Wat kan dat dan per kind verschillen, mijn 7-ponder paste nog geen week in maat 50 en dat was dan eigenlijk al krap aan, maar voor de show hebben we hem toen alle in die maat gekregen pakjes nog aangetrokken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef hilliebillie het volgende:
Mijn bijna 9 ponder heeft twee weken in maat 50 gezeten, ik vond maat 56 echt zitten als 'we zijn te zuinig geweest om kleertjes in de goede maat te kopen'
Zou echt wel twee of drie setjes maat 50 kopen, meer is zo bijgehaald
(Jammer dat z'n eerste pakje maat 50 (prenatal eigen merk, Nijntje collectie) wel meteen te klein wasal bij geboorte, maar prenatal valt klein)
O, niet gecheckt...quote:
nope maar we vlogen met een goedkope maatschappij he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:28 schreef Fannetje het volgende:
Niet, As? Ik heb eigenlijk altijd wel een kussentje en dekentje gekregen op intercontinentale vluchten...
Dat wilde ik inderdaad ook zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:22 schreef Fannetje het volgende:
In het vliegtuig krijg je ook gewoon een dekentje en kussentje. Ik vond dat dus weer teveel plek innemen
Ik heb er nog te koop 2 euro p.s. Maar geen punt onderaan maar een afgeronde onderkant.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:54 schreef DJMomo het volgende:
Volgens mij was hier wel eens een leuke link langs gekomen voor kwijl slabjes / bandanas. Wat was die ook alweer?
Ebay > bubbabibs en funkygiraffe!quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:54 schreef DJMomo het volgende:
Volgens mij was hier wel eens een leuke link langs gekomen voor kwijl slabjes / bandanas. Wat was die ook alweer?
Ligt denk ik echt aan de maatschappij waarmee je vliegt, ik heb nog nooit dekentje/kussentje gehad. Ik ga wel meestal voor de budgetoptie...quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:14 schreef Lamb29 het volgende:
Oh ja krijg je natuurlijk ook in het vliegtuig! Hm dan kost het inderdaad aardig wat ruimte.
Blijf nog even twijfelen gezien ik zo'n comfortkind heb die thuis ook graag met dekens in de weer is. (en ik zelf ook het hele jaar door met fleecedekentjes op de bank zit
Ik ben een ebay kluns. De eerste niet gevonden. Maar de tweede isquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ebay > bubbabibs en funkygiraffe!
7 euroquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:08 schreef Burdie het volgende:
Hoe zat het ook alweer met de verzendkosten van lindex?
Volgens de site free delivery t/m 8-6. Zie zo geen minumumbedrag staan, al is daar meestal wel sprake van.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:08 schreef Burdie het volgende:
Hoe zat het ook alweer met de verzendkosten van lindex?
Eindhoven? Misschien wel, even kijken of ik weg kan op t werk... Hoe laat begint t?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand die mee wil naar de 4ff pre sale op 16 juni?
Wibra vind ik voor de grote meiden ook leuk! Met een beetje zoeken haal ik daar vaak toch iets leuks uit het rek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:05 schreef Kyara het volgende:
Dat ziet er redelijk new born uit dus ik verwacht tot 68.
Maar sowieso hebben ze bij Zeeman en ook Wibra vaak leuk meisjesspul in meerdere kleuren.
Die blauwequote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:59 schreef Poppejans het volgende:
Oooh wat heeft Zeeman leuk babyspul momenteel zeg! En het kost geen drol,dus als je twijfelt neem je gewoon beide setjes :-p ook een leuke tip misschoen voor de meisjestweeling mama's,ze hingen hier in 3 varaties
[ link | afbeelding ]
Indian summerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die blauweecht fantastisch. Zal wel geen zin hebben voor mijn te verwachten begin oktoberbaby
Eindhoven 20:00 volgens mijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Eindhoven? Misschien wel, even kijken of ik weg kan op t werk... Hoe laat begint t?
Ok, moet ik hier thuis even overleggen, weet niet of vriend wat gepland heeft die avond. Laat t je snel weten!quote:
prima,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ok, moet ik hier thuis even overleggen, weet niet of vriend wat gepland heeft die avond. Laat t je snel weten!
Ik krijg die per mail omdat ik mij ooit opgegeven heb. Volgens mij kan het ook via de site zelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:08 schreef Meimeltje het volgende:
Hoe kom je aan die uitnodiging voor de 4ff sale??
O,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
prima,
ik hoorde dat de maandag al vol zat. Dan zijn de meeste samples te koop.
Ik heb een kaartje voor maandag maar om deze op je eigen naam aan te vragen is niet meer mogelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef mousemicky het volgende:
[..]
O,. Andere dagen gaan zowieso niet lukken ivm werk man, dan gaat t over...
Bedanktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik krijg die per mail omdat ik mij ooit opgegeven heb. Volgens mij kan het ook via de site zelf.
86/92 is hier nog te groot, dan zakken die bandjes steeds af.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:30 schreef Kyara het volgende:
Badpakjes rekken wel aardig mee toch?
Ze zitten hier nu in maat 80 (soms al 86) en twijfel nu tussen 74-80 en 86-92...
Dat dacht ik ook. Bij de wintersale was ik op di. toen was het echt rustig. Op maandag scheen het gekkenhuis te zijn. Maar goed ze hebben niet van alles meerdere samples dus misschien hangth et leukste er op maandag, Ik ga het beleven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:05 schreef mefke79 het volgende:
De samples worden overigens naar mijn weten gewoon eerlijk verdeeld over alle dagen. Ik was er een keer de eerste dag en heb geen verschil gemerkt met de dagen dat ik er later was.
Ja, was idd in Eindhoven shoppenquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die vond ik laatst in de Heuvel Galerie, die hebben leuk spul ja!
Alleen niet zo voor newborn, vond de kleding voor grotere kindjes leuker
Wat leuk!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
Lazi: die tuinbroek/jumpsuit van lindex is echt een hit hier ! Nogmaals dank
Of zeeman/wibra...dat valt altijd wel.kleinquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:48 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat lijkt mij ook wel heel groot inderdaad.....
Ik geloof dat de H&M wel enkele maten heeft.
Irritant, moet het van het weekend in huis hebben maar moet echt met 3 kinderen gaan winkelen dus hoopte iets online te kunnen bestellen waarbij je het morgen in huis hebt. Maar wehkamp rekent 5,95 verzendkosten voor 2 badpakjes
Het is Hema 86/92 gewordenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Of zeeman/wibra...dat valt altijd wel.klein
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat leuk!
Heb je nog een recente foto? (eventueel in dm?)
Ennuh is er animo voor een nieuwe lindex bestelling?![]()
Mijn kind wil graag de nieuwe politie auto shirts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door kleinzusje op 14-06-2014 08:12:34 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Staat hier nog altijd op de planning, maar ik kan mobiel niet bestellenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat leuk!
Heb je nog een recente foto? (eventueel in dm?)
Ennuh is er animo voor een nieuwe lindex bestelling?![]()
Mijn kind wil graag de nieuwe politie auto shirts
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Otje heeft dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk pak![]()
Ik ook niet, ik kan mobiel wel de desktopversie van de site bekijken en dan gaat het wel. Enig nadeel daarvan is dat het jurkje dat ik erg leuk vind niet te vinden is op de gewone site (als ik er op klik word ik doorgelinkt naar de homepage, terwijl op de mobiele site staat dat ze er in alle maten nog voldoende hebben)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Staat hier nog altijd op de planning, maar ik kan mobiel niet bestellen.
Die is ook super ja ! Zag ik pas laterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Otje heeft deze
[ afbeelding ]
Heerlijk pak
Ik heb er een paar van Decathlon. Zie dat het online aanbod nu niet uitgebreid is...quote:Op zondag 15 juni 2014 23:23 schreef Lamb29 het volgende:
Weet iemand fijne UV hoedjes voor een bijna 4 jarige? (en leuke.........)
Dacht aan dit modelletje ipv pet/flap... hoor vaak dat die erg broeierig zijn?
[ afbeelding ]
Aanrader hoor. UV shirts haal ik er ook altijd. En gymkleding en schoenen en badkleding etcquote:Op zondag 15 juni 2014 23:39 schreef Lamb29 het volgende:
Daar hebben ze meer dan online staat? check... Staat nog op de to do list Decathlon dus dan ga ik daar even kijken
Anne heeft zo'n hoedje van Simply Colors. Dan kun je de opdruk dus zelf bepalen. Hoedje beviel goed hier!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:23 schreef Lamb29 het volgende:
Weet iemand fijne UV hoedjes voor een bijna 4 jarige? (en leuke.........)
Dacht aan dit modelletje ipv pet/flap... hoor vaak dat die erg broeierig zijn?
[ afbeelding ]
Mooi op maat ook? 4-6 jaar zie ik. Jammer geen plaatjes! Alleen tekst zie ik nuquote:Op maandag 16 juni 2014 07:53 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Anne heeft zo'n hoedje van Simply Colors. Dan kun je de opdruk dus zelf bepalen. Hoedje beviel goed hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |