Ik wil dan ook de hele PO afschaffen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar ik snap dan ook weer niet waarom ik zou moeten betalen voor programma's gevuld met Volendamse muziekterreur.
Ik niet, liever voor elk wat wils.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik wil dan ook de hele PO afschaffen.
ik mijd eigenlijk de tv an sich, maar NatGeo, history en soort gelijke zenders hebben soms wel aardige programma's..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kijkt nooit naar VPRO-programma's zeker?
Haaien en Nazi'squote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mijd eigenlijk de tv an sich, maar NatGeo, history en soort gelijke zenders hebben soms wel aardige programma's..
quote:
Of althans dat amateuristisch acteren in gescripte nepreality waarbij ze bijvoorbeeld dingen opgraven die zojuist voor het programma in de grond zijn gepropt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:42 schreef xpompompomx het volgende:
En programma's over lompe, schreeuwerige, laagopgeleide Amerikanen die op snelle wijze rijk hopen te worden.
Zoals deze kneus:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of althans dat amateuristisch acteren in gescripte nepreality waarbij ze bijvoorbeeld dingen opgraven die zojuist voor het programma in de grond zijn gepropt.
Verschrikkelijk ja. Maar het zit voor de rest ook vol met gescripte onzin, en als het voor de verandering enigzins geloofwaardig geacteerd is, verraadt de camerapositie vaak dat het nep is.quote:
Ja, dat heb ik ook al jaren doorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Maar het zit voor de rest ook vol met gescripte onzin, en als het voor de verandering enigzins geloofwaardig geacteerd is, verraadt de camerapositie vaak dat het nep is.
De TROS richt zich inderdaad niet bepaald op Nederland's elite, maar met wat jij zegt geef je aan dat mensen uit een lagere klasse ook minder rechten hebben, zoals publiek vermaak danwel informatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:56 schreef remlof het volgende:
De TROS had beter kunnen fuseren met SBS6 en uit het bestel treden. Ze hebben dezelfde tokkie-doelgroep.
Het is dan ook niet heel serieus bedoeld. Mag ik geen eigen voorkeur hebben en die peilen bij FOK!kers?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Strani het volgende:
Niet meer, niet minder. Wat een gekke vraag TS, begrijp je niet dat omroepen niet allemaal dezelfde doelgroep hebben en dat jij dus niet per se in de doelgroep van een omroep valt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |