quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Dat of dat je precies weet hoeveel naamtopics je hebt. Weet niet wat erger is.quote:
Staat allemaal netjes in mijn fobo uiteraard.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat of dat je precies weet hoeveel naamtopics je hebt. Weet niet wat erger is.
Volgens mij heb ik ooit 2x de moeite genomen om een fobo te bekijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat allemaal netjes in mijn fobo uiteraard.
Daar staat alles, behalve mijn pincode en foto's van me.
haha weet al hoe je eruit ziet, nu je pincode nog stealenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat allemaal netjes in mijn fobo uiteraard.
Daar staat alles, behalve mijn pincode en foto's van me.
Nice. Die van mij staan al bijna 4 weken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
aight, ga morgen een stekkie ophalen
Dan doej 't nie goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:03 schreef Amoeba het volgende:
Ik knalde gisteren nog een joint. Voelde me best beroerd daarna.
Juist weekend wel, aaah mattie!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:05 schreef OllieWilliams het volgende:
zou eigenlijk weer eens een weekje niet moeten blowen
Ik weet het niet man. Normaal geen problemen mee.quote:
Ja ga ook niet nu een break nemen, veel te veel zin om straks een jointje te rokenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Juist weekend wel, aaah mattie!!!
Nee. Nooit last van gehad iigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet het niet man. Normaal geen problemen mee.
Maar deze was ook al 3x aangestoken ofzo en bijna op (1/3 ofzo). Kan dat problemen geven?
Ik kan niet zoveel blowen. Joints knallen bij mij zo ontzettend hard binnen.quote:
Gisteren was het gewoon examenvoorbereiding. Nu examennabereiding. Geen joint meer aangeraakt sinds de meet jeweet.quote:
Echt huh, weekend is om te genieten! Na t eten een kleintje, helaas mot ik werken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja ga ook niet nu een break nemen, veel te veel zin om straks een jointje te roken
Ik steek mijn joint wel tig keer aan. Vooral wat later op de avond.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet het niet man. Normaal geen problemen mee.
Maar deze was ook al 3x aangestoken ofzo en bijna op (1/3 ofzo). Kan dat problemen geven?
neppequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren was het gewoon examenvoorbereiding. Nu examennabereiding. Geen joint meer aangeraakt sinds de meet jeweet.
Wow wtfquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel blowen. Joints knallen bij mij zo ontzettend hard binnen.
Ik kan na blowen ook echt niet meer recht lopen. Moet ergens chill gaan zitten of liggen.
Ken nie hale nie.quote:
Je bralt wel vaker random woorden in de hoop dat er wat blijft hangen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren was het gewoon examenvoorbereiding. Nu examennabereiding. Geen joint meer aangeraakt sinds de meet jeweet.
Thanks, ben zo pleite dus dat komt vast wel weer goedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Echt huh, weekend is om te genieten! Na t eten een kleintje, helaas mot ik werken.
En nog gecondoleerd met je reukorgaan
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ken nie hale nie.
Wacht wat lul ik, ik kan het al een maand halen_!
Daarom, ik kan beter 3 hijsjes ergens bietsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wow wtfkan echt nog prima functioneren als ik blow. Vergeet af en toe waar een gesprek over gaat of heb een beetje afdwalende gedachten, maar verder niks
Toch nie die vieze van gisteren? Nieuwe maken is t beste.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:12 schreef Amoeba het volgende:
Nou, nog even naar de winkel en daarna die joint oproken dan maar.
Maar maar het maakte niet uit toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toch nie die vieze van gisteren? Nieuwe maken is t beste.
Ik rook alleen de joint van gisteren als ik in slaap ben gevallen tijdens het roken. De as trekt in je joint waardoor ie minder gaat smaken.quote:
Hij was ook ontieglijk smerig inderdaad. Gelukkig heb ik nog een nieuwe liggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik rook alleen de joint van gisteren als ik in slaap ben gevallen tijdens het roken. De as trekt in je joint waardoor ie minder gaat smaken.
Gewoon kwestie van oefenenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij was ook ontieglijk smerig inderdaad. Gelukkig heb ik nog een nieuwe liggen.
Ik kan niet draaien helaas.
Als je vrienden hebt die shag roken, vragen of je eentje voor hun kan draaien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga AHquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:21 schreef OllieWilliams het volgende:
oke fuck de studie, tijd om naar huis te gaan en een jonko te rollen
Leg gewoon je vloeitje neer en draai je tipje. Projecteer je logica op dat stukkie papier en lekker een avondje puzzelen. Meer tabak of minder, dikkere tip of juist klein. Na een tijdje merk je wel wat werkt en wat niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zou om je telefoon vragen en de hele zwik meenemen uit de trein.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:24 schreef OllieWilliams het volgende:
Oké ik moet ff m'n opmerking over die paki bijstellen. Ja, hij stinkt maar het is even goed een prima kerel. Wees me er gewoon op dat ik m'n lader vergat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |