Heloefquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
heloef vond het een leuk park ken jij die?
Ja waarom niet? Ik vind het tof om in De Kuip te komen, met de bijbehorende massaliteit, maar kan bijna net zo veel genieten van kleine (kut)stadionnetjes, bier, vet eten en wat randvermaak.quote:
Was dit seizoen bij Dordt - Willem II, ondanks de 0-2 nederlaag wonnen ze toen de periodetitel. Zat goed vol toen, en ook fanatiek sfeertje. Wel een ongelovelijke hoeveelheid randmongolen, stuk of 10-15 man stormde door zo'n groepje stewards heen naar het uitvak, waar ze tussen de hekken door wat stoten uitdeelden. Later werden de supportersbussen van Willem II nog met bakstenen bekogeld, tja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is mooi man. Ik ga een paar keer per jaar naar Dordt al een tijdje, de hele ambiance geeft het gevoel van een amateurwedstrijdje.
Opzich heeft dat wel wat, maar ik vind Excelsior gewoon zo'n smakeloze clubquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ik vind het tof om in De Kuip te komen, met de bijbehorende massaliteit, maar kan bijna net zo veel genieten van kleine (kut)stadionnetjes, bier, vet eten en wat randvermaak.
Staat het er ook echt in hoofdletters?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:07 schreef Pascalus het volgende:
Op de spelersbus van het Duitse Elftal staat:
EIN LAND, EINE MANNSCHAFT, EIN TRAUM
Hier zijn zo'n 40 - 45 grappen over te maken
Tegen Jong Ajax ben ik met mijn pa geweest, tegen Jong PSV (dat was gewoon random) ook met mijn pa en nog een 3 keer met mijn stiefzus. Prima vermaak wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ik vind het tof om in De Kuip te komen, met de bijbehorende massaliteit, maar kan bijna net zo veel genieten van kleine (kut)stadionnetjes, bier, vet eten en wat randvermaak.
[..]
Was dit seizoen bij Dordt - Willem II, ondanks de 0-2 nederlaag wonnen ze toen de periodetitel. Zat goed vol toen, en ook fanatiek sfeertje. Wel een ongelovelijke hoeveelheid randmongolen, stuk of 10-15 man stormde door zo'n groepje stewards heen naar het uitvak, waar ze tussen de hekken door wat stoten uitdeelden. Later werden de supportersbussen van Willem II nog met bakstenen bekogeld, tja.
Maar jij hebt blijkbaar de voortkabbelende potjes bezocht?
Pics van je stiefzus.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Jong Ajax ben ik met mijn pa geweest, tegen Jong PSV (dat was gewoon random) ook met mijn pa en nog een 3 keer met mijn stiefzus. Prima vermaak wel.![]()
Zaten verder geen heel boeiende wedstrijden tussen, weet de tegenstanders niet eens meer zo snel.
Denk het wel.quote:
twitter:fifaworldcup_de twitterde op maandag 12-05-2014 om 17:29:05#WM2014 | EIN LAND, EINE MANNSCHAFT, EIN TRAUM! Der Slogan für den deutschen Team Bus - http://t.co/rA6mPj8RCD http://t.co/7hnddDFhm0 reageer retweet
Zo raakt het nooit uitverkocht daar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:21 schreef Tjacka het volgende:
kaarten voor dordrecht staan nu voor 50 euro per stuk op internet
Moet je hem gewoon even aaien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:54 schreef Typisch het volgende:
volgens mij word ik oud
al heel de dag last van mijn kater
Jij hebt het niet zo op Knut hèquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er was ooit een mod met de nickname Knut lang voor die Duitse ijsbeer dat was best een toffe user.
Gebruik de zoekfunctie maar er was echt een user Knut later nog beheerder geweest van het fok fobo.quote:
Jammer Pascal ik ging je net waarderen.quote:
Ze zijn allebei simpele waterdragertjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat betreft de oude Clasie vs Strootman discussie team Clasie heeft toch gelijk gekregen.
Alleen is Strootman net wat beter.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn allebei simpele waterdragertjes.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat betreft de oude Clasie vs Strootman discussie team Clasie heeft toch gelijk gekregen.
hahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom is Strootman ook geen potentiele topper..
en Classie wel.. Strootman is nerveus in top duels Classie wil gewoon lekker voetballen... Maakt hem echt niet uit tegen wie..
En we zien Clasie straks op het WK terwijl Strootman niks anders kan doen dan chillen op het strand.quote:
Ja leuk, allemaal even lachen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En we zien Clasie straks op het WK terwijl Strootman niks anders kan doen dan chillen op het strand.
Fijn he Davy die oude discussie weer even bovenhalen,quote:
Gaat Clasie mee dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En we zien Clasie straks op het WK terwijl Strootman niks anders kan doen dan chillen op het strand.
Dat zijn defensieve middenvelders meestal niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het zijn allebei geen spelers waarvoor je eens goed gaat zitten.
Pirloquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn defensieve middenvelders meestal niet.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn defensieve middenvelders meestal niet.
Eriksen al naar Den Bosch gehaald?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:07 schreef Tyron het volgende:
Ook maar eens weer FM14 gestart, zojuist kampioen geworden met FC Den Bosch en dus gepromoveerd.
eerste seizoen pasquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen al naar Den Bosch gehaald?
Ja met sauna erin en bowlingbaan on top.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie al een eigen bus ontworpen?
af en toequote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Wist niet dat jij ook een FM'er was.
graagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik nog ergens mijn mening over geven voordat ik ga slapen?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik nog ergens mijn mening over geven voordat ik ga slapen?
Natuurlijk een schijntje voor die clubs. Je doet ze pas pijn bij sportieve straffen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
http://www.nu.nl/sport/37(...)ig-miljoen-euro.html
Ben je al over het verlies van Pieter-Jan heen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk een schijntje voor die clubs. Je doet ze pas pijn bij sportieve straffen.
Ik was niet blij dat ik op FOK! kwam nee. Die DM's gingen door merg en been.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je al over het verlies van Pieter-Jan heen?
Ik was er gewoon live bij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was niet blij dat ik op FOK! kwam nee. Die DM's gingen door merg en been.
heeft sof je al een dm gestuurd?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was er gewoon live bij.
Over vijftig jaar vertel ik dit traumatische moment nog in het bejaardentehuis.
Ik mag hopen dat ik dood ben tegen die tijdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was er gewoon live bij.
Over vijftig jaar vertel ik dit traumatische moment nog in het bejaardentehuis.
Johannes ging wel goed hoor.quote:
Jammer. En ze was niet in voor een knipperlicht relatie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, op het gegeven moment hebben wij geen relatie, maar dat kan morgen weer anders zijn.
menig FOK!hosselaar kan daar een puntje aan zuigen jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dood ben tegen die tijd
"Waar was jij?" ja... godverdomme.
[..]
Johannes ging wel goed hoor.
Wijven he. chodverdommequote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer. En ze was niet in voor een knipperlicht relatie.
[..]
menig FOK!hosselaar kan daar een puntje aan zuigen ja
haha puntje zuigen
je kunt het altijd nog bij paxcon proberenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wijven he. chodverdomme
Maar die overtuig ik nog wel hoor
Als ik dat zou willen.. haha! Maar ik verleid geen jongere mannen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt het altijd nog bij paxcon proberen
die schijnt op mannen te vallen
als ik etsu moet geloven
Heb je hem al gevraagd naar zijn appartementje? Daar heeft hij namelijk een mooi filmpje van op joeptoep staan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen.. haha! Maar ik verleid geen jongere mannen.
Etsu daarentegen, hij heeft me uitgenodigd voor een heet potje "lasagne" maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |