Heerlijke tetters.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef TanteMordecai het volgende:
Klinkt mischien heel vreemd/ tegenstrijdig maar probeer eens shape-wear/figuurcorrigerend t-shirt in een maaje S of XS. Die zitten per definitie strak. Ik heb het niet over die lelijke oma-dingen; je hebt ze ook in mooie/effen basics. M'n nichtje heeft een heel slank figuurtje en heeft precies hetzelfde probleem. Van haar heb ik deze tip.
[ afbeelding ]
Let er op dat het materiaal niet verstikkend of is voor je huid. Een betere kwaliteit stof zorgt ervoor dat het niet knelt.
Good luck.
Die tekst op dat plaatje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef TanteMordecai het volgende:
Klinkt mischien heel vreemd/ tegenstrijdig maar probeer eens shape-wear/figuurcorrigerend t-shirt in een maaje S of XS. Die zitten per definitie strak. Ik heb het niet over die lelijke oma-dingen; je hebt ze ook in mooie/effen basics. M'n nichtje heeft een heel slank figuurtje en heeft precies hetzelfde probleem. Van haar heb ik deze tip.
[ afbeelding ]
Let er op dat het materiaal niet verstikkend of is voor je huid. Een betere kwaliteit stof zorgt ervoor dat het niet knelt.
Good luck.
Inderdaad; als het een goed shirt is zorgt het ook op dat gebied nog voor een mooie ondersteuning.quote:Heerlijke tetters.
Hangen nogal laag voor een zo jong meisje. Dat jurkje is duidelijk gemaakt op oudere lichamen, haar tetten moeten zeker 5 cm hoger zitten.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:23 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hangen nogal laag voor een zo jong meisje. Dat jurkje is duidelijk gemaakt op oudere lichamen, haar tetten moeten zeker 5 cm hoger zitten.
Gucci is bij mannen wel een merk waar je veel superstrakke kleding hebt. Prada ook in iets mindere mate.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:37 schreef Sasja1234 het volgende:
Ik ben opzoek naar een basic strak shirt. eigenlijk alles zit te wijd bij mij.
weet iemand een bepaald merk, waar alles aan de strakke kant valt?
(bh omvang: 70/65)
Ik ben ook niet zo lang.
Gucci.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:37 schreef Sasja1234 het volgende:
Dankjewel!
Weet iemand toevallig een Italiaans merk verkrijgbaar in nl, dat mooi strak valt?
In zijn algemeenheid heb je gelijk, maar er zit echt nog verschil zat tussen. Paul & Shark valt bv op de shark fit modellen na vrij ruim, terwijl dat toch echt Italiaans is...quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef WRH het volgende:
Hugo Boss hoef je totaal niet te proberen. Duits = ruimvallend.
je kunt beter in de Spaanse of Italiaanse merken kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |