Nee, vind ik niet. Het is juist de verrechtsing van de publieke omroep. Vertrossing wordt het ook wel genoemd. https://nl.wikipedia.org/wiki/Vertrossingquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:26 schreef xpompompomx het volgende:
Valt de TROS nou eigenlijk ook onder de 'linkse media'?
Ah vandaar dat ik zo op de TROS schijt. Met die Volendamse volksterreurquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Het is juist de verrechtsing van de publieke omroep. Vertrossing wordt het ook wel genoemd. https://nl.wikipedia.org/wiki/Vertrossing
Daarom TROS uit het publieke bestel schoppen, blijft er tenminste genoeg geld over om fatsoenlijke programma's te maken. Rotzooi kijken doe je maar bij SBS.quote:
Fatsoenlijke programma's kunnen ook op de commerciëlen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom TROS uit het publieke bestel schoppen, blijft er tenminste genoeg geld over om fatsoenlijke programma's te maken. Rotzooi kijken doe je maar bij SBS.
Welke fatsoenlijke (bijvoorbeeld) actualiteiten programma's heeft SBS dan? En wanneer heeft Discovery voor het laatst een fatsoenlijke documentaire uitgezonden?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Fatsoenlijke programma's kunnen ook op de commerciëlen.
Als je graag de PO wilt behouden lijkt het me een slecht idee om de TROS uit het publieke bestel te schoppen, dan zal het draagvlak voor de PO nogal dalen.
Ik zei commerciëlen niet SBS. RTL kan prima een 'fatsoenlijk' actualiteiten programma maken als Nieuwsuur er niet meer zou zijn. Nieuwsuur wordt genoeg bekeken om winstgevend te zijn. Als een fatsoenlijke documentaire genoeg wordt bekeken kan het prima op de commerciëlen indien de PO er niet meer zou zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke fatsoenlijke (bijvoorbeeld) actualiteiten programma's heeft SBS dan? En wanneer heeft Discovery voor het laatst een fatsoenlijke documentaire uitgezonden?
Tsja, als de commerciële omroep de keuze heeft tussen sensatie dat meer kijkers oplevert of een goede reportage dat minder goed bekeken wordt. Dan kiezen ze waarschijnlijk voor het eerste.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zei commerciëlen niet SBS. RTL kan prima een 'fatsoenlijk' actualiteiten programma maken als Nieuwsuur er niet meer zou zijn. Nieuwsuur wordt genoeg bekeken om winstgevend te zijn. Als een fatsoenlijke documentaire genoeg wordt bekeken kan het prima op de commerciëlen indien de PO er niet meer zou zijn.
Dus? Dat is logisch. Als je niche programma's wil moet je er maar voor betalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, als de commerciële omroep de keuze heeft tussen sensatie dat meer kijkers oplevert of een goede reportage dat minder goed bekeken wordt. Dan kiezen ze waarschijnlijk voor het eerste.
AVRO is nu samen met de TROS gegaanquote:
Het is logisch, maar of het wenselijk is, dat is maar de vraag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus? Dat is logisch. Als je niche programma's wil moet je er maar voor betalen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:42 schreef mschol het volgende:
tros is beter dan al die andere crap van de PO, al mag de PO wel helemaal opgeven worden.. net als RTL4,5 SBS6 en RTL8
Iets dat ik wel jammer vind. AVRO was nog wel cultureel verantwoord. Ik heb echt medelijden met ze. Fuseren met de TROS.quote:
rembo&remboquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kijkt nooit naar VPRO-programma's zeker?
Oh, dus volgens jou is er geen plek voor mensen met een andere smaak of mening in de PO?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Het is juist de verrechtsing van de publieke omroep. Vertrossing wordt het ook wel genoemd. https://nl.wikipedia.org/wiki/Vertrossing
Ja dat is wenselijk omdat andere mensen anders verplicht zijn om voor jouw niche programma's te betalen. Het is hetzelfde als een 'gratis' staatskrant hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is logisch, maar of het wenselijk is, dat is maar de vraag.
De drempel om kwalitatief hoogwaardige programma's te kijken wordt in ieder geval verkleind.
Oh wat mij betreft is een kwalitatief goede rechtse omroep meer dan welkom hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, dus volgens jou is er geen plek voor mensen met een andere smaak of mening in de PO?
Maar ik snap dan ook weer niet waarom ik zou moeten betalen voor programma's gevuld met Volendamse muziekterreur.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja dat is wenselijk omdat andere mensen anders verplicht zijn om voor jouw niche programma's te betalen. Het is hetzelfde als een 'gratis' staatskrant hebben.
Ik wil dan ook de hele PO afschaffen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar ik snap dan ook weer niet waarom ik zou moeten betalen voor programma's gevuld met Volendamse muziekterreur.
Ik niet, liever voor elk wat wils.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik wil dan ook de hele PO afschaffen.
ik mijd eigenlijk de tv an sich, maar NatGeo, history en soort gelijke zenders hebben soms wel aardige programma's..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kijkt nooit naar VPRO-programma's zeker?
Haaien en Nazi'squote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mijd eigenlijk de tv an sich, maar NatGeo, history en soort gelijke zenders hebben soms wel aardige programma's..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |