Dit topic is killing voor mijn bankrekeningquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:01 schreef laziness het volgende:
derozeolifant.be heeft openingsweekend en oplopend van 10 tot 30% korting afhankelijk van het aantal stuks dat je koopt.
Maar het belangrijkste zijn deze verschrikkelijk leuke pakjes van loud en proud die daar te koop zijn.
Ik wil spontaan een baby knutselen!
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog niet binnen, maar op het plaatje vind ik dat ie ook best voor een jongen kan! Ik krijg hem als het goed is dinsdag!quote:Op zondag 29 juni 2014 22:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hee dies in de aanbieding! Is t echt te meisjesachtig voor een jongen?
Dan hoor ik graag of er een verrassende roze kontzak op zit ofzoquote:Op maandag 30 juni 2014 00:06 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen, maar op het plaatje vind ik dat ie ook best voor een jongen kan! Ik krijg hem als het goed is dinsdag!
Ja, ik zal het even laten wetenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dan hoor ik graag of er een verrassende roze kontzak op zit ofzoEn of het elastiek onderin mooi is!
Oh, maar ik heb een baby!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:01 schreef laziness het volgende:
derozeolifant.be heeft openingsweekend en oplopend van 10 tot 30% korting afhankelijk van het aantal stuks dat je koopt.
Maar het belangrijkste zijn deze verschrikkelijk leuke pakjes van loud en proud die daar te koop zijn.
Ik wil spontaan een baby knutselen!
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 30 juni 2014 11:19 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb een baby!
Maar niet zo'n grote bankrekening
Hier was kv nog dicht!quote:Op maandag 30 juni 2014 11:16 schreef AwayTL het volgende:
Morgen imps en elfs kleertjes in de aanbieding bij de kruidvat. Hier lagen ze er vandaag al trouwens.
Hier lag nog niks, terwijl op de site staat dat de folder de 30e in gaatquote:Op maandag 30 juni 2014 11:16 schreef AwayTL het volgende:
Morgen imps en elfs kleertjes in de aanbieding bij de kruidvat. Hier lagen ze er vandaag al trouwens.
Weet je ook tot welke maat? Goede tip overigens.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:16 schreef AwayTL het volgende:
Heb zeker tot en met 116 gezien. Hier waren vooral de broeken in de wat grotere maten.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Weet je ook tot welke maat? Goede tip overigens.
Ik heb hem al binnen! Het model kan prima voor een jongetje! Geen gekke zakken en ook geen plooien erin genaaid en zo. Het stofje is wel dun, echt een zomerbroekje, maar wel echt heel erg leuk in het echt ook!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dan hoor ik graag of er een verrassende roze kontzak op zit ofzoEn of het elastiek onderin mooi is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |