quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor.. Het feit dat alles wat niet meepraat met de groep gelijk negatief is, dat vind ik met jou te maken hebben
Nee.. Die liepen alleen in de wegquote:
ze bijten hier niet hoor. anders kom maar achter mij staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
Dat bedoelde ik dus ook
Er is ook niks mis meeMaar goed, ik durf er verder niks meer over te zeggen.
Ja dat laatste heb ik ook, en ik vind vooral rust onder de douche
Je hoeft de stokjes niet te eten hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@moeraskat nee dank je, daar zitten stokjes in
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef perro. het volgende:
[..]
ze bijten hier niet hoor. anders kom maar achter mij staan.
oh nee, ik niet. ja, als ik er lang onder ga staan maar dat doe ik niet zo vaak.
had bij mijn oude werkgever regelmatig dat collega's me wat vroegen of zo, en ik het gewoon niet hoorde omdat ik in mezelf zat.
ach, heeft ook wel zijn charme toch?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. Die liepen alleen in de wegVarken wil continu op mn schouder zitten.. Ze denkt dat ze een aapje is geloof ik
Nee, maar ik krijg al kippenvel bij de gedachte dat ik zo'n stokje aan moet rakenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft de stokjes niet te eten hoor
Is het echt zo erg?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg al kippenvel bij de gedachte dat ik zo'n stokje aan moet raken
En terwijl ik dit typ heb ik weer een kat die in mn nek springt
Ja.. Toen ik voor de eerste keer bij mn ex ging koken ben ik eerst naar de stad gegaan om een plastic pollepel en spatel te halen. Hij had alles van hout.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?![]()
Oke; een cornetto dan?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. Toen ik voor de eerste keer bij mn ex ging koken ben ik eerst naar de stad gegaan om een plastic pollepel en spatel te halen. Hij had alles van hout.
Lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. Toen ik voor de eerste keer bij mn ex ging koken ben ik eerst naar de stad gegaan om een plastic pollepel en spatel te halen. Hij had alles van hout.
Ik kreeg ooit ook eens in een restaurant mn biefstuk op een plankje.. Ik heb toen 5 minuten moeten zeuren om een bord voordat mevrouw eindelijk begreep dat ik het echt niet van dat plankje ging etenquote:
Ja, ik meen dit echtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lolmeen je dit?
Ik heb ook keukenspullen die van hout zijn.Kun je echt nergens tegen dat van hout is?
mietje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Heb nu ook mn hele armen vol met kippenvel
heb ik ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef perro. het volgende:
[..]
ze bijten hier niet hoor. anders kom maar achter mij staan.
oh nee, ik niet. ja, als ik er lang onder ga staan maar dat doe ik niet zo vaak.
had bij mijn oude werkgever regelmatig dat collega's me wat vroegen of zo, en ik het gewoon niet hoorde omdat ik in mezelf zat.
ach, heeft ook wel zijn charme toch?
Wat dit betreft moet ik je helemaal gelijk gevenquote:
Die heb ik dus liever.. Maar plastic is the bomb. Daarom eet ik vaak ook van die echte kinder kinder ijsjes.. Daar zit tenminste plastic inquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vind hout alleen smerig bij ijsstokjes. Maar heb nu gewoon geleerd dat je niet moet proberen je ijsje tot het laatste restje op te eten.
Wat echt smerig was, waren die lolly's met papieren stokjes.
Jaaaa had je een stuk papier u n je bakkes. Gatverrrrrquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vind hout alleen smerig bij ijsstokjes. Maar heb nu gewoon geleerd dat je niet moet proberen je ijsje tot het laatste restje op te eten.
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Myraela het volgende:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Myraela het volgende:
Bij calippo's wordt die bewaarbuis (quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die heb ik dus liever.. Maar plastic is the bomb. Daarom eet ik vaak ook van die echte kinder kinder ijsjes.. Daar zit tenminste plastic in![]()
Of calippo
fijn zo. even quoten ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat dit betreft moet ik je helemaal gelijk geven
Graag gedaanquote:
Alleen als je het niet goed doetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij calippo's wordt die bewaarbuis () zo klef
Een goed mens. Jij bent het.quote:
calippo's.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij calippo's wordt die bewaarbuis () zo klef
Jij mag datquote:
Ik ben slecht met buizenquote:
Wij begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:20 schreef perro. het volgende:
[..]
calippo's.nooit begrepen wat daar zo lekker aan is. klef kutkarton op het laatst.
Je moet het ijsje uit het kartonnetje duwen he. Niet op het karton zelf sabbelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:20 schreef perro. het volgende:
[..]
calippo's.nooit begrepen wat daar zo lekker aan is. klef kutkarton op het laatst.
ja. maar nee. bah.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het ijsje uit het kartonnetje duwen he. Niet op het karton zelf sabbelen.
Dit geeft al aan dat perro en ik gewoon direct onze lippen rondom het uiteinde vouwenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het ijsje uit het kartonnetje duwen he. Niet op het karton zelf sabbelen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je tattoo???
En heb je al een normale foto ipv een hip instagramfoto?
Ik maak altijd een piemel van die calippo en zodra een gozer dan kwijlend zit te kijken bijt ik de eikel eraf. Heerlijk.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
Bestaan die ijsjes met die kauwgombal onderin nog?
Die tuutjes? Ja, gewoon in de supermarkt.. Zijn een van de goedkoopste ijsjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
Bestaan die ijsjes met die kauwgombal onderin nog?
Zijn dat deze?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die tuutjes? Ja, gewoon in de supermarkt.. Zijn een van de goedkoopste ijsjes
Die lijkt me kei lekker, pa had die vorig jaar maar kon ik niet eten want stokjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag laatst dropijs bij de lidl aldi?
Niets mis met hip instagramquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je tattoo???
En heb je al een normale foto ipv een hip instagramfoto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gemaakt. Nog steeds geen normale foto maar zo blijf ik bezig
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ja, diequote:
Je hebt ook dat ijs waarbij het "stokje" van drop is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die lijkt me kei lekker, pa had die vorig jaar maar kon ik niet eten want stokjes
Doe even op youtube zetten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik maak altijd een piemel van die calippo en zodra een gozer dan kwijlend zit te kijken bijt ik de eikel eraf. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis met hip instagrambeetje duister.. Hoe kan ik zo commentaar geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gemaakt. Nog steeds geen normale foto maar zo blijf ik bezig
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:
Je bent zelf duisterquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
beetje duister.. Hoe kan ik zo commentaar geven?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt ook dat ijs waarbij het "stokje" van drop is.
in een bakje laten smelten, stokje eruit halen en opnieuw invriezen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die lijkt me kei lekker, pa had die vorig jaar maar kon ik niet eten want stokjes
Ik heb geen calippo'squote:
Dat lijkt me ook ranzig.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag laatst dropijs bij de lidl aldi?
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was en ben écht niet erg ondankbaar, maar dit vond ik wel altijd zo karig en jammer
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nee, dat was m ook niet. Ik eet wel gewoon makkelijke ijsjes. Ik heb al ontdekt hoe ik een split namaak dus ik ben op dit moment gelukkigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in een bakje laten smelten, stokje eruit halen en opnieuw invriezen?
Owh tof. Die zijn wel lekker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat was m ook niet. Ik eet wel gewoon makkelijke ijsjes. Ik heb al ontdekt hoe ik een split namaak dus ik ben op dit moment gelukkig
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
Vroeger ging ik wel eens met een vriendinnetje aan haar moeder of oma vragen om een waterijsje. En als het dan mocht kon je je geluk niet op hoor. hollen naar de achterdeur waar je het ijsje kreeg.
En dan, zonk ineens het geluk mij in de schoenen, want dan kreeg ik dit;Die heb ik echt altijd in de vriezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was en ben écht niet erg ondankbaar, maar dit vond ik wel altijd zo karig en jammer![]()
Maar als ik eraan begin heb ik ook minimaal 3 ijsjes binnen handbereik![]()
Ik vond het altijd klote als ik zo'n dubbellikker kreeg ..,
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Vroeger ging ik wel eens met een vriendinnetje aan haar moeder of oma vragen om een waterijsje. En als het dan mocht kon je je geluk niet op hoor. hollen naar de achterdeur waar je het ijsje kreeg.
En dan, zonk ineens het geluk mij in de schoenen, want dan kreeg ik dit;Die zijn best lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was en ben écht niet erg ondankbaar, maar dit vond ik wel altijd zo karig en jammer
Als je op dieet bent
In een gewoon bakje doen en een flinke scheut sinaasappelsap en je hebt een split zonder stokjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Laatst van die roomijsbekertjes gekocht. Toch wel een beetje spijt van
Ik vind die dubbellikkers juist lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die heb ik echt altijd in de vriezer![]()
Maar als ik eraan begin heb ik ook minimaal 3 ijsjes binnen handbereik![]()
Ik vond het altijd klote als ik zo'n dubbellikker kreeg ..,
En dan, zonk ineens het geluk mij in de schoenen, want dan kreeg ik dit;En dan enorm hard zuigen zodat je in één keer alle smaak eruit zoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was en ben écht niet erg ondankbaar, maar dit vond ik wel altijd zo karig en jammer![]()
Ik hou daarvanquote:
Ik niet want 2 stokjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind die dubbellikkers juist lekkerDie heb ik net nog op overigens
Ik vind die staven echt voor niks goed, behalve om in je kut te duwen.
Hmm goed ideequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In een gewoon bakje doen en een flinke scheut sinaasappelsap en je hebt een split zonder stokje
Dan vries ik liever verdun in, of yoghurt, met zo'n ijsjesmaak pakket. 1x aan zuigen en de smaak is weg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn best lekker
Als je op dieet bent
Ik zal jou eena aanzuigen..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan vries ik liever verdun in, of yoghurt, met zo'n ijsjesmaak pakket. 1x aan zuigen en de smaak is weg.
*onthoudtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke, hoelaat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eena aanzuigen..
Oh wacht...
Dat zal vast een aparte smaak geven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil het wel even bij je voordoenquote:
Met dank aan restaurant Het Zusje..quote:
Dat durf ik toch helemaal nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom maar even uithuilen tussen mijn boobies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |