Kellyquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee echt zo'n blonde oude botox heks, ze lijkt er sprekend op.Maar ik kom er toch niet uit
Leontien Borsato?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee echt zo'n blonde oude botox heks, ze lijkt er sprekend op.Maar ik kom er toch niet uit
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder Mary Borsatoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel ik haar meer op Ellemieke vond lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door alors op 30-05-2014 13:58:51 ]know'm sayin?
word? word.
ik kan er ook niet opkomenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef Lila86 het volgende:
irritant. Ze lijkt inderdaad sprekend, ook die stem. Maar wie is het nou? Heb het idee dat het een moeder van iemand bekend is ofzo..
Ja nu je het zegt!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Lila86 het volgende:
nou hèhè het schoot me eindelijk te binnen haha. "Prinses" Inge van die realityserie nederlandse hollywoodvrouwen;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:02 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Dan denk ik eerder Mary BorsatoMary en Leontien vond ik ten tijde van het huwelijk van die laatste ook ongezond veel op elkaar lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |