ingelogd. Maar nu begint de nieuwsgierigheid naar c_c stiekem te komen.
[..]
Zie ik daar toch ineens bijna mijn naam voorbij komen.
Vandaag het is het bij twee biertjes gehouden. Dan blijf je vrij helder he? En nee, geen date gehad net, gewoon ouwehoeren met vrienden.quote:
Wat een wijsheid, scheelt mij een hoop schrijfwerk hahaquote:Op zondag 18 mei 2014 02:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er een kern van waarheid zit in je verhaal/die site maar dat het niet zo goed uit te leggen is. Het zal vast een stukje psyche zijn, soms is de interesse gewoon opeens weg. Het is niet een kwestie van iemand heel leuk en knap vinden alleen, er zit ook méér bij. En dan ontdek je gaandeweg dat dat niet klikt en ga je iemand vanzelf ook minder leuk vinden. Dat is trouwens echt niet alleen een vrouwending ofzo.
En het is zeker zo dat sommige mannen té graag willen en daarmee iemand wegjagen maar als het een kwestie is van wegvallen van interesse na een korte tijd kun je er denk ik wel vanuit gaan dat het net zo is als bij veel mannen die bijvoorbeeld niet verliefd worden op een scharrel maar wel leuk willen seksen: je bent gewoon voor die specifieke meid of vrouw geen relatiemateriaal dan. Hard maar waar. Je past niet bij iedereen en andersom toch ook niet?
En sorry voor het boekwerk ik ben te nuchter![]()
Slaap wel, topic.
Ja, je hebt voor een groot deel ook wel gelijk denk ik. Er is maar zoveel wat je zelf in de hand hebt (opdringerigheid, voorkomen, weten wat afknappers zijn, etc.) is het moraal.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er een kern van waarheid zit in je verhaal/die site maar dat het niet zo goed uit te leggen is. Het zal vast een stukje psyche zijn, soms is de interesse gewoon opeens weg. Het is niet een kwestie van iemand heel leuk en knap vinden alleen, er zit ook méér bij. En dan ontdek je gaandeweg dat dat niet klikt en ga je iemand vanzelf ook minder leuk vinden. Dat is trouwens echt niet alleen een vrouwending ofzo.
En het is zeker zo dat sommige mannen té graag willen en daarmee iemand wegjagen maar als het een kwestie is van wegvallen van interesse na een korte tijd kun je er denk ik wel vanuit gaan dat het net zo is als bij veel mannen die bijvoorbeeld niet verliefd worden op een scharrel maar wel leuk willen seksen: je bent gewoon voor die specifieke meid of vrouw geen relatiemateriaal dan. Hard maar waar. Je past niet bij iedereen en andersom toch ook niet?
En sorry voor het boekwerk ik ben te nuchter![]()
Slaap wel, topic.
Voorlopig heb ik nog steeds maar 1 ding in de handquote:Op zondag 18 mei 2014 02:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, je hebt voor een groot deel ook wel gelijk denk ik. Er is maar zoveel wat je zelf in de hand hebt (opdringerigheid, voorkomen, weten wat afknappers zijn, etc.) is het moraal.
quote:Op zondag 18 mei 2014 02:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet om hem direct te willen rimmen, maar ik mag samthegreat5 wel. Interessante user die zo te zien nogal eens in dezelfde valkuilen trapt en denkt/doet als ik, maar met zo nu en dan een verhelderend inzicht. Zeg ik niet vaak hier...quote:Op zondag 18 mei 2014 02:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar kan je me dan vertellen waarom een dame je verschrikkelijk leuk kan vinden, en oh zo knap en dat allemaal uitspreekt in het begin en dan na een tijdje opeens interesse verliest? Ook bij meiden die zich volwassen gedragen, of lijken te gedragen, gebeurt dit. Is dit niet gewoon vrouwelijke psyche? Gebeurt dat niet gewoon omdat vrouwen aanvoelen dat de man op een gegeven moment te veel interesse gaat tonen/te opdringerig is?
Want juist dat gevoel bij een vrouw dat zegt: ''Hm, hij heeft een interessant eigen leven, hij heeft mij eigenlijk niet nodig, wat is hij nu aan het doen, zou hij aan mij denken?'' maakt een man toch aantrekkelijk?
Het snijdt zeker hout.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Niet om hem direct te willen rimmen, maar ik mag samthegreat5 wel. Interessante user die zo te zien nogal eens in dezelfde valkuilen trapt en denkt/doet als ik, maar met zo nu en dan een verhelderend inzicht. Zeg ik niet vaak hier...
Nah, dan ben je er mee bezig op de momenten dat het iets rustiger isquote:Op zondag 18 mei 2014 03:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het snijdt zeker hout.
Het punt zit hem volgens mij in een eigen leven hebben en óndanks dat de tijd vrij maken voor haar. Als je dat hebt ben je niet bewust bezig met niet te beschikbaar zijn of zelf teveel eraan denken. Denk ik.
Duidelijk H_J, en je slaat de spijker op zijn kop. Geen smoesje, gewoon echt druk en rondlopen als een zombie. En net wat je zegt, even laten gaan.. Wie weet hoe het nog gaat lopen..quote:Op zondag 18 mei 2014 00:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die gedachtegang volg ik, maar ze is wel ENORM druk nu, en dat is allesbehalve een smoes. Twijfel ik geen seconde over. Al ben ik ook wel een aanhanger van het idee dat als je iemand echt ziet zitten, je altijd wel ergens tijd kunt maken om diegene te zien. Daarover gesproken:
[..]
Yep, en dat is zeker geen rare opmerking. Ik heb dat hier weleens eerder gemeld meen ik. Het is iemand die nogal volledig in beslag genomen wordt door datgene waar ze op dat moment mee bezig is. Type perfectioniste die haar aandacht wat anders verdeelt dan bijvoorbeeld ik zou doen.
Wellicht relevant; ik ben daar donderdag nog (even) geweest. Was min of meer naar aanleiding van een telefoongesprek wat we kort na dat appje hadden. Zij opperde daarin dat ze er misschien wat meer relaxed in moest staan, dat zichzelf opgelegde gevoel van dat er aan alle kanten aan haar getrokken werd los moest laten. Was op zich leuk, uit eten geweest, daarna richting haar huis, seks gehad, the works. Haar eerdere opmerking in ogenschouw genomen; was ze over het geheel genomen meer afstandelijk? Ja. Absoluut.
Moet ik wel eerlijkheidshalve wel weer aan toevoegen dat ze rond liep als een zombie, mens was echt doodop. Dat kan het dus zijn. Vandaar dat ik eerder zei dat ik dit even afwacht.
Nee Weissneusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kieskleurig?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:18 schreef Weissman het volgende:
Morgen avond date met een Fok!ker![]()
(no homo) (no racist)
Ik mag gij inderdaad ook wel. Bros be bros.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Niet om hem direct te willen rimmen, maar ik mag samthegreat5 wel. Interessante user die zo te zien nogal eens in dezelfde valkuilen trapt en denkt/doet als ik, maar met zo nu en dan een verhelderend inzicht. Zeg ik niet vaak hier...
Sowieso Amsterdamquote:Op zondag 18 mei 2014 11:31 schreef Silenus het volgende:
Wanneer je tegenwoordig na een maand of 5 je RP-profiel weer eens afstoft en gaat kijken, krijg je automatisch twee dagen een full membership.
Op zich handig, maar het aanbod is wel erg karig. Alleen de kortharigen met bril zijn overgebleven zo te zien, alle chicks zijn massaal verkast naar een andere datingsite. Of tinder.
Er is overigens nog een andere datingsite die hier nooit genoemd wordt: the inner circle. Is eigenlijk ook alleen voor mensen uit Amsterdam, waar je alleen op uitnodiging inkomt en waar je foto's gekeurd worden...volgens mij word je ook niet toegelaten als je een sjappie bent.
Sta er nu een weekje op en het bevat werkelijk de meest hotte chicks van het land. En dan bedoel ik natuurlijk geen fictieve camsletjes uit Oekraïne, maar de echt lekkere wijven. Helaas zijn het wel een beetje van die pretentieuze hippe oud-zuid vogels.![]()
En daarna finaal ingemaakt in de slaapkamer?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:20 schreef MissGump het volgende:
Mijn date van gisteren was succesvol.
Ik heb hem finaal ingemaakt met stratego
OMG die grap sag ik niet aankome xD lolzquote:Op zondag 18 mei 2014 12:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En daarna finaal ingemaakt in de slaapkamer?
quote:Op zondag 18 mei 2014 12:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
OMG die grap sag ik niet aankome xD lolz
Ook in lijn met mijn ervaringen. Beste manier is nog altijd om met je eigen leven bezig te zijn, in plaats van je te focussen op aandacht van het andere geslacht.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
En kijk, aandacht van het vrouwelijke geslacht zal je toch altijd verlangen. Zo werken wij mannen nou eenmaal. Dus als zij het je niet geeft, zorg dan dat je die bevestiging en aandacht van andere vrouwen krijgt door met ze te praten/flirten (ik zeg dus niet dat je je pik er per se in moet stekenquote:Op zondag 18 mei 2014 12:33 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ook in lijn met mijn ervaringen. Beste manier is nog altijd om met je eigen leven bezig te zijn, in plaats van je te focussen op aandacht van het andere geslacht.
quote:As much as I loved my ex gfs, I would ALWAYS, no matter what talk to other women, hang out with them, play flirty games and whatnot. But until now, I never realized what that gave me.
My GFs can't ALWAYS be there for me. I mean, yes sometimes in your relationship for a couple of weeks or months she might be able to constantly see you and txt you and make you feel admired, but once she get's busy. If she is your only distraction. If she is your only female attention. You will feel a tremendous hole inside your chest that you will want to fill up.
ITS NORMAL! YOU LOVE HER!
But you can't MAKE someone give you attention. THAT IS EXACTLY WHAT COMES OFF AS NEEDY!!!!! You want her attention, and you can let her know if that can calm you down. But if she can't, she can't. And that's where the other girls come into play.
No I'm not telling you to cheat, I'm not saying to keep something 'on the side'.
I'm a guy. And I love feminine attention JUST AS MUCH AS YOU. And when you dont get any attention from women COMBINED with the fact that your GF is too busy to see you, it can lead to CRAZINESS!!!!
I am 100% sure that you can have a good time without your GF. And it is CRUCIAL that you NEVER, under NO CIRCUMSTANCES MAKE HER YOUR PRIORITY!
Nee, zo werken mensen in het algemeen. We zijn nou eenmaal wired om connecties te maken met anderen. Niemand is een eiland. Wat niet wegneemt dat er te veel mensen zijn die niet 'alleen' kunnen of durven te functioneren, wat weer een heel ander probleem is.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En kijk, aandacht van het vrouwelijke geslacht zal je toch altijd verlangen. Zo werken wij mannen nou eenmaal.
Ik denk dat het beter is om bevestiging te krijgen door jezelf, niet door andere vrouwen. Als je alleen 'bevestiging' kunt krijgen door aandacht van het andere geslacht doe je iets verkeerd volgens mij. Bovendien: als je je focust op één vrouw, ook al ben je er verliefd op, ben je aardig verkeerd bezig. Zorg altijd voor opties; of de schijn van.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En kijk, aandacht van het vrouwelijke geslacht zal je toch altijd verlangen. Zo werken wij mannen nou eenmaal. Dus als zij het je niet geeft, zorg dan dat je die bevestiging en aandacht van andere vrouwen krijgt door met ze te praten/flirten (ik zeg dus niet dat je je pik er per se in moet steken). Anders word je helemaal gek. Dat merk ik zelf ook: als ik alleen maar op 1 dame geconcentreerd ben en ze heeft geen tijd voor me dan word ik gek.
Ook in een (gesloten) relatie? Getver, wat een nare insteek.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:47 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zorg altijd voor opties; of de schijn van.
Correctquote:Op zondag 18 mei 2014 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, zo werken mensen in het algemeen. We zijn nou eenmaal wired om connecties te maken met anderen. Niemand is een eiland. Wat niet wegneemt dat er te veel mensen zijn die niet 'alleen' kunnen of durven te functioneren, wat weer een heel ander probleem is.
Goed gegoogled manquote:Op zondag 18 mei 2014 12:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit komt rechtstreeks van een PUA-forum.
Mijn firefly-alarm gaat hierbij wel keihard af
Ik zal er voorzichtig mee zijn. Nu vinden ze je nog schattig, voordat je het weet word je uitgekotst hier. Want je mag hier niet ''te goed'' of ''te succesvol zijn''.quote:
Ik heb het eigenlijk alleen over de datingfase.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook in een (gesloten) relatie? Getver, wat een nare insteek.
Wat heeft een stuk tekst over hoe je in feite je eigenwaarde haalt uit de hoeveelheid vrouwelijke aandacht die je krijgt te maken met 'te succesvol zijn'?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zal er voorzichtig mee zijn. Nu vinden ze je nog schattig, voordat je het weet word je uitgekotst hier. Want je mag hier niet ''te goed'' of ''te succesvol zijn''.
Dan zullen weinig vrouwen nog daten.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef eefje801 het volgende:
En dan vertellen googlende vrouwen elkaar: "If you're not a priority, don't be an option!"
Het machtig mooie internet
Is er gesnaveld?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:26 schreef habitue het volgende:
Date gister was erg fijn, in het zonnetje aan het water met een tas koud bier en pizza.
Einde verhaal, exit bij mij. Ik wil me er vol in storten met iemand, zonder er over na te denken opgaan in het enthousiasme voor/over/met iemand.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Hungry_Joe, vond het zelf wel handig. Weet niet hoe ver jullie al zijn maar:
[..]
Dat wil ik ook met elke vezel van mijn lijf: me er 100% in storten, mijn liefde betuigen bij zonsondergang, etc. Maarja, shit werkt nietquote:Op zondag 18 mei 2014 13:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Einde verhaal, exit bij mij. Ik wil me er vol in storten met iemand, zonder er over na te denken opgaan in het enthousiasme voor/over/met iemand.
Maar ja ik ben dan ook al 100 jaar vrijgezel
Man, je bent net 20, waar hebben we het over?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook met elke vezel van mijn lijf: me er 100% in storten, mijn liefde betuigen bij zonsondergang, etc. Maarja, shit werkt niet
Ik ben 31. Die shit werkt nietquote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Man, je bent net 20, waar hebben we het over?
Dat! Het is zo, of je speelt het. Daar zit een heel groot verschil.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het snijdt zeker hout.
Het punt zit hem volgens mij in een eigen leven hebben en óndanks dat de tijd vrij maken voor haar. Als je dat hebt ben je niet bewust bezig met niet te beschikbaar zijn of zelf teveel eraan denken. Denk ik.
Empirisch gevonden resultaat met n = 6 ofzo?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Man, je bent net 20, waar hebben we het over?
Ja dat.... maar na een tijdje begin je het wachten toch wel beu te worden hoor....quote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen het gevoel van inwisselbaarheid, wat zo alomtegenwoordig lijkt te zijn in het "huidige daten".
Voor mij voelt vrijgezel zijn ook niet als het hebben openstaan van een vacature die zo snel mogelijk moet worden ingevuld, omdat de boel anders finaal in het honderd loopt. Een gevoel dat ik best vaak tegen kom/zie. Dat het niet uitmaakt of de persoon die de functie vervult een geniale match met de vacature is of niet, lijkt er voor veel mensen totaal niet toe te doen.
Ik ben misschien (waarschijnlijk) hopeloos naïef en onwetend dat ik wil blijven geloven dat ik ooit iemand tegenkom waarbij het niet voelt als van alles moeten inleveren en allerlei bullshit te moeten accepteren "zodat ik ook iemand heb". Gewoon iemand, waarvan je weet, met jou wordt het leuker en dat je weet dat dat wederzijds is en dat je hand in hand de zonsondergang tegemoet huppelt
Geen idee, ik ben al 100 jaar vrijgezel, ik heb nog geen moment gewacht...quote:Op zondag 18 mei 2014 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat.... maar na een tijdje begin je het wachten toch wel beu te worden hoor....
Ah, nog een hopeloze romanticus (of moet ik zeggen: romantica).quote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen het gevoel van inwisselbaarheid, wat zo alomtegenwoordig lijkt te zijn in het "huidige daten".
Voor mij voelt vrijgezel zijn ook niet als het hebben openstaan van een vacature die zo snel mogelijk moet worden ingevuld, omdat de boel anders finaal in het honderd loopt. Een gevoel dat ik best vaak tegen kom/zie. Dat het niet uitmaakt of de persoon die de functie vervult een geniale match met de vacature is of niet, lijkt er voor veel mensen totaal niet toe te doen.
Ik ben misschien (waarschijnlijk) hopeloos naïef en onwetend dat ik wil blijven geloven dat ik ooit iemand tegenkom waarbij het niet voelt als van alles moeten inleveren en allerlei bullshit te moeten accepteren "zodat ik ook iemand heb". Gewoon iemand, waarvan je weet, met jou wordt het leuker en dat je weet dat dat wederzijds is en dat je hand in hand de zonsondergang tegemoet huppelt
Kijk maar verder bij n=40. Dan weet je zelf ook beter wat je wilt.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Empirisch gevonden resultaat met n = 6 ofzo?
Daar hebben we het over.
Je doet wel regelmatig spoelen met zout water?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al 100 jaar vrijgezel, ik heb nog geen moment gewacht...
Hoe was het batsen eigenlijk?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al 100 jaar vrijgezel, ik heb nog geen moment gewacht...
Bijzonder goed voor mijn humeurquote:
Voor je FwB ben je toch ook inwisselbaar? Of hou je jezelf voor dat jullie een speciale band hebben?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is misschien wel het allerbelangrijkste.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben misschien (waarschijnlijk) hopeloos naïef en onwetend dat ik wil blijven geloven dat ik ooit iemand tegenkom waarbij het niet voelt als van alles moeten inleveren en allerlei bullshit te moeten accepteren "zodat ik ook iemand heb".
Ach, dat is typisch van deze tijd heb ik het idee, alles moet maar perfect zijn en klaarliggen op het moment dat men het nodig heeft en zo niet dan moet iedereen zich daar maar naar schikken, enorm egoïstisch.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ehrm ja. Ik scheer mijn ballen voor de verandering een keer niet van tevoren denk ik. Wat gaan we eigenlijk doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:18 schreef Weissman het volgende:
Morgen avond date met een Fok!ker![]()
(no homo) (no racist)
Wacht, ben jij ook uitgenodigd?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ehrm ja. Ik scheer mijn ballen voor de verandering een keer niet van tevoren denk ik. Wat gaan we eigenlijk doen?
Ganzenbord, mss een potje dammen. Of gew gezellig een film kijken.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ehrm ja. Ik scheer mijn ballen voor de verandering een keer niet van tevoren denk ik. Wat gaan we eigenlijk doen?
Je board toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 02:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik nog steeds maar 1 ding in de hand
Welkom terug!quote:Op zondag 18 mei 2014 10:21 schreef kieskleurig het volgende:
Na een behoorlijke tijd van de markt af te zijn geweest, ga ik weer rondneuzen op datingsites.
Nostalgie bracht me terug naar dit topic
Vandaag kreeg ik weer een mooi voorbeeld daarvan. Een vriend van slaapt vanavond bij mij 'omdat hij even het huis uit moet'. Hij heeft nu iets van 4 jaar een relatie met zijn vriendin, maar eigenlijk werkt dat voor geen meter. Zij is al vier keer vreemd gegaan en hij twee keer, en toen durven ze geen van beiden de knoop door te hakken om ermee te stoppen uit angst om alleen te zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, zo werken mensen in het algemeen. We zijn nou eenmaal wired om connecties te maken met anderen. Niemand is een eiland. Wat niet wegneemt dat er te veel mensen zijn die niet 'alleen' kunnen of durven te functioneren, wat weer een heel ander probleem is.
Leeftijd zegt niets fax...quote:
Wat hormonen soms niet doen he? Maar je hebt volledig gelijk, je kan vaak merken wie er hier net gebatst hebben.quote:
Klinkt als een exclusief en hip feestjequote:Op zondag 18 mei 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wacht, ben jij ook uitgenodigd?
Gast.. dat was niet de afspraak.
Dat vind ik zo leuk aan Weissman. In plaats van net als talloze debielen verzoekjes voor duffe spelletjes rond te sturen op facebook staat hij gewoon zelf met een dambord onder zijn arm voor de deur.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ganzenbord, mss een potje dammen. Of gew gezellig een film kijken.
We zijn sowieso goed bezig!
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Van 6 maanden radiostilte naar 3 verschillende dates in een week. #confused..
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er eigenlijk ook vrouwelijke PUA's? Of noemen we die gewoon sletten?
Nee. Ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:08 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Kreeg net een berichtje dat ze voor familiezaken weg moest gisteren en dat ze haar lader vergeten was en net thuis was....
Je kunt in de toekomst kijken?
Maar ondertussen diep van binnen weten dat hij je wil schakenquote:Op zondag 18 mei 2014 15:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk aan Weissman. In plaats van net als talloze debielen verzoekjes voor duffe spelletjes rond te sturen op facebook staat hij gewoon zelf met een dambord onder zijn arm voor de deur.
Dank voor dezequote:Op zondag 18 mei 2014 16:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee. Ervaringsdeskundige
[..]
Maar ondertussen diep van binnen weten dat hij je wil schaken![]()
/SC
Ik zou "Hoi ik ben een awkward fattie maar als je met me afspreekt is de kans niet heel groot dat het stilvalt" geen PUA willen noemen.quote:
Waarom post je zoiets van een ander forum? Heel R&P staat vol van dit soort topics...quote:Op zondag 18 mei 2014 16:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Arme stakker
http://www.sosuave.net/forum/showthread.php?t=215464
Lees de posts in reactie op zijn verhaal maar. Dat is het verschil tussen Fok! en daar.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Waarom post je zoiets van een ander forum? Heel R&P staat vol van dit soort topics...
Yup. Mijn gutfeeling zit er zelden naast. Net het ''Dit gaat 'm niet worden'' appje gehad. Die had ik al verwacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wil niet al teveel gaan invullen, maar ik heb zo'n gutfeeling dat mijn rendezvousjes met krullenbol v 2.0 ook weer hun langste tijd gehad hebben. En ik zit er zelden naast. Ik wacht het even af nog.
Balen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yup. Mijn gutfeeling zit er zelden naast. Net het ''Dit gaat 'm niet worden'' appje gehad. Die had ik al verwacht.
Wat kut..quote:Op zondag 18 mei 2014 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yup. Mijn gutfeeling zit er zelden naast. Net het ''Dit gaat 'm niet worden'' appje gehad. Die had ik al verwacht.
Mooi kut manquote:Op zondag 18 mei 2014 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Iets teveel PUA en TRP als je het mij vraagt.. Niet dat er een kern van waarheid in zit van de posters, maar het is iets te.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Arme stakker
http://www.sosuave.net/forum/showthread.php?t=215464
Zuur man.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gebeurt vaker.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, ach. Ik was er al op voorbereid zou je kunnen zeggen. Het grappige is dan weer dat zij mij een bepaald verwijt maakt wat als een lul op een drumstel slaat. Alsof ze voor zichzelf naar een excuus zocht.
Netjesquote:Ik heb haar zojuist veel wijsheid gewenst. Ben niet van plan er veel woorden meer aan vuil te maken richting haar, dat heeft niet zoveel zin.
Tsja balen man. Zeker als je er zoveel energie in gestoken hebt en er in bent gaan geloven. Maar even kalm an doenquote:Wel kut dat ik een tijdje echt dacht dat dit weleens meer zou kunnen worden. Dat heb ik toch al niet zo vaak.
Aan de andere kant; wat moeten jullie nu zonder mij beginnen in deze fijne reeks?
* Doet wel stoer, maar van binnen...aaarghh*
Wie?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:40 schreef Silenus het volgende:
Haha dat ene meisje wat laatst zo in het nieuws was?
edit: oh...nieuwe pagina.
Haha ja die!quote:Op zondag 18 mei 2014 19:51 schreef Silenus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_via_Tinder__.html
Klote. Wil je me vertellen wat ze zei? Ben wel benieuwd tbh.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja ik had een tijdje terug met de gemeenteraadsverkiezingen ook zo'n vrouw. Die was van een lokale politieke partij. "hebben wij een date op blablbalbla? *datum verkiezingen*"quote:
Whehehehequote:Op zondag 18 mei 2014 19:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kreeg ik twee weken later om 15.55u een berichtje op tinder: "Ik zit bij het raam."Nou ik was niet eens in de buurt.
Wat was dat verwijt dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, ach. Ik was er al op voorbereid zou je kunnen zeggen. Het grappige is dan weer dat zij mij een bepaald verwijt maakt wat als een lul op een drumstel slaat. Alsof ze voor zichzelf naar een excuus zocht.
Ik heb haar zojuist veel wijsheid gewenst. Ben niet van plan er veel woorden meer aan vuil te maken richting haar, dat heeft niet zoveel zin. Wel kut dat ik een tijdje echt dacht dat dit weleens meer zou kunnen worden. Dat heb ik toch al niet zo vaak.
Aan de andere kant; wat moeten jullie nu zonder mij beginnen in deze fijne reeks?
* Doet wel stoer, maar van binnen...aaarghh*
Pauline?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:33 schreef Rickario het volgende:
Verdomme. Tindermatch.... Is het een viral meisje van D66. Dit gaat zo averechts werken![]()
"Heb ik op 22 mei een date met jou? Stem voor de Europese verkiezingen! #sterkNLsterkEU"
Flikker toch op man![]()
Alsof de slager gehaktballen in je boodschappentas propt wanneer je bij de groenteboer staat.
Ze heeft wel een beetje een zure slootquote:Op zondag 18 mei 2014 20:33 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Pauline?
-edit- Ja dus.Ik dacht dat ze mij echt leuk vond.
Ik vond haar wel leuk en dacht dat het echt iets kon worden, maar als je dan op De Telegraaf leest dat ze zo bij meerdere matches doet, ja, dat doet wel pijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een zure sloot
Laten we haar opzoeken..quote:Op zondag 18 mei 2014 20:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik vond haar wel leuk en dacht dat het echt iets kon worden, maar als je dan op De Telegraaf leest dat ze zo bij meerdere matches doet, ja, dat doet wel pijn.
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou "Hoi ik ben een awkward fattie maar als je met me afspreekt is de kans niet heel groot dat het stilvalt" geen PUA willen noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bummer HJ, sterkte!quote:Op zondag 18 mei 2014 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yup. Mijn gutfeeling zit er zelden naast. Net het ''Dit gaat 'm niet worden'' appje gehad. Die had ik al verwacht.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
En dat heeft op welke manier met daten te maken?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik moet dinsdag een presentatie geven voor het afdelingshoofd over een 3 maanden durend, gefaald experiment
Gewoon even mijn ongenoegen dumpen hier. Sorry hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dat heeft op welke manier met daten te maken?
Daarvoor zijn de SC'squote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewoon even mijn ongenoegen dumpen hier. Sorry hoor
En dat is dus juist niet de bedoeling.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit is onderhand al soort van een SC geworden
Correctquote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat is dus juist niet de bedoeling.
Dat dus.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Of ik mee wil doen aan een MVV-trio, op OKC.
Wat. De. Neuk.
je maakt wat mee hè meid op het wwwquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat. De. Neuk.
Dan ben je in ieder geval doenbaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat. De. Neuk.
Je zou er bijna een brief van naar de Viva sturen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je maakt wat mee hè meid op het www
Mwah. De lat op internet ligt gewoon erg laag, geloof ikquote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval doenbaar.
Of die M en V zijn vet lelijk
Onzekerheid is niet aantrekkelijkquote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah. De lat op internet ligt gewoon erg laag, geloof ik.
Dat is een feit.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah. De lat op internet ligt gewoon erg laag, geloof ik.
en dan zijn er nog die alleen maar dromen om daarvan te kunnen dromenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
LOL, sommige neuken alles zolang er maar een gat in zit
Houden zoquote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en dan zijn er nog die alleen maar dromen om daarvan te kunnen dromen
lelijk is ie niet toch. De Fax?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Houden zo
Lelijke/slechte genen moeten zich niet mogen voortplanten
Geen idee, ken de beste man nietquote:
Dat idee heb ik er ook niet bij. Ik vreet mijn hoed op als het geen attitude dingetje is.quote:
1942 belde vanuit Duitsland, ze missen je!quote:Op maandag 19 mei 2014 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Lelijke/slechte genen moeten zich niet mogen voortplanten
Het idee is al veel ouder, Hitler was enkel geïnspireerd door de neef van Darwin die een übermensch idee hadquote:Op maandag 19 mei 2014 11:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
1942 belde vanuit Duitsland, ze missen je!
1915 wil zijn grap terugquote:Op maandag 19 mei 2014 11:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
1942 belde vanuit Duitsland, ze missen je!
Zou niet de eerste keer zijn dat ik spontaan in een vliegtuig stapquote:
Gewoon vragen je kent hem toch al best lang. Alleen als je tijdens die trip je move gaat maken kan het wat awkward uitpakkenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Zondag dus date met WNC, maar ik krijg net een mailtje van KLM of ik dit weekend een verrassingstrip wil maken. Goedkoop ticket die je vandaag koopt, morgen wordt je bestemming bekend (een hoofdstad in Europa), vrijdag vliegen, maandag terug. Nu wil ik héél graag gaan, maar die date ook niet afzeggen. Hem meevragen is wat vroeg zeker he?.
Ja I know, maar ik ben heel slecht in impulsen beheersenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:17 schreef MissGump het volgende:
Die ticketsale is er nog iedere maandag tot 6 juni. En eigenlijk is het aanbod ook niet eens echt goedkoop
Het enige positieve van R'damquote:Op maandag 19 mei 2014 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaa, vliegen vanaf R'dam is helemaal geweldig inderdaad. Alsof je de metro instapt.
Je date van het weekend was ruk ofzo? Grijnzig zijn met dit weerquote:
Nee hoor, was erg leuk/geslaagd weerquote:Op maandag 19 mei 2014 13:35 schreef MissGump het volgende:
[..]
Je date van het weekend was ruk ofzo? Grijnzig zijn met dit weer
We hebben er tenminste geen mensen die slechte grappen maken.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Maar kom op, Rotterdam is echt een mongolenstadmaakt niet uit wat voor weer het is
Paul de Leeuw....quote:Op maandag 19 mei 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
We hebben er tenminste geen mensen die slechte grappen maken.
Over smaak valt niet te twisten!quote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, was erg leuk/geslaagd weer
Maar kom op, Rotterdam is echt een mongolenstadmaakt niet uit wat voor weer het is
Eens. Maar laten we verder geen open deuren intrappen en het over daten hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn date uit Amsterdamquote:Op maandag 19 mei 2014 13:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens. Maar laten we verder geen open deuren intrappen en het over daten hebben.
Pic?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn date uit Amsterdamwas erg geslaagd, in het mooie centrum van Den Haag
Onze eerste gezamenlijke foto is inmiddels ook genomen door een vriend van me... Momentje hoor
Als je in zijn ogen een 7,5 of hoger bent gaat ie mee. Anders niet en nooit meer.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zou, mogelijk, kunnen dat ik zojuist iemand heel, heel hard heb afgeschrikt.
Fijn dat je dan ook gelijk alle informatie relevant daaraan erbij verteldquote:Op maandag 19 mei 2014 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zou, mogelijk, kunnen dat ik zojuist iemand heel, heel hard heb afgeschrikt.
Heb gezegd dat ik mee ga doen met die actie, en of hij de afspraak wil verzetten of gewoon vrolijk meegaat. Ben benieuwd. Don't really care, either way. 2,5 jaar is lang genoeg om een wel of niet te krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fijn dat je dan ook gelijk alle informatie relevant daaraan erbij verteld
Tof!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ik mee ga doen met die actie, en of hij de afspraak wil verzetten of gewoon vrolijk meegaat. Ben benieuwd. Don't really care, eitther way. 2,5 jaar is lang genoeg om een wel of niet te krijgen.
Ik hoop echt zoooo dat ie meegaat!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ik mee ga doen met die actie, en of hij de afspraak wil verzetten of gewoon vrolijk meegaat. Ben benieuwd. Don't really care, either way. 2,5 jaar is lang genoeg om een wel of niet te krijgen.
Da's serieus één van mijn bucketlist-itemsquote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef MissGump het volgende:
Beter vlieg je dan gewoon premium class in de 380 van emirates, heb je je eigen slaapkamer
Ik heb afgelopen date de pizza betaald dus zij is nu aan de beurtquote:Op maandag 19 mei 2014 14:39 schreef MissGump het volgende:
Beter vlieg je dan gewoon premium class in de 380 van emirates, heb je je eigen slaapkamer
4500 pp voor een retourtje Dubai, koopje!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen date de pizza betaald dus zij is nu aan de beurt
nee da's geen trend. Toen we vroeger nog playboy-channel hadden heb ik me daar al 2x op afgeruktquote:Op maandag 19 mei 2014 14:37 schreef habitue het volgende:
Oo is dat een trendik ga snel een vlucht boeken met mn date van zaterdag dan.
Shit... wil dat zeggen dat afwachten tot zij, in al haar onzekerheid, over de brug komt met de eerste poging tot een kus niet de juiste manier was?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil best een date van je overnemen
[..]
Ik denk dat het meer vriendschappelijk is/wordt het contact wat ik met haar heb.
FYI we hebben gezoendquote:Op maandag 19 mei 2014 15:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Shit... wil dat zeggen dat afwachten tot zij, in al haar onzekerheid, over de brug komt met de eerste poging tot een kus niet de juiste manier was?
Had eens een match met een nymfo met een open relatie. Toen ik daar aanbelde na 3 maanden geile whatsapp praat meteen tegen elkaar aangeknald zonder een woord te wisselenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef Faxie het volgende:
Match die al een relatie blijkt te hebben...
*delete*
Laat maar weer...
Gast, dat soort verhalen hebben we allemaal wel. Alleen je timing en de persoon die je uitkiest/kwoot om je verhaal tegen te doen klopt niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had eens een match met een nymfo met een open relatie. Toen ik daar aanbelde na 3 maanden geile whatsapp praat meteen tegen elkaar aangeknald zonder een woord te wisselen
What's happened with Faxie dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gast, dat soort verhalen hebben we allemaal wel. Alleen je timing en de persoon die je uitkiest/kwoot om je verhaal tegen te doen klopt niet.![]()
Gevalletje wrong time, wrong person. Niet nu, niet tegen Faxie.
nah, denk dat HJ zich prima weet te redden en t totaal niet nodig heeftquote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef habitue het volgende:
Als vrouwen menen je moeten te gaan koppelen weet je dat je je op een hellend vlak begeeft.
Pics van je zusje om te beoordelen of wij uberhaupt haar wel willen datenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, denk dat HJ zich prima weet te redden en t totaal niet nodig heeft![]()
Tis juist n compliment, ik zou niemand anders van hier met m'n zusje willen zien daten
Dat kunnen de meeste hier zich ook niet veroorloven omdat te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:48 schreef SilentChaos het volgende:
De meesten zijn hier toch niet zo kieskeurig
Wow, tijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste hier zich ook niet veroorloven omdat te zijn.
Thanks, doll. Ik rebound even. Ze heeft nergens krullen toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, denk dat HJ zich prima weet te redden en t totaal niet nodig heeft![]()
Tis juist n compliment, ik zou niemand anders van hier met m'n zusje willen zien daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |