En voel je je beter als ervoor?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:43 schreef ikbenrond het volgende:
Leuk stukje. Al die dingen hebben wij hier in huis
Mensen denken: vet in je eten = vet op je lichaam.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:37 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Mensen denken vaak dat alles wat vet slecht is. Ja hoor eet nog maar die gezonde pasta met niks anders dan koolhydraten.
Nope. Merk er geen zak van. Misschien dat het voor een aantal mensen het placebo effect heeft ofzo.quote:
En dan? Dan leef je gezonder of zo?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:41 schreef Groby het volgende:
noten en dergelijke zitten gewoon vol met eiwitten, dikzakken
Meer het gevoel dat ze verantwoordelijk bezig zijn.. Helemaal goed en hip manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:47 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Nope. Merk er geen zak van. Misschien dat het voor een aantal mensen het placebo effect heeft ofzo.
Valt reuze mee hoor. Bij een toko bij mij in de buurt kost een pot ¤ 3,50, ik doe er best lang mee en erg fijn om mee te bakken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik viel haast om toen ik zag wat die kokosolie enzo moet kostenMensen zijn domme kuddedieren, dat wordt met dat superfoodgedoe maar eens bewezen. Mensen zijn ook boven de 100 geworden zonder.
Gewoon elke dag een appeltje en wat groente
Volgens mij is het idd helemaal niet zo duur als ts beweert.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor. Bij een toko bij mij in de buurt kost een pot ¤ 3,50, ik doe er best lang mee en erg fijn om mee te bakken.
Een teveel aan eiwitten verbrand je, een teveel aan vitaminen pis je uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:38 schreef haan33 het volgende:
Of mensen die zoveel mogelijk eiwit binnen willen krijgen en niet weten dat je teveel eiwit gewoon uitplast
Terwijl dat juist vol zit met verzadigd vetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:13 schreef fucksuperfood het volgende:
Kook je NOG STEEDS met zonnebloemolie? Dat had je allang moeten vervangen door kokosolie!
En dan scheurbuik krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik gebruik ook geen suiker, gebruik kokosvet bij het bakken en eet alleen maar speltbrood.
Dat niet doen
Ts is een pauper die geen geld heeft voor het kopen van superfoods.quote:
Ik zie hier de logica niet van in.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:42 schreef Thornado het volgende:
Gewoon lekker naar de McD.
Dood gaan wij allemaal, maar laten wij er dan maar een beetje van het leven genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |