Ze hebben hem ook nog in een romper: http://www.baba-babywear.be/nl/home/bodys/?id=46&color=19quote:Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek trouwens een shirt of hemdje met een peer erop. Heeft iemand zoiets gezien?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Woehoei!![]()
![]()
Oh RSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt wat krap aan op deze foto, maar dat is-ie eigenlijk helemaal niet. Hij past heel mooi!Staat super leuk Groofs
Ik heb je lief mijn hele leven
ja ik zag het al. En kennelijk ook een ander winkeltje op de kleine berg die van die scandinavische kleding verkoopt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef mefke79 het volgende:
Psst sq strijp S, de machinekamer. Maar je creditcard thuislaten
Is dat onderin het glasgebouw?quote:
Ik vind m geweldig voor een baby! Voor een lopende dreumes iets minder denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:23 schreef becky27 het volgende:
Deze![]()
![]()
voor Isabel of is het meer een pyjama
[ afbeelding ]
Ja, ik eet graag bij radio royaal enzo en voordat ik zwanger was gingen we vaak wandelen op Strijp S, maar de winkels waren nog een brug te ver voor me. Toch maar eens binnenlopen, spul is echt geweldig!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:24 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Is dat onderin het glasgebouw?
Edit: onee in anton. Spees hebben ze daar meer dan alleen 4ff? Wat nog meer dan?
En sq ik ben ook niet hip. Maar ze hebben daar alleen al een koffietentje dat het de moeite waard maakt.
Becky echt iets voor je meisje![]()
Heel erg tof!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef becky27 het volgende:
Mijn 4FF buit is nog niet binnen maar ligt klaar, alles voor Noortje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] deze had ik voor 15 euro!
Die jasjes zijn leuk allebei! Door jullie ben ik toch nog eens bij Limango gaan kijken en dit is de buit van de Name It actiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:42 schreef Juud79 het volgende:
IkToby Tiger!!
Ik wil die appeltjes jas al twee winters lang, maar telkens vond ik hem te duur of was ie er niet in de juiste maat. Nu mocht Lientje kiezen tussen de rode met witte stippen of deze, en ze wou zelf toch echt deze.![]()
Deze voor dochter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze voor zoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze hebben ze bij de Zara in de sale bij de babymeisjes, weet niet of je dat wat vindt?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek trouwens een shirt of hemdje met een peer erop. Heeft iemand zoiets gezien?
Dit topic is killing voor mijn bankrekeningquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:01 schreef laziness het volgende:
derozeolifant.be heeft openingsweekend en oplopend van 10 tot 30% korting afhankelijk van het aantal stuks dat je koopt.
Maar het belangrijkste zijn deze verschrikkelijk leuke pakjes van loud en proud die daar te koop zijn.
Ik wil spontaan een baby knutselen!
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog niet binnen, maar op het plaatje vind ik dat ie ook best voor een jongen kan! Ik krijg hem als het goed is dinsdag!quote:Op zondag 29 juni 2014 22:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hee dies in de aanbieding! Is t echt te meisjesachtig voor een jongen?
Dan hoor ik graag of er een verrassende roze kontzak op zit ofzoquote:Op maandag 30 juni 2014 00:06 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen, maar op het plaatje vind ik dat ie ook best voor een jongen kan! Ik krijg hem als het goed is dinsdag!
Ja, ik zal het even laten wetenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dan hoor ik graag of er een verrassende roze kontzak op zit ofzoEn of het elastiek onderin mooi is!
Oh, maar ik heb een baby!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:01 schreef laziness het volgende:
derozeolifant.be heeft openingsweekend en oplopend van 10 tot 30% korting afhankelijk van het aantal stuks dat je koopt.
Maar het belangrijkste zijn deze verschrikkelijk leuke pakjes van loud en proud die daar te koop zijn.
Ik wil spontaan een baby knutselen!
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 30 juni 2014 11:19 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb een baby!
Maar niet zo'n grote bankrekening
Hier was kv nog dicht!quote:Op maandag 30 juni 2014 11:16 schreef AwayTL het volgende:
Morgen imps en elfs kleertjes in de aanbieding bij de kruidvat. Hier lagen ze er vandaag al trouwens.
Hier lag nog niks, terwijl op de site staat dat de folder de 30e in gaatquote:Op maandag 30 juni 2014 11:16 schreef AwayTL het volgende:
Morgen imps en elfs kleertjes in de aanbieding bij de kruidvat. Hier lagen ze er vandaag al trouwens.
Weet je ook tot welke maat? Goede tip overigens.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:16 schreef AwayTL het volgende:
Heb zeker tot en met 116 gezien. Hier waren vooral de broeken in de wat grotere maten.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Weet je ook tot welke maat? Goede tip overigens.
Ik heb hem al binnen! Het model kan prima voor een jongetje! Geen gekke zakken en ook geen plooien erin genaaid en zo. Het stofje is wel dun, echt een zomerbroekje, maar wel echt heel erg leuk in het echt ook!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dan hoor ik graag of er een verrassende roze kontzak op zit ofzoEn of het elastiek onderin mooi is!
Dank u!quote:Op maandag 30 juni 2014 19:26 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik heb hem al binnen! Het model kan prima voor een jongetje! Geen gekke zakken en ook geen plooien erin genaaid en zo. Het stofje is wel dun, echt een zomerbroekje, maar wel echt heel erg leuk in het echt ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |