quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor.. Het feit dat alles wat niet meepraat met de groep gelijk negatief is, dat vind ik met jou te maken hebben
Nee.. Die liepen alleen in de wegquote:
ze bijten hier niet hoor. anders kom maar achter mij staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
Dat bedoelde ik dus ook
Er is ook niks mis meeMaar goed, ik durf er verder niks meer over te zeggen.
Ja dat laatste heb ik ook, en ik vind vooral rust onder de douche
Je hoeft de stokjes niet te eten hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@moeraskat nee dank je, daar zitten stokjes in
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef perro. het volgende:
[..]
ze bijten hier niet hoor. anders kom maar achter mij staan.
oh nee, ik niet. ja, als ik er lang onder ga staan maar dat doe ik niet zo vaak.
had bij mijn oude werkgever regelmatig dat collega's me wat vroegen of zo, en ik het gewoon niet hoorde omdat ik in mezelf zat.
ach, heeft ook wel zijn charme toch?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. Die liepen alleen in de wegVarken wil continu op mn schouder zitten.. Ze denkt dat ze een aapje is geloof ik
Nee, maar ik krijg al kippenvel bij de gedachte dat ik zo'n stokje aan moet rakenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft de stokjes niet te eten hoor
Is het echt zo erg?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg al kippenvel bij de gedachte dat ik zo'n stokje aan moet raken
En terwijl ik dit typ heb ik weer een kat die in mn nek springt
Ja.. Toen ik voor de eerste keer bij mn ex ging koken ben ik eerst naar de stad gegaan om een plastic pollepel en spatel te halen. Hij had alles van hout.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?![]()
Oke; een cornetto dan?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. Toen ik voor de eerste keer bij mn ex ging koken ben ik eerst naar de stad gegaan om een plastic pollepel en spatel te halen. Hij had alles van hout.
Lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. Toen ik voor de eerste keer bij mn ex ging koken ben ik eerst naar de stad gegaan om een plastic pollepel en spatel te halen. Hij had alles van hout.
Ik kreeg ooit ook eens in een restaurant mn biefstuk op een plankje.. Ik heb toen 5 minuten moeten zeuren om een bord voordat mevrouw eindelijk begreep dat ik het echt niet van dat plankje ging etenquote:
Ja, ik meen dit echtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lolmeen je dit?
Ik heb ook keukenspullen die van hout zijn.Kun je echt nergens tegen dat van hout is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |