Strootman ervaring??? In wat??quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:32 schreef vincerusso het volgende:
TS weet niet dat Fer bij twente geen verdedigende middenvelder speelt en daarom niet in dit rijtje hoort
zet Woutje Drama er maar neer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:10 schreef Waaghals het volgende:
Wat ziet Fer er daar foppig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een non argument. Engelaar is ook aanvoerder geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:22 schreef FitzieMUFC het volgende:
Strootman zou geen discussie meer mogen zijn. Draagt ook al, zo nu en dan, de aanvoerdersband bij PSV.
Zie ik Engelaar in de poll?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat een non argument. Engelaar is ook aanvoerder geweest.
Nee, maar omdat Strootman wel eens aanvoerder is is hij beter dan Fer en Clasie. Dat is gewoon een belachelijk argument. Het laat hoogstens zien dat PSV echte leiders mist.quote:
Nee. Clasie. Al vind ik de vergelijking met Fer slecht, want heel ander type.quote:
Dat mag jij belachelijk vinden. Clasie en Fer zijn ook goede voetballers, maar ook geen leiders. Laat die 2 maar eerst zien dat ze een degelijke partij op de mat kunnen brengen in het Nederlands elftal. Daarna mag Strootman ter discussie komen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, maar omdat Strootman wel eens aanvoerder is is hij beter dan Fer en Clasie. Dat is gewoon een belachelijk argument. Het laat hoogstens zien dat PSV echte leiders mist.
Clasie had tegen Brazilië ook makkelijk meegekunnen. En Strootman verzoop tegen Duitsland. Strootman is overschat en het lieverdje van Bert. Clasie zijn handelingssnelheid ligt 3 klassen hoger dan die van Strootman.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef FitzieMUFC het volgende:
[..]
Dat mag jij belachelijk vinden. Clasie en Fer zijn ook goede voetballers, maar ook geen leiders. Laat die 2 maar eerst zien dat ze een degelijke partij op de mat kunnen brengen in het Nederlands elftal. Daarna mag Strootman ter discussie komen.
quote:
Clasie is misschien beter dan Strootman maar nog lang niet klaar voor een WK of EK. Die jongen is nog zo jong, als hij zich door ontwikkelt kan hij heus wel een grote worden. Gezien zijn leeftijd en ervaring is NL-elftal gewoon nog niet aan de orde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clasie had tegen Brazilië ook makkelijk meegekunnen. En Strootman verzoop tegen Duitsland. Strootman is overschat en het lieverdje van Bert. Clasie zijn handelingssnelheid ligt 3 klassen hoger dan die van Strootman.
Strootman is ook niet klaar voor een EK. En je zal toch spelers als backup mee moeten nemen. Ik hoop dan ook op Clasie of Anita. Dat is mij om het even.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef davihaa het volgende:
[..]
Clasie is misschien beter dan Strootman maar nog lang niet klaar voor een WK of EK. Die jongen is nog zo jong, als hij zich door ontwikkelt kan hij heus wel een grote worden. Gezien zijn leeftijd en ervaring is NL-elftal gewoon nog niet aan de orde.
Daar heb je een punt. Maar vergeet niet dat Strootman vorig jaar nog bij FC Utrecht wekelijks balde. En nu heeft iedit seizoen diverse interlands, KNVB-beker en Europa League extra gespeeld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clasie had tegen Brazilië ook makkelijk meegekunnen. En Strootman verzoop tegen Duitsland. Strootman is overschat en het lieverdje van Bert. Clasie zijn handelingssnelheid ligt 3 klassen hoger dan die van Strootman.
Kijk maar waarom PSV zelf niet kan pressen en als het onder druk komt het meoeilijker heeft dan Feyenoord. Puur omdat de verbindingsspeler van Feyenoord een hogere handelingssnelheid heeft. Bij Ajax is dat ook zo als Anita op die plek staat.
Ja idd. Moet ik Sparta/FC Utrecht zeggen dan voor STrootmanquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Clasie voetbalde vorig jaar nog bij Excelsior
Lekker de rest napraten. Iedereen was toen slechtquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Chase_Utley het volgende:
En Strootman verzoop tegen Duitsland.
Maar Classie is beter dat Bert niet de beste voetballers meeneemt gaat hem hopelijk de kop kosten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Marwijk gaat sowieso Strootman meenemen voor de bank. En misschien basis.
Heeft ook al binnen een jaar 10 wedstrijden voor NL mee gedaanWaarvan de meeste in de basis.
Denk toch dat de basis de Jong - van Bommel wordt. Poll: Strootman
Maar met een Clasie of Anita zou je wel minder overlopen worden. Ik zeg dan niet dat je dan een beter resultaat had gehad. Strootman kan gewoon niet tegen pressie spelen en dat is juist de kracht van Duitsland en van Spanje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker de rest napraten. Iedereen was toen slecht
Dan sturen we Gert-Jan Verbeek naar Oranje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar Classie is beter dat Bert niet de beste voetballers meeneemt gaat hem hopelijk de kop kosten.
Daarom heb ik zo'n hekel aan die hype rond Strootman. Ik heb hem tegen Feyenoord en Ajax 2 maal niets bijzonders zien doen. Tegen Twente kreeg hij zelfs rood en tegen Ajax had hij die ook kunnen krijgen. Hij steekt er totaal niet boven uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, strootman heeft in geen enkele topwedstrijd die hij moest spelen, goed gespeeld.
openbaring jouw argumetiequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan die hype rond Strootman. Ik heb hem tegen Feyenoord en Ajax 2 maal niets bijzonders zien doen. Tegen Twente kreeg hij zelfs rood en tegen Ajax had hij die ook kunnen krijgen. Hij steekt er totaal niet boven uit.
Clasie daarintegen zie ik altijd schitteren in topduels. Hij is helemaal niet onder de indruk van de druk die op wedstrijden staan. Ajax - Feyenoord was dit seizoen een vroege wedstrijd in t seizoen. Zijn eerste klassieker in zijn eerste seizoen voor Feyenoord, en hij speelde gewoon een fantastische wedstrijd. Wijnaldum en Fer konden nooit tegen die druk, die heb ik nog nooit een 'voldoende' zien spelen in toppers. Ook thuis tegen Ajax was hij veruit de beste van het veld en kreeg hij zelfs een publiekswissel.
Daarom ben ik echt benieuwd hoe hij zal spelen als hij met Oranje mee mag doen. Het zal me niets verbazen dat hij daar makkelijk mee kan draaien.
Handelingssnelheid is het magische woord.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan die hype rond Strootman. Ik heb hem tegen Feyenoord en Ajax 2 maal niets bijzonders zien doen. Tegen Twente kreeg hij zelfs rood en tegen Ajax had hij die ook kunnen krijgen. Hij steekt er totaal niet boven uit.
Clasie daarintegen zie ik altijd schitteren in topduels. Hij is helemaal niet onder de indruk van de druk die op wedstrijden staan. Ajax - Feyenoord was dit seizoen een vroege wedstrijd in t seizoen. Zijn eerste klassieker in zijn eerste seizoen voor Feyenoord, en hij speelde gewoon een fantastische wedstrijd. Wijnaldum en Fer konden nooit tegen die druk, die heb ik nog nooit een 'voldoende' zien spelen in toppers. Ook thuis tegen Ajax was hij veruit de beste van het veld en kreeg hij zelfs een publiekswissel.
Daarom ben ik echt benieuwd hoe hij zal spelen als hij met Oranje mee mag doen. Het zal me niets verbazen dat hij daar makkelijk mee kan draaien.
Nervositeit kan er uit worden getraind, dat is op zich geen probleem. Maar behalve de handelingssnelheid lijkt er ook een heel ander soort probleem te zijn bij Strootman. Hij is gewend om een van de betere van het veld te zijn, want laten we wel wezen, bij Utrecht en bij Sparta balde hij prima. Dat zag je in zijn spel, hij vond zich zo goed (en was hij ook wel) dat hij prima gaten kon laten op zijn positie en naar voren kon stormen om goede passes te geven of zelf een actie te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom is Strootman ook geen potentiele topper..
en Classie wel.. Strootman is nerveus in top duels Classie wil gewoon lekker voetballen... Maakt hem echt niet uit tegen wie..
Maher speelt toch meer naar voren of niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zie zelfs in Maher op die plek meer heil dan in Strootman. Het is wel duidelijk dat ik geen fan van hem ben. Het is een speler die in een leuk team meedraait maar je team niet makkelijker laat voetballen, helemaal niet als je onder druk staat.
Ja vaak wel, heeft dit seizoen Elm bij schorsing vervangen, zodat hij achter Martens stond. Dat deed hij ook prima.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Maher speelt toch meer naar voren of niet?
Dat is ook het hele probleem bij PSV. Loopt het even niet, verzuipen ze allemaal in een wedstrijd. Strootman, Toivonen, Matavz en Wijnaldum hebben daar last van.Het zal mij benieuwen hoe ze dat gaan oplossen. Misschien even aankloppen bij de Gemeente Eindhoven??quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zie zelfs in Maher op die plek meer heil dan in Strootman. Het is wel duidelijk dat ik geen fan van hem ben. Het is een speler die in een leuk team meedraait maar je team niet makkelijker laat voetballen, helemaal niet als je onder druk staat.
Nou ja Anita doet het al langer prima, alleen is hij toch te vaak op linksback gezet. Vorig jaar was het ook een goede speler bij Ajax.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef ph4ge het volgende:
Strootman staat ook nog eens in een beter team, ik bedoel er staat meer dan 30 miljoen aan investeringen om hem heen. Rond Clasie staat een afdankertje van PSV en een speler die niet voor niets naar de woestijn was verbannen. Des te knapper dat het middenveld van Feyenoord het juist in de toppers zo goed doet. De omstandigheden van Clasie zijn moeilijker, toch presteert hij beter dan Strootman. Strootman teert nog op die ene redelijke interland een jaar geleden, verder laat hij dit seizoen weinig zien, het lijkt wel alleen maar minder te worden.
Fer heeft de verkeerde keuze gemaakt en staat stil in zn ontwikkeling. Als hij gewoon zn lijn bij Feyenoord aan het begin van het seizoen had doorgezet had hij er nu zeker bij gezeten. Helaas voor hem koos hij voor het geld, en nu is hij derde in de pikorde.
Anita doet het ook goed op die positie, maar laten we wel wezen, dat is echt maar een paar weken, waar alleen de wedstrijd tegen PSV een serieuze tegenstander was. Dat is allemaal nog te weinig en te kort. Wellicht kan hij mee als reserve back.
Ik zou zeker Clasie een kans geven. Natuurlijk heeft hij geen ervaring, maar hoe moet hij daar aan komen als hij geen kans krijgt? Er komen nog een paar oefenwedstrijdjes aan, hij is verder dan Strootman en Fer toen die een kans kregen. Nu is het zijn beurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |