Leontien Borsato?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee echt zo'n blonde oude botox heks, ze lijkt er sprekend op.Maar ik kom er toch niet uit
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee echt zo'n blonde oude botox heks, ze lijkt er sprekend op.Maar ik kom er toch niet uit
Dan denk ik eerder Mary Borsatoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel ik haar meer op Ellemieke vond lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door alors op 30-05-2014 13:58:51 ]know'm sayin?
word? word.
ik kan er ook niet opkomenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef Lila86 het volgende:
irritant. Ze lijkt inderdaad sprekend, ook die stem. Maar wie is het nou? Heb het idee dat het een moeder van iemand bekend is ofzo..
Ja nu je het zegt!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Lila86 het volgende:
nou hèhè het schoot me eindelijk te binnen haha. "Prinses" Inge van die realityserie nederlandse hollywoodvrouwen;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:02 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Dan denk ik eerder Mary BorsatoMary en Leontien vond ik ten tijde van het huwelijk van die laatste ook ongezond veel op elkaar lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:
Oh ik vind deze wel heel mooi hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:46 schreef tralalala het volgende:
Ik zal het wel niet snappen maar zo bijzonder is en was ze niet toch? Die van vorige week was een stuk knapper.
Dan moet ik eerst nog naar het buitenland verhuizen en allerlei narigheid meemakenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Over een paar jaar krijgen we Alors & Co in naveltruitjes
jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:54 schreef Max23 het volgende:
Wie is die Kristoff nu? Die Griek die ineens pleitte was?
Denk het wel....kan ze hem nog even aanklagen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:54 schreef Max23 het volgende:
Wie is die Kristoff nu? Die Griek die ineens pleitte was?
Indd, ik zou die gyrosrukker geen blik waardig gunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:01 schreef trovey het volgende:
Ik zou hem dus schoppen en niet om de hals vallen.
Ik ben de draad helemaal kwijt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:01 schreef Starlie het volgende:
Begrijp het niet helemaal dit is.20 jaar geleden en ze zijn 15 jaar samen geweest?! Tenminste hij zei dat ze 15 jaar in Amsterdam hebben gewoond of las ik het verkeerd?
Vieze kanalenvegerquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Indd, ik zou die gyrosrukker geen blik waardig gunnen.
gyrosrukkerquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je zo bedonderd bent (emotioneel en financieel) zou hij echt een zware dobber aan mij hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Man nummer drie meldt zich nu?quote:
ja, ik ken hem ook ergens vanquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik herken deze man van tellsell-achtige tv.
We gaan nu wel zweverig worden dus past wel bij tellsell.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik herken deze man van tellsell-achtige tv.
quote:Martina was sinds 2004 te zien in een televisiereclame van Tel Sell voor de omstreden Biostabil-hanger. Vanaf voorjaar 2007 werkte hij mee aan het commerciële thuiswinkelprogramma Ik ben in balans op televisie, waarbij producten van de bijbehorende webwinkel worden gepromoot.
donor denk ik!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:05 schreef Max23 het volgende:
Er komt dus nog man nummer 4? Man van haar kinderen?
Hij lijkt op die Indonesische kok die ooit op de tv was.quote:
Yep.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:05 schreef Max23 het volgende:
Er komt dus nog man nummer 4? Man van haar kinderen?
Zou het aan haar liggen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:07 schreef tralalala het volgende:
Kan niet anders zijn dan dat ze een enorme bitch is.![]()
Ja maar ....en zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Starlie het volgende:
Als je je dan.toch overal thuisvoelt verhuis dan naar Schotland!
Ze hebben allemaal 1 overeenkomst...ze slaan op de vlucht voor haar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin een beetje te begrijpen waarom al die mannen op vlucht gingen.
Die connectie had ik in mijn hoofd ook meteen gemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:10 schreef tralalala het volgende:
Dit doet mij denken aan een bepaalde aflevering van "Ik Vertrek"
Neuh, wil een vaag zweverig iets opzetten in de vorm van een centrum.quote:
En dan nu de spirituele self help goeroe uithangen terwijl je zelf een spoor van dood en verderf hebt achter gelaten in je liefdesleven.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal 1 overeenkomst...ze slaan op de vlucht voor haar.
En de mannen worden telkens als de klootzakken weggezet, het zou natuurlijk kunnen maar het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan nu de spirituele self help goeroe uithangen terwijl je zelf een spoor van dood en verderf hebt achter gelaten in je liefdesleven.
Is dat niet dat wat alle goeroe's hebben?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan nu de spirituele self help goeroe uithangen terwijl je zelf een spoor van dood en verderf hebt achter gelaten in je liefdesleven.
Als je zoveel keer een fout hebt gemaakt is het misschien tijd om wat aan zelfreflectie te doen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
En de mannen worden telkens als de klootzakken weggezet, het zou natuurlijk kunnen maar het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
Geen idee, toen was ik al jaren van school af.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:26 schreef Aventura het volgende:
Ze komt me zo bekend voor. Stond ze niet op de avantgarde schoolagenda's. Die had ik altijd begin jaren 90.
Meerdere keren zelfs.quote:
Echt joh, dat gebeurt anders nooitquote:
Je wordt op je wenken bediend: minstens 4x een lange relatie gehad.quote:
Nee hè.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Echt joh, dat gebeurt anders nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |