Echt geen idee, kunnen gebanden ook niet meer dmen eigenlijk? Anders kan je het ze vragenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef affa het volgende:
Ik was een week gebanned, omdat mijn mening over het songfestival massaal werd gequote:
ESF / [ESF 2014] LIVE Finale #7 Tot half 1 spannend!
Ik hoorde dat er meerdere members waren gebanned, zoals tjaptjoep. Weet iemand hoe lang hun eruit liggen?
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:34 schreef KoningPils het volgende:
Een week geleden wist ik het zeker: Oostenrijk gaat winnen
Nee hoor, denk ik echt niet. Zo veel verschil was er volgens mij ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef tralalala het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af of we meer punten gekregen zouden hebben als het optreden net zo vlekkeloos was als in de halve finale.
Want het was een minder optreden?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef tralalala het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af of we meer punten gekregen zouden hebben als het optreden net zo vlekkeloos was als in de halve finale.
Nee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef tralalala het volgende:
Hoi, bans worden niet op het forum besproken. een gebande kan mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef affa het volgende:
Ik was een week gebanned, omdat mijn mening over het songfestival massaal werd gequote:
ESF / [ESF 2014] LIVE Finale #7 Tot half 1 spannend!
Ik hoorde dat er meerdere members waren gebanned, zoals tjaptjoep. Weet iemand hoe lang hun eruit liggen?
Jij ziet echt één grote conspiracy he? Alsof Ilse peroonlijk die facebookpagina bijhoudt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:36 schreef Greys het volgende:
Nou doet ze het wéér he... iedereen taggen, de muzikanten etc. BEHALVE Waylon...
WTF, waarom is dat nou steeds?? Wel zo leuk als mensen kunnen doorklikken ook naar zijn eigen FB pagina, toch? Ik snap er geen kont van. Ze deelt ook geen filmpjes of foto's die hij van hen samen op Facebook zet.
[ afbeelding ]
Ik vraag me gewoon oprecht af waarom het is, niet zo gek, toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij ziet echt één grote conspiracy he? Alsof Ilse peroonlijk die facebookpagina bijhoudt.
Die foto is mooi.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:36 schreef Greys het volgende:
Nou doet ze het wéér he... iedereen taggen, de muzikanten etc. BEHALVE Waylon...
WTF, waarom is dat nou steeds?? Wel zo leuk als mensen kunnen doorklikken ook naar zijn eigen FB pagina, toch? Ik snap er geen kont van. Ze deelt ook geen filmpjes of foto's die hij van hen samen op Facebook zet.
[ afbeelding ]
Er staat wel 'met Waylon', maar bij anderen is dat een linkjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:46 schreef grazz het volgende:
Maar er staat toch 'met Waylon' of snap ik iets niet? Zijn FB is waylonline geloof ik, maar denk dat ze dat helemaal niet met opzet doet, in elk geval niet in de gaten heeft.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb zin om de hele finale nog eens te kijken nu![]()
Inclusief puntentelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |