quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
We weten toch allemaal dat er altijd een boomstammetje in je zitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
Volgens een user in een ander topic ben ik inhoudsloos en een dappere volger van Giel.
Nu ben ik verdrietig
Rob moet herexamen doen voor zijn rijbewijs (die hij ook pas op zijn 30ste heeft gehaald).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef alors het volgende:
Wie krijgt nou les dan? Ik schakel net weer in...
Moet dat officieel of hebben ze dat zelf geregeld voor hem?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Rob moet herexamen doen voor zijn rijbewijs (die hij ook pas op zijn 30ste heeft gehaald).
Gerard - altijd naar voren kammen - Ekdom.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://glamora.ma/2014/05/bewijs_giel_begint_door_te_dra.html
Wat een bewijs!![]()
Die fragmentenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een bewijs!![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een bewijs!![]()
Richting Portugal? xdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Usher als MH. Manmanman. Het geeft wel weer aan welke richting 3FM op wilt. Jammer.
Je bent altijd zo grappig, ik lach mij dood.quote:
Fijn!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent altijd zo grappig, ik lach mij dood.
ripquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent altijd zo grappig, ik lach mij dood.
Eens. Butplaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:32 schreef remcoP het volgende:
UsherWelke josti heeft hem uitgeroepen tot MH
Neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:13 schreef Mansjester het volgende:
Is Giel nou nog niet dood?![]()
Gr gr domme VBL troll
Verdommequote:
Ja, ga je met Rock uit etenquote:
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
Zometeen 5e datenu met mijn vrienden erbij
Komt goedquote:
Jij noemt het na de 3e date nog steeds een date?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
Zometeen 5e datenu met mijn vrienden erbij
Hoe moet ik het anders noemenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij noemt het na de 3e date nog steeds een date?
Na drie dates alquote:
Ik doe wel een domientje...quote:
Dat.quote:
"Het".quote:
Tegenwoordig gaat dat erg ingewikkeld. Je komt zelfs op een punt dat je moet bespreken dat je exclusief met elkaar aan het daten bent. Vreselijke onzin; voor mij als niet-rondneukend mokkel was het vanzelfsprekend dat ik met maar één persoon tegelijk afsprak. Maar daarover waren de meningen regelmatig verdeeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij noemt het na de 3e date nog steeds een date?
Misschien is het wel een vrouw met baard. Dan vind ik de 'het' benaming best ok.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
"Het".
Ze heeft een naam. Begin daar eens mee. En dan noem je haar hier maar "Pietje Puk" desnoods.
You've got a point.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien is het wel een vrouw met baard. Dan vind ik de 'het' benaming best ok.
Wat Mint zegt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dat erg ingewikkeld. Je komt zelfs op een punt dat je moet bespreken dat je exclusief met elkaar aan het daten bent. Vreselijke onzin; voor mij als niet-rondneukend mokkel was het vanzelfsprekend dat ik met maar één persoon tegelijk afsprak. Maar daarover waren de meningen regelmatig verdeeld.
Ik werd te oud voor die shit en ben blij dat rubbereend ook van de oude stempel is
mijn stempel is zelfs nog zwart witquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dat erg ingewikkeld. Je komt zelfs op een punt dat je moet bespreken dat je exclusief met elkaar aan het daten bent. Vreselijke onzin; voor mij als niet-rondneukend mokkel was het vanzelfsprekend dat ik met maar één persoon tegelijk afsprak. Maar daarover waren de meningen regelmatig verdeeld.
Ik werd te oud voor die shit en ben blij dat rubbereend ook van de oude stempel is
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
al een paar jaar, maar dat heeft ie zelf nog niet door
Mijn stempel heeft de kleur van de maan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn stempel is zelfs nog zwart wit
Dat soort gesprekken ben ik al helemaaaaaaaaaaaal niet vanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doelde niet op haar met "het", meer op "daten" als zelfstandig naamwoordquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
"Het".
Ze heeft een naam. Begin daar eens mee. En dan noem je haar hier maar "Pietje Puk" desnoods.
En dat is?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doelde niet op haar met "het", meer op "daten" als zelfstandig naamwoord
Zij heeft een van de mooiste namen die ik me kan bedenken
Ga ik hier niet zeggenquote:
Word je grijs ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Oeh je bent verliefdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doelde niet op haar met "het", meer op "daten" als zelfstandig naamwoord
Zij heeft een van de mooiste namen die ik me kan bedenken
Beginfase misschienquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh je bent verliefdhoe schattig.
Zodat jij het op fok kan zetten zekerquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Loes "met de vlezige poes"
Heb ik uit onbetrouwbare bron.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zodat jij het op fok kan zetten zeker
Nee hoor jij mag welquote:
DM maarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik weet
Sherlock Mouse in tha house.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn stempel heeft de kleur van de maan.
Maar ook jij weet vast dat het tegenwoordig haast de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn om je 28 slagen in de rondte te datenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soort gesprekken ben ik al helemaaaaaaaaaaaal niet van
Sowieso omdat ik eigenlijk nooit meer dan 1 persoon tegelijk date
Ik zie wel hoe het loopt, op een gegeven moment is het gewoon je vriendin, klaar, heb ik geen gesprek voor nodigalleen een facebook-status update
Klopt, dramatisch, niet mijn dingquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
[..]
Maar ook jij weet vast dat het tegenwoordig haast de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn om je 28 slagen in de rondte te daten![]()
Als het op Facebook staat is het echt![]()
quote:
al jarenquote:
Beter dan kaalquote:
dat word ik ook al jarenquote:
Ohquote:
Laat ik maar geen fout grapje maken over een echte schipperquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn stempel heeft de kleur van de maan.
Godverdommequote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh![]()
Richt een clubje op met m'n pa en pandaplint
Ach, teken van veel testosteronquote:
Ik heb gehuild bij films hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, teken van veel testosteron
Jullie huilen tenminste niet bij films
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb gehuild bij films hoor
omdat ze zo slecht waren
nooit gezien, ik kijk nauwelijks filmsquote:
Oh, wel aanraderquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nooit gezien, ik kijk nauwelijks films
Man naar mijn hart.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nooit gezien, ik kijk nauwelijks films
Hij kijkt liever naar jouw tieten zeker?quote:
Dat had ik al stiekem de halve week, want er was geen zak te doen op mijn werkquote:
Dat zit in dezelfde regio, geeft niks.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij kijkt liever naar jouw tieten zeker?
Geeft niks, nu heb je het ook officieel!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat had ik al stiekem de halve week, want er was geen zak te doen op mijn werk
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal leeggejankt.
Dat was echt heftig.
Nog nooit helemaal gezienquote:
Zoals Roel zou zeggen:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, nu heb je het ook officieel!
omdat hij zo slecht is omdat je te emotioneel werd?quote:
Het stuk wat ik heb gezien was wel goed, maar om een of andere reden heb ik hem nooit afgekeken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat hij zo slecht is omdat je te emotioneel werd?
quote:
Hou je vast, ik heb me 10 jaar geleden ofzo, toen mijn vorige relatie op de klippen was gelopen, bij de film Love Actually (quote:
Keelontstekingquote:
Ik huil, althans laat traantjes lopen, ook bij dat soort filmsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hou je vast, ik heb me 10 jaar geleden ofzo, toen mijn vorige relatie op de klippen was gelopen, bij de film Love Actually () echt hysterisch zitten janken.
In de bioscoop.
Ik heb wél de ogen uit m'n hoofd gehuild bij Marley & Mequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik huil, althans laat traantjes lopen, ook bij dat soort films
Rijk inlevingsvermogen
ook jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef Pandaplint het volgende:
Bij Les Intouchables zat er een dwerg uien te snipperen op m'n schoot
Kutdwergenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef Pandaplint het volgende:
Het einde van The Notebook voor mij maar dat was door de persoonlijke situatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb wél de ogen uit m'n hoofd gehuild bij Marley & Me
twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 08-05-2014 om 09:36:44Zeg die nieuwe Usher dus..wat.een.track. Slick met een gemene bite! ♫ Good Kisser – Usher http://t.co/QHTx5VN4BI #NowPlaying reageer retweet
De haat zit diep he Pinoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 08-05-2014 om 09:36:44Zeg die nieuwe Usher dus..wat.een.track. Slick met een gemene bite! ♫ Good Kisser – Usher http://t.co/QHTx5VN4BI #NowPlaying reageer retweet
Of hij is uit de kast gesprongenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje uit volgens mij. Maar wist niet dat hij bi was.
Giel doet het gewoon vanuit de studio hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:50 schreef Qunix het volgende:
Gerard niet in de studio maar vanuit thuis
http://www.radio6.nl/live
Hoe doet Giel het? Ik luister zo wel naar Stenders.
Gerard.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Giel doet het gewoon vanuit de studio hoor
Lees nog eensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Giel doet het gewoon vanuit de studio hoor
quote:
Gerard doet het vanuit huis, hoe doet Giel het...... nou vanuit de studio.quote:
Ok.. .Scherpquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Gerard doet het vanuit huis, hoe doet Giel het...... nou vanuit de studio.
Dat is één van de weinige films waarvan ik smerig onder de indruk was, maar meer omdat ik dat aan m'n werk kon relateren. Topfilmquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is 2 uur in een mensenleven?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanavond Twilight Breaking Dawn part 2 kijken. Gewoon omdat ik 2 uur tijd over heb ik mijn leven.
tip spoel meteen door naar de laatste 20 minuten en kijk niet op van de anti-climax er na.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanavond Twilight Breaking Dawn part 2 kijken. Gewoon omdat ik 2 uur tijd over heb ik mijn leven.
Nu niet nee, zit ook liever in z'n eigen topicquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef Qunix het volgende:
Waar is Paultjuhhh eigenlijk? Giel nu meer dan een week op de radio en hij is nu niet hier!?
Die zit met een vlammend vuistje radio te luisterenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef Qunix het volgende:
Waar is Paultjuhhh eigenlijk? Giel nu meer dan een week op de radio en hij is nu niet hier!?
Ik moest net hard lachen om de schuine scenequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:41 schreef minthy het volgende:
Christus te paard, wat is dat "Alles mag op vrijdag" beroerd om naar te kijken.
Een kleine grinnik dan, maar niet verder vertellenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest net hard lachen om de schuine scene
hij was vanmiddag nog op de radioquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef Qunix het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:41 schreef minthy het volgende:
Christus te paard, wat is dat "Alles mag op vrijdag" beroerd om naar te kijken.
Volgens mij wel. Hij zou toch samen met Fred de popquiz spelen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
You slimeball...
Is Stenders er zometeen?
Oh, tof! Dan ga ik straks inschakelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij zou toch samen met Fred de popquiz spelen?
gezellig topic ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu niet nee, zit ook liever in z'n eigen topic
Sow, die is irritant zeg, heeft wel de monitor al uitgezet met dr doekjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:00 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mens van Jelmer heeft smetvrees en loopt nu heel dat DJ-meubel schoon te maken met doekjes
"sfeervol"quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:57 schreef minthy het volgende:
Oh ja, MarijeH is geslaagd voor haar studie!!![]()
Nogmaals gefeliciteerd
en uitermate gefeliciflapstaart!quote:
Ik hoor veel Black Crowes en aaahsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
navond!
[..]
en uitermate gefeliciflapstaart!
quote:
Bedankt.quote:
er zijn amper 3 of 4 nummers gedraaid.......en dat birthdayliedje van Katy draait Stenders ookquote:
Vind het buiten Katy niet veel misquote:
Plintepopje!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:26 schreef Pandaplint het volgende:
Maar eens een avondje Stenders latevermaak luisteren
Precies 3 of 4 nummer in een half uur, stenders draait er normaal maar 3 in een uurquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn amper 3 of 4 nummers gedraaid.......en dat birthdayliedje van Katy draait Stenders ook
Dat vind ik sowieso belachelijk weinig voor een avondshowquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef ddx het volgende:
[..]
Precies 3 of 4 nummer in een half uur, stenders draait er normaal maar 3 in een uur
mwoah, volgens mij valt dat wel mee hoor...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef ddx het volgende:
[..]
Precies 3 of 4 nummer in een half uur, stenders draait er normaal maar 3 in een uur
Ik vind het juist heerlijk. Zou het zelfs prima vinden als ze helemaal geen muziek draaienquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso belachelijk weinig voor een avondshow
Doe dat maar tijdens de ochtendshow of de 4-7 uur showquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Zou het zelfs prima vinden als ze helemaal geen muziek draaien
Prima podcast om de rest van de week mee in slaap te vallen
mee eens. ik luister Stenders om Stenders en niet om de muziek. idem bij Timur en Ramonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Zou het zelfs prima vinden als ze helemaal geen muziek draaien
Prima podcast om de rest van de week mee in slaap te vallen
Als je een talkshow wil presenteren moet je maar op radio 1. Ik vind dat een DJ op 3fm minimaal 8 platen per uur moet draaien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens. ik luister Stenders om Stenders en niet om de muziek. idem bij Timur en Ramon
Ik luister nu ook alleen maar omdat Giel het doetquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister nu ook alleen maar omdat Giel het doet
Rudy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Leedvermaak overigens
Rudygodquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister nu ook alleen maar omdat Giel het doet
Was een goed, pakkend programma met leuke onderdelen en goede, dansbare muziek die in het 'sub-atlernative' straatje van 3fm paste maar toch niet vaak werd gedraaid.quote:
Dan zou ik, qua muziek, Stenders 3 uur naar voren halen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik zou Rudy graag terug op 3fm hebben, maar niet ipv Stenders. liever ipv Vrij zodat ik weer de hele vrijdagavond voor de radio zit
oh, en ik zit ondertussen een 106vragentellende persoonlijkheidstest aan het invullen
Radio 1 moeten ze gewoon wat meer nieuws uitzenden, daar is die zender toch voor bedacht ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je een talkshow wil presenteren moet je maar op radio 1. Ik vind dat een DJ op 3fm minimaal 8 platen per uur moet draaien.
Rudy is een aardige jongen hoor maar zijn programma was voor mij een dooddoener tussen EW en Freaknacht in. Had beter op een andere avond gepast.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was een goed, pakkend programma met leuke onderdelen en goede, dansbare muziek die in het 'sub-atlernative' straatje van 3fm paste maar toch niet vaak werd gedraaid.
Leedvermaak is oké qua onderdelen maar soms iets teveel schijtlol en heeft geen bijzondere muziek
dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou ik, qua muziek, Stenders 3 uur naar voren halen.
Tja, zal niet gebeuren denk ik. Zit in het weekend al bij Radio 6quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik zou Rudy graag terug op 3fm hebben, maar niet ipv Stenders. liever ipv Vrij zodat ik weer de hele vrijdagavond voor de radio zit
oh, en ik zit ondertussen een 106vragentellende persoonlijkheidstest aan het invullen
Ik hoop dat hij ook nog plaatjes draaitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, zal niet gebeuren denk ik. Zit in het weekend al bij Radio 6
Mja probleem was vooral de freaknacht erna eigenlijk.. die is nu weg in die vorm. (EW ook maar dat willen ze soort van behouden, is alleen voorlopig mislukt) maar op een andere dag kon dat programma niet. 22-01 was eigenlijk het platform om een beetje meer in die sub-alternative te kunnen duiken, want dat heeft op de reguliere radio nergens vorm. En waar 3voor12 XL eigenlijk voor de wat dansbaardere muziek was (hiphop vind ik dansbaarder dan rock) was MYA er voornamelijk voor electro. Ander doel dan 3voor12, al zou ik thematische avonden bij 3voor12 sowieso toejuichen, 8, 9 jaar geleden was dat veel beter.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Rudy is een aardige jongen hoor maar zijn programma was voor mij een dooddoener tussen EW en Freaknacht in. Had beter op een andere avond gepast.
Praat geen nonsensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister toch wel 3fm voor de muziek. Als ik voor de programma's zou luisteren zou 538 nonstop op staan..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ook nog plaatjes draait
Zo dacht ik dat Bronski Beat - Smalltown Boy van Joling wasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
mijn moeder dacht dat Believe van Cher van Gerard Joling was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |