abonnement Unibet Coolblue
pi_140075700
Nouja, dan moet Waylon maar een keer een bericht gaan schrijven :P maar tijdens de interviews vond ik hem ook niet bepaald spraakzaam, en dat kwam misschien ook doordat Ilse (onbewust) het voortouw nam, of in elk geval aan het woord wilde zijn (wat ik niet storend vond, leuk mens!). Misschien is het ook wel geen prater :? . Denk dat het meer iemand is die 'zn hart laat spreken via de muziek.

Já, die berichten op FB kome idd persoonlijk over. Die reacties van al die buitenlandse fans op FB vind ik tof om te lezen!
~The present is all there is~
pi_140075749
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je ziet z'n piemol _O_
Waylon is rechtsdragend _O_
:D
~The present is all there is~
pi_140076142
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Er staat wel 'met Waylon', maar bij anderen is dat een linkje ;)
Bij hem niet. Terwijl hij wel gewoon zelf Facebook heeft. Er wordt ook naar Ilse haar eigen pagina gelinkt, zo bedoel ik! Bij meerdere berichten wordt ook naar die JB gelinkt, maar nooit naar Waylon. Viel me gewoon op.

(En misschien naïef, maar ik denk trouwens wél dat ze de meeste berichten daar zelf schrijft :Y En da's juist leuk. Want ze klinken zo 'persoonlijk'. Heel anders dan dat een management het bij zou houden).
Maar hij is niet de enige zonder werkend linkje.

Misschien wilt Waylon het zelf wel zo?

Die foto is idd erg tof! O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2014 @ 00:26:05 #79
163650 Greys
pi_140076748
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je ziet z'n piemol _O_
Waylon is rechtsdragend _O_
Hahahaha, wat ben je toch een fijne idioot O+ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2014 @ 00:27:38 #80
163650 Greys
pi_140076805
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar hij is niet de enige zonder werkend linkje.

Misschien wilt Waylon het zelf wel zo?

Die foto is idd erg tof! O+
Heb ik ook aan zitten denken, dat hij het zelf wil. (De andere niet werkende linkjes hebben volgens mij geen FB...)
Maar welke artiest (en vooral eentje die over een paar maanden met een nieuw solo album komt :D ) wil nou niet meer FB likers?? Die zijn goud geld waard. Dat is de reden dat ik me dat niet kan voorstellen eerlijk gezegd. Nou ja, we zullen het wel nooit weten :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 mei 2014 @ 00:30:23 #81
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_140076910
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb ik ook aan zitten denken, dat hij het zelf wil. (De andere niet werkende linkjes hebben volgens mij geen FB...)
Maar welke artiest (en vooral eentje die over een paar maanden met een nieuw solo album komt :D ) wil nou niet meer FB likers?? Die zijn goud geld waard. Dat is de reden dat ik me dat niet kan voorstellen eerlijk gezegd. Nou ja, we zullen het wel nooit weten :+
Misschien heeft hij die pagina alleen omdat het tegenwoordig "moet".
Misschien heeft hij het helemaal niet zo op FB. }:|

Ik zou hem geen ongelijk geven. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2014 @ 00:38:15 #82
163650 Greys
pi_140077209
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Misschien heeft hij die pagina alleen omdat het tegenwoordig "moet".
Misschien heeft hij het helemaal niet zo op FB. }:|

Ik zou hem geen ongelijk geven. :+
Hij ramt de godganse dag zelf zijn FB pagina vol met persoonlijke filmpjes etc :D
Allemaal van het CD's signeren, foto's met fans enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2014 @ 00:39:38 #83
163650 Greys
pi_140077252
Deze (voor hem vrij onflatteuze) pic postte hij ook nog vandaag.
Ilse staat hier echt zo leuk op :D O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2014 @ 00:41:40 #84
163650 Greys
pi_140077315
Oh en dit hoort niet in dit topic, maar waarom de neuk stuurde Australië, nu ze de kans hadden, Sia niet even dat Eurovisiepodium op!? :o Ipv die goedbedoelende maar niet zo goede zangeres?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140077341
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:36 schreef Greys het volgende:
Nou doet ze het wéér he... iedereen taggen, de muzikanten etc. BEHALVE Waylon...
WTF, waarom is dat nou steeds?? Wel zo leuk als mensen kunnen doorklikken ook naar zijn eigen FB pagina, toch? Ik snap er geen kont van. Ze deelt ook geen filmpjes of foto's die hij van hen samen op Facebook zet.

[ afbeelding ]
Heeft hij niet gewoon taggen uitstaan ofzo?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2014 @ 00:43:31 #86
163650 Greys
pi_140077390
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:42 schreef Operc het volgende:

[..]

Heeft hij niet gewoon taggen uitstaan ofzo?
Dan zou het een enorme domme oetlul zijn :D
Maar kan idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 mei 2014 @ 00:45:26 #87
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_140077459
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij ramt de godganse dag zelf zijn FB pagina vol met persoonlijke filmpjes etc :D
Allemaal van het CD's signeren, foto's met fans enzo.
Oh, ja dat weet ík toch niet. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_140077481
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan zou het een enorme domme oetlul zijn :D
Maar kan idd.
Of zo'n instelling dat hij tags eerst moet goedkeuren ofzo. Ik kan me voorstellen dat je ook gek wordt als elke rare fan je gaat taggen ergens. :P (Maar marketingtechnisch misschien niet heel briljant nee. :P )
  zondag 18 mei 2014 @ 00:46:37 #89
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_140077496
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:39 schreef Greys het volgende:
Deze (voor hem vrij onflatteuze) pic postte hij ook nog vandaag.
Ilse staat hier echt zo leuk op :D O+

[ afbeelding ]
Ik las de eerste zin en dacht: nou, voor haar ook.
Toen las ik de 2e zin. :@

Ik heb wel eens betere foto's van beide gezien, laat ik het daar op houden. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2014 @ 00:47:17 #90
163650 Greys
pi_140077514
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh, ja dat weet ík toch niet. :P
Nee maar als jij een nieuw eigen album uit ging brengen binnenkort en je kreeg nu zo'n enorme boost op social media, ging ik je toch ook dringend adviseren aan de FB te gaan _O-

(Sorry, zal ook wel komen omdat het mijn werk is, ik kan er slecht tegen als artiesten kansen niet benutten op dit vlak op zo'n belangrijk moment in hun carrière ;) Of ik elk geval, ik begrijp het slecht. Verder heb ik me natuurlijk nergens mee te bemoeien in dit geval :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 mei 2014 @ 00:49:10 #91
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_140077570
quote:
11s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:41 schreef Greys het volgende:
Oh en dit hoort niet in dit topic, maar waarom de neuk stuurde Australië, nu ze de kans hadden, Sia niet even dat Eurovisiepodium op!? :o Ipv die goedbedoelende maar niet zo goede zangeres?
Dit was een zangeres die in Australië erg groot is. Laat wel meteen zien dat ook de beste wel eens een slechte dag kunnen hebben. Laten we hopen dat onze inzendingen dat nooit zullen hebben tijdens het ESF. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 18 mei 2014 @ 00:52:26 #93
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_140077666
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee maar als jij een nieuw eigen album uit ging brengen binnenkort en je kreeg nu zo'n enorme boost op social media, ging ik je toch ook dringend adviseren aan de FB te gaan _O-

(Sorry, zal ook wel komen omdat het mijn werk is, ik kan er slecht tegen als artiesten kansen niet benutten op dit vlak op zo'n belangrijk moment in hun carrière ;) Of ik elk geval, ik begrijp het slecht. Verder heb ik me natuurlijk nergens mee te bemoeien in dit geval :P )
En ik zou liefdevol, doch stellig, weigeren. :*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2014 @ 00:57:31 #94
163650 Greys
pi_140077831
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En ik zou liefdevol, doch stellig, weigeren. :*
Hahaha, in jouw geval begrijp ik dat :+ :*

(Maar als je een artiest was op zoek naar verkoop, dan zou het anders zijn, lijkt me ;) Vooral in deze tijd van online marketing, iTunes etc.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 mei 2014 @ 01:03:26 #95
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_140078027
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha, in jouw geval begrijp ik dat :+ :*

(Maar als je een artiest was op zoek naar verkoop, dan zou het anders zijn, lijkt me ;) Vooral in deze tijd van online marketing, iTunes etc.)
Misschien is het daarom maar goed dat ik geen artiest ben.
Ik zou nog liever een album de helft minder verkopen, dan dat ik aan FB zou beginnen.

Daarbij zou ik niet kunnen leven met paparazzi. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 18 mei 2014 @ 01:33:37 #96
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_140078777
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:15 schreef Copthorne het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat Sanna Nielsen pas 29 jaar is, maar eruit ziet als een vrouw van middelbare leeftijd?
Komt denk ik vooral omdat ze nogal een vol gezicht en lichaam heeft, wat een beetje moederlijk overkomt (ik heb een collega die een jaartje jonger is, maar je zou haast denken dat ze moeder en dochter zouden kunnen zijn, LOL).

Verder zag ze er in de (zweedse) nationale finale wel wat beter uit in het gezicht (wat natuurlijker, de poederdoos in de finale deed er weer even 5 jaar bij), al was ze in de finale wel wat eleganter gekleed.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 18 mei 2014 @ 02:14:14 #97
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140079525
quote:
Ja, die had ik ook al gezien. Ilse met haar ochtendgezicht :P en Waylon, in het begin, nog een beetje met z'n ochtendstem O+. :D

quote:
17s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:57 schreef Moira. het volgende:

Je ziet z'n piemol _O_
Waylon is rechtsdragend _O_
:D En ik bij de originele post maar denken "wat is er toch zo schokkend aan die foto dat er een 11.gif bij staat"? :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  PR en moderator zondag 18 mei 2014 @ 08:14:34 #98
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140081118
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahahaha, wat ben je toch een fijne idioot O+ _O-
Wat een mooi compliment O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_140081950
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dit was een zangeres die in Australië erg groot is. Laat wel meteen zien dat ook de beste wel eens een slechte dag kunnen hebben. Laten we hopen dat onze inzendingen dat nooit zullen hebben tijdens het ESF. :{
Joan Franka, Jan Dulles, de dames van Treble, Linda Wagenmakers, Justine Pelmelay en Gerard Joling zijn het hier mee eens.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 18 mei 2014 @ 14:16:09 #100
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140087987
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:

Jij ziet echt één grote conspiracy he?
Toch nog even reageren. :P

Conspiracy is natuurlijk een belachelijk woord, maar toen ik dat interview op die Britse Countryzender met haar hoorde, werd het me wel duidelijk dat Ilse dit heel graag als háár internationale doorbraak wil beschouwen, die waar ze zo lang op gewacht heeft. The Common Linnets is háár side-projectje, met wat haar betreft steeds wisselende gastbezettingen. Waylon wordt als het ware bedankt voor bewezen diensten, maar mag nu wel weer vertrekken. Ja, ze zegt het natuurlijk niet met zoveel woorden en ze zegt ook niks naars over hem of zo, maar het komt wel zo over.

Maar ik denk dat ze zich toch een beetje vergist. Het buitenland heeft denk ik een heel ander beeld dan wij in Nederland. WIJ weten dat Ilse al veel langer bekend is en veel meer hits heeft gehad dan Waylon. Hier is zij de grote ster ja! Maar het buitenland ziet een band met een charismatisch man/vrouw-duo als zangers. Twee mensen die bij het optreden op het ESF bovendien een ongekende chemie met elkaar leken te hebben. Daar is het buitenland i.m.o. ook voor gevallen, naast het mooie liedje. En dat lees je ook wel in de reacties en reviews uit het buitenland, ook als het over het album gaat. Het is geen Ilse-feestje, maar de band en de samenzang worden geprezen.

En als ik voor mezelf spreek: Ik vind het Common Linnets-album echt prachtig! Terecht geprezen overal. Maar zelfs nu heb ik niet de neiging om ook Ilse's solo-albums aan te gaan schaffen. Tuurlijk, ze zingt goed en haar hitjes zijn ook best leuk, maar het heeft voor mijn smaak altijd een beetje te weinig 'body'. Te weinig rauwe randjes ofzo. Het verveelt mij iig redelijk snel. Het is precies het rauwe, manlijke, dat Waylon toevoegt wat maakt dat het bij de Common Linnets w.m.b. anders is. Het klinkt allemaal ineens een stuk spannender. Je kunt het misschien vergelijken met een vogeltje dat op een mooie zomerochtend voor je raam zit te zingen. Prachtig, maar na een tijdje is het ook wel lekker als de hond van de buren ff begint te blaffen. (ja, rare vergelijking, ik weet het. :'))

Ik denk dus niet dat ze het succes van The Common Linnets in het buitenland zo makkelijk kan inwisselen voor een 'Ilse DeLange' solo-succes. En met andere, steeds wisselende, manlijke partners? Tja, ik zou eigenlijk niet weten wie er beter zou zijn (zeker in dit genre!) dan Waylon, maar goed... Het is natuurlijk ook altijd mogelijk dat het Waylon is die het niet wil, maar that doesn't really make sense, of zo....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')