Ik wil geen spelbreker zijn, maar als je glucose te hoog is moet je daar denk ik wel mee stoppen... 1 grote suikerbom.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb n appelmoes fetish... van die kleine cupjes...
Ik weet tquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn, maar als je glucose te hoog is moet je daar denk ik wel mee stoppen... 1 grote suikerbom.
jaa pff lijkt me wel lastig hoor, als je je hele eetpatroon ook nog moet aanpassen naar dingen waar je niet byzonder veel trek in hebtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet theb t aantal al terug geschroeft en als t idd suiker is dan gaan ze eruit... Zal dan wel meer dingen moeten aanpassen.
Je kan appelmoes zelf maken met appels en kaneel. Dat schijnt wel te mogen. Weet niet of het lekker is thoughquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet theb t aantal al terug geschroeft en als t idd suiker is dan gaan ze eruit... Zal dan wel meer dingen moeten aanpassen.
zelf appelmoes makenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan appelmoes zelf maken met appels en kaneel. Dat schijnt wel te mogen. Weet niet of het lekker is though
als je niet de hele pan in 1 keer opeet lijkt een zakje vanillesuiker me niet zo erg. fruit is sowieso al suikerrijk dus je sult de porties ook moeten beperken dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
zelf appelmoes makenmaar dan gaat er ook wel iets van suiker in... tenminste bij ons wel.. 1 zkj vanillesuiker..
oooh ik ga appels halen morgen!
@crumpette, als t idd zo is dan krijg je volgens mij wel hulp van een dietist... en dan verzinnen we er ook.wel weer iets eetbaars op...
Kun je eigenlijk suiker hebbem zonder symptomen? heb echt nergens last namelijk.
Dit eet ik nuquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alleen een zuur snoep dingetje. Van die dingen waar je zo'n citroenhoofd van trekt
Honing en merg uit een stokje werkt ook! En de wat zoetere appels nemen uiteraard :p.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
zelf appelmoes makenmaar dan gaat er ook wel iets van suiker in... tenminste bij ons wel.. 1 zkj vanillesuiker..
@crumpette, als t idd zo is dan krijg je volgens mij wel hulp van een dietist... en dan verzinnen we er ook.wel weer iets eetbaars op...
Kun je eigenlijk suiker hebbem zonder symptomen? heb echt nergens last namelijk.
honing is ook gewoon suiker hoor, dat maakt weinig uit, en in zoetere appels zit simpelweg meer fructose (=suiker)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Honing en merg uit een stokje werkt ook! En de wat zoetere appels nemen uiteraard :p.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dit eet ik nu
http://static.mijnwebwink(...)aam/full19430385.jpg
Yummmquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:10 schreef AwayTL het volgende:
Net als gebraden gehakt mayo! (Oke, mijn vader heeft mij rare eetgewoontes aangeleerd )
Ja, je voelt er meestal niks van. Dat is ook het gevaar. Bloedsuiker kan skyhigh zijn zonder dat je wat merkt. Terwijl als ie te laag is, merk je dat wel. Best vaag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dikke kans dat t ergens staat maar heb jij de uitslag al terug?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, je voelt er meestal niks van. Dat is ook het gevaar. Bloedsuiker kan skyhigh zijn zonder dat je wat merkt. Terwijl als ie te laag is, merk je dat wel. Best vaag.
Haha dat is waar. Mijn hoofd is inderdaad nog een beetje twisted vande geraffineerde suiker die ik niet mocht eten. Denk nu dat natuurlijke suikers gezonder zijn ofzo...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
honing is ook gewoon suiker hoor, dat maakt weinig uit, en in zoetere appels zit simpelweg meer fructose (=suiker)
Nou ja, ik mocht inderdaad geen geraffineerde suiker eten ivm darmprobleem. Honing was geen probleem. Nu weet ik niet of dit nou half voedingsadvies was van mijn dokter destijds of dat het echt waar is, maar t klinkt mij aannemelijk in de orenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
ja daar moest ik ook wel om lachen bij die aloe vera party. Suiker was slecht voor je darmen, dus deden ze overal honing in. Zat ik daar zo te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |