Gap? Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:16 schreef Kyara het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van die echte hoedjes. Het petje heeft hij als baby gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekheid
Nee zoiets als die van idat.dk bedoel ik, maar die zijn best duur en ze gaan snel stuk omdat ze zo dun zijn. Het HEMA of Zara joggingbroekje maar dan van dunnere stof.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:25 schreef Suikertante het volgende:
Wie dunne katoenen of t-shirtstoffen flubberige haremachtige broekjes tegenkomt in maat 80/86, ik hoor het graag!
En dan niet die zo bol blijven staan, maar de slanke editie. En dan geen legging.Het luistert nauw he?
Ik bedoel dit, leek me zo enig bij F.Bij Zeeman! Vanaf maat 92 alleen dus je moet even kijken. In de webshop even harembroekje zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekheid
Nee zoiets als die van idat.dk bedoel ik, maar die zijn best duur en ze gaan snel stuk omdat ze zo dun zijn. Het HEMA of Zara joggingbroekje maar dan van dunnere stof.
Edit: voor meisjes. Jongens geen idee.
Foto...
[ Bericht 5% gewijzigd door Cathmar op 21-05-2014 20:37:53 ]Met een meidenkwartet
Hier nog Suikertante, zowel in 86 als 92!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:43 schreef Suikertante het volgende:
Oh en nog een vraag: ik wacht al zo lang op een tweedehandsje en die komt maar niet en ik mis 'm. Maar nu kan ik hem ook nergens meer in het nieuw vinden in maat 86 of groter
[ afbeelding ]
Dus als iemand die tegenkomt hoor ik het óók graag! (Kidscase Dale)
Even met foto:quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:44 schreef Asyniur het volgende:
Kiektan!
Zou er bijna een baby voor maken!
http://www.ernstings-fami(...)42915,870647,,1.html
WOW dat is gewoon waar!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:06 schreef L-E het volgende:
Spees, je kind lijkt op Damon Albarn van toen ik verliefd op hem was in 1995!!
Die van mij hebben prima vestje gedragen met capuchon. Gewoon even beetje rechtleggen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:35 schreef Suikertante het volgende:
Goeie dreumesknieen ook
[..]
Even met foto:
[ afbeelding ]
Ik vind m liefmaar de capuchon is niet zo handig bij een pasgeborene.
De zanger van Blur! Of bedoel je dat je S er niet in ziet, dat kan ik me wel voorstellen namelijk, als je S live ziet lijkt hij er totaal niet op. Nog veel knapperquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat je Damon gekend moet hebbenik heb hem gegoogled en ik had geen moment van herkenning!
Wat kan dat dan per kind verschillen, mijn 7-ponder paste nog geen week in maat 50 en dat was dan eigenlijk al krap aan, maar voor de show hebben we hem toen alle in die maat gekregen pakjes nog aangetrokken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef hilliebillie het volgende:
Mijn bijna 9 ponder heeft twee weken in maat 50 gezeten, ik vond maat 56 echt zitten als 'we zijn te zuinig geweest om kleertjes in de goede maat te kopen'
Zou echt wel twee of drie setjes maat 50 kopen, meer is zo bijgehaald
(Jammer dat z'n eerste pakje maat 50 (prenatal eigen merk, Nijntje collectie) wel meteen te klein wasal bij geboorte, maar prenatal valt klein)
O, niet gecheckt...quote:
nope maar we vlogen met een goedkope maatschappij he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:28 schreef Fannetje het volgende:
Niet, As? Ik heb eigenlijk altijd wel een kussentje en dekentje gekregen op intercontinentale vluchten...
Dat wilde ik inderdaad ook zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:22 schreef Fannetje het volgende:
In het vliegtuig krijg je ook gewoon een dekentje en kussentje. Ik vond dat dus weer teveel plek innemen
Ik heb er nog te koop 2 euro p.s. Maar geen punt onderaan maar een afgeronde onderkant.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:54 schreef DJMomo het volgende:
Volgens mij was hier wel eens een leuke link langs gekomen voor kwijl slabjes / bandanas. Wat was die ook alweer?
Ebay > bubbabibs en funkygiraffe!quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:54 schreef DJMomo het volgende:
Volgens mij was hier wel eens een leuke link langs gekomen voor kwijl slabjes / bandanas. Wat was die ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |