SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijkquote:Even wat info over de Klimclassic en Limbomeet.
Als eerste zou het fijn zijn als we weten wie er allemaal van plan is om de ene of de andere of beide te gaan fietsen.
Bij de klimclassic (donderdag 29 mei) kan er gekozen worden uit 110 of 160km. Het vertek ligt tussen 08.00 en 10.00. Maar 08.00 lijkt mij een fijne tijd om te vertrekken. Het beste kunnen we dan samen komen bij de stayokay om van daaruit naar het MECC te fietsen. Ook omdat bij de stayokay het parkeren nog betaalbaar is. Moet er alleen een tijdstip worden afgesproken om daar te ontmoeten.
Het tijdstip van vetrek voor de Limbomeet (zaterdag 31 mei) had ik om 10.00 gedacht, dan hoeven de mensen die alleen voor de zaterdag komen ook niet midden in de nacht op te staan. Het is 130km (een 5 uurtjes fietsen ongeveer). Dan zijn we om 15.00 weer terug. Er is genoeg parkeerplaats bij mijn huidige verblijfsplaats (gratis uiteraard).
Wat jullie op de vrijdag doen moeten jullie zelf weten want die dag is voor mij al vol gepland.
En op zondag kunnen we misschien ook nog een stukje fiesten voor wie dat wil.
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kom ik na 8e mss wel ff kijken. Afhankelijk hoe de avond loopt.
Succes iig oksel!
Ik ga nu richting wageningen. Rondje fietsen![]()
Die andere vriend van me wisselt om het half uur, met 5 man. 'S nachts om het uur.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Mijn bochten moeten ook beter hoor kaassie. Ben een paar keer op m'n muil gegaan en wat angstig daarvoor, maar dat gaat steeds beter.
Vorig jaar reed ik in de Ronde van Workum juist steeds weg in de bochten, dat komt wel weer. Gewoon oefenen.
Hoe train jij dan explosiviteit op het werk? Ik rij meestal op een slecht remmende, veel te zware mountainbike met speling op de naven en cranks. En slechte banden. En veel te wijde kleding die 3 jaar geleden al tweedehands en af was
Daar word je wel sterk van en als ik dan naar huis fiets op m'n Trek fietst dat zo heerlijk en makkelijk![]()
![]()
Zo. Eerste ronde gedaan, vanwege haast zat ik op de fiets zonder drinken en met een scheef zadel. Ipv 2 u dus 1 u gefietst. Miste de eerste groep door start ver achterin, gat kreeg ik niet dicht. 2e groep gemaakt, 40 gemiddeld gereden.
Om 4u weer op de fiets
Is ook team slingerland kaas.![]()
Shifts bepaal je zelf.
FFWD staat hier met stand, hebben net kosteloos even nieuwe lagers gezet!!! En mn derrailleur afgesteld. Nieuwe kabels..![]()
Heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 07:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is vaak mijn probleem met m'n totale gebrek aan explosiviteitKlopt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Na je moet eraf omdat je achterin zit imo. Daar is koersen veel zwaarder dan vooraan.
Vandaag weer toertochtje gereden: Cima Coppi vanuit Scherpenzeel. De 100 km, omdat ik wat laat wakker was, en ondanks dat niet echt uitgeslapen
@Muzas: dit is een leuke tocht voor jou, denk ik. Want ondanks dat ik niet zo vroeg was, toch vrij veel groepjes gezien (ingehaald eigenlijk). Dus druk genoeg, maar niet zo druk dat je niet kon parkeren, want ik stond op minder dan 500 meter van de start. En achteraf in de kantine hamburgertje gegetenen ze schenken ook bier.
![]()
Jochem vond mij, ik een vriend en okkie is spoorloos
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Op de bakfiets gaat dat wel mooi, a-lactisch anaerobe sprintjes, dus tot 20sec. En krachttraining natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:51 schreef Tommeke het volgende:
Mijn bochten moeten ook beter hoor kaassie. Ben een paar keer op m'n muil gegaan en wat angstig daarvoor, maar dat gaat steeds beter.
Vorig jaar reed ik in de Ronde van Workum juist steeds weg in de bochten, dat komt wel weer. Gewoon oefenen.
Hoe train jij dan explosiviteit op het werk? Ik rij meestal op een slecht remmende, veel te zware mountainbike met speling op de naven en cranks. En slechte banden. En veel te wijde kleding die 3 jaar geleden al tweedehands en af was
Daar word je wel sterk van en als ik dan naar huis fiets op m'n Trek fietst dat zo heerlijk en makkelijk![]()
mevrouw kaas speelt vandaag boerengolf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:31 schreef Oksel het volgende:
Kaas, kun je kaasvrouw niet efkes sturen als masseur?![]()
Hij is gevonden! Warm aan het rijden om weer een uur te knallen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat ga ik eens probieren. Krachtblokjes doe ik wel regelmatig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Op de bakfiets gaat dat wel mooi, a-lactisch anaerobe sprintjes, dus tot 20sec. En krachttraining natuurlijk.
Opzich is het best wel chill. Die routes bij ons zijn helemaal niet pittig en dusdanig van aard dat ie door je handelingen snel te doen het ook als herstel kan doen.
Ik baal alleen van die domme ATB's. Koerieren hoort op een racefiets of Bullit.![]()
Haha stravaSegment italiaanseweg 5 km/h
Ja omdat ik halverwege omgedraaid ben om nóg een keer naar boven te fietsen
![]()
![]()
Ook lekker getoerd. Prachtig weer, mooi rondje naar het wad gemaakt, lekker weinig wind de laatste dagen. Ben ik niet gewend hier. Bij elkaar net iets meer dan 160km http://www.strava.com/activities/142175520
Succes Oksel!![]()
Gvd, uurtje in t wiel van een oud prof. 40 gemiddeld. Beetje kopwerk gedaan, maar niet veel
Vent met krullen op een baum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |