Dan doej 't nie goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:03 schreef Amoeba het volgende:
Ik knalde gisteren nog een joint. Voelde me best beroerd daarna.
Juist weekend wel, aaah mattie!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:05 schreef OllieWilliams het volgende:
zou eigenlijk weer eens een weekje niet moeten blowen
Ik weet het niet man. Normaal geen problemen mee.quote:
Ja ga ook niet nu een break nemen, veel te veel zin om straks een jointje te rokenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Juist weekend wel, aaah mattie!!!
Nee. Nooit last van gehad iigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet het niet man. Normaal geen problemen mee.
Maar deze was ook al 3x aangestoken ofzo en bijna op (1/3 ofzo). Kan dat problemen geven?
Ik kan niet zoveel blowen. Joints knallen bij mij zo ontzettend hard binnen.quote:
Gisteren was het gewoon examenvoorbereiding. Nu examennabereiding. Geen joint meer aangeraakt sinds de meet jeweet.quote:
Echt huh, weekend is om te genieten! Na t eten een kleintje, helaas mot ik werken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja ga ook niet nu een break nemen, veel te veel zin om straks een jointje te roken
Ik steek mijn joint wel tig keer aan. Vooral wat later op de avond.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet het niet man. Normaal geen problemen mee.
Maar deze was ook al 3x aangestoken ofzo en bijna op (1/3 ofzo). Kan dat problemen geven?
neppequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren was het gewoon examenvoorbereiding. Nu examennabereiding. Geen joint meer aangeraakt sinds de meet jeweet.
Wow wtfquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel blowen. Joints knallen bij mij zo ontzettend hard binnen.
Ik kan na blowen ook echt niet meer recht lopen. Moet ergens chill gaan zitten of liggen.
Ken nie hale nie.quote:
Je bralt wel vaker random woorden in de hoop dat er wat blijft hangen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren was het gewoon examenvoorbereiding. Nu examennabereiding. Geen joint meer aangeraakt sinds de meet jeweet.
Thanks, ben zo pleite dus dat komt vast wel weer goedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Echt huh, weekend is om te genieten! Na t eten een kleintje, helaas mot ik werken.
En nog gecondoleerd met je reukorgaan
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ken nie hale nie.
Wacht wat lul ik, ik kan het al een maand halen_!
Daarom, ik kan beter 3 hijsjes ergens bietsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wow wtfkan echt nog prima functioneren als ik blow. Vergeet af en toe waar een gesprek over gaat of heb een beetje afdwalende gedachten, maar verder niks
Toch nie die vieze van gisteren? Nieuwe maken is t beste.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:12 schreef Amoeba het volgende:
Nou, nog even naar de winkel en daarna die joint oproken dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |