Ja? En GroenLinks dan? Als ik naar mijn omgeving kijk zitten de mensen die D66 stemmen eigenlijk meer in het profiel dat normaal GroenLinksers zouden zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:19 schreef 99.999 het volgende:
Ach, D66 is nu vooral groot bij gebrek aan beter.
Maar als ze te groot worden kun je er natuurlijk niet meer op stemmen want dan is het te mainstream.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:34 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Ik stemde op Lijst Spiritueel Nu! Denk niet dat jullie er van gehoord hebben! Maar die worden nog eens heel groot!
Het was idd wel cool/hip/what ever om op D66 te stemmen toen de partij net was opgericht.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:28 schreef Tem het volgende:
Ik ben niet links en geen hipster maar stem al jaren op D66.
Zullen ze niet gewoon bedoelen dat het anders moet dan het nu is?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:17 schreef robin007bond het volgende:
Dat idee krijg ik namelijk wel. Alleen al de verkiezingsposter:
[ afbeelding ]
Het profileren als 'anders' zie ik toch wel als een teken van het zijn van een hipster. Anders zijn om het anders zijn.
Wat vinden jullie? Is D66 een hipsterpartij? Wat ik overigens ook denk is dat het electoraat van D66 linkser is dan de partij zelf. Uiteraard is mijn omgeving geen representatieve steekproef, maar ik was toch wel benieuwd naar jullie constateringen hierover.
Jawel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:28 schreef Tem het volgende:
Ik ben geen hipster maar stem al jaren op D66.
Natuurlijk, maar is die profilering niet een beetje hipster dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zullen ze niet gewoon bedoelen dat het anders moet dan het nu is?
Ja, maar ze bezigen ook de kreet En nu vooruit. Als een hipster iets niet wil, is dat het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar is die profilering niet een beetje hipster dan?
Ohja, op die fiets. Beetje voor alternatief kunst,- en cultuurminnend Nederland of zoiets. Ik snap je punt wel daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het was idd wel cool/hip/what ever om op D66 te stemmen toen de partij net was opgericht.
Ik zie het filmpje met Van Mierlo in z'n regenjas door Amsterdam nog lopen: alles moet anders, etc.
Zeg maar een Obama avant la lettre
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:32 schreef Socios het volgende:
In 1966 bestond het hele woord hipster nog niet, dus nee.
dat is ook hipsterquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:26 schreef AgLarrr het volgende:
. Veel ZZP'ers, [..] en ik vermoed ook een relatief hoog gehalte aan homo's en lesbo's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |