We zullen het gauw genoeg zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja daaorm. Ik zou graag willen weten hoe zoiets samen gaat met zo'n flater van een docu serieus nemen.
quote:Alex Jones is toch jouw held, alu-gekkie?
Waarom staan deze twee belachelijke reacties nog steeds in het AJ topic?quote:Gast, je bent minstens zo gek.
Die reacties hebben idd weinig met het onderwerp te maken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:33 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[..]
Waarom staan deze twee belachelijke reacties nog steeds in het AJ topic?
Dankjequote:Op woensdag 4 juni 2014 13:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die reacties hebben idd weinig met het onderwerp te maken.
Gefixt!
-edit- voor vragen over bans ga je naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou nou eens op om Tingo nog steeds hierbij te betrekken. Je weet dat hij nu niet mee kan doen aan de discussie.
Dank jou!quote:
Zo'n 25 users zitten ongeduldig te wachten, op de teaser!quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We zullen het gauw genoeg zien.
Hij wil misschien betaald worden voor een intervieuw?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo'n 25 users zitten ongeduldig te wachten, op de teaser!
De user zelf is weer met een compleet ander onderzoek bezig, we voelen ons genept!!
Wij eisen uitleg!!
[ afbeelding ]
Had hij eerder mee aan moeten komen kakken, lavje heeft de fok! interview crew! al weer naar huis gestuurd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij wil misschien betaald worden voor een intervieuw?
30.000 fans stonden aan de kust te wachten.. Oh wacht, dat is een ander onderwerp.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had hij eerder mee aan moeten komen kakken, lavje heeft de fok! interview crew! al weer naar huis gestuurd.![]()
Ik voorzie een opstand, ik hoor al gemor in de wandelgangen.
[ afbeelding ]
nee klopt, maar kan me voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn als hij idd met niks komt!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
30.000 fans stonden aan de kust te wachten.. Oh wacht, dat is een ander onderwerp.
Maar kom, laten we fb niet gebruiken om een troll uit te jouwen.
Dat was aan de ene kant erg voorspelbaar, aan de andere kant idd toch teleurstelllend.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee klopt, maar kan me voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn als hij idd met niks komt!
De maand is ruimschoots voorbij Mata.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Integendeel! Serieus onderzoek kost tijd. Dit is voor mij hobby, geen werk. Ik ben aardig wat materiaal aan het verzamelen en wil het netjes aanpakken. Kan wel een maand duren voordat je iets hebt.
De reden waarom het -helaas- niet waar kán zijn is heel simpel inderdaad. Maar ik maak de analyse ietwat breder, dat verdient dit onderwerp, met name omdat ik wilde dat het waar was, die maanlandingen.
Fijn voor je. Je denkt toch niet dat ik met dit soort publiek ook maar 1 zweetdruppeltje moeite doe?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De maand is ruimschoots voorbij Mata.
Te klein voor wat?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fijn voor je. Je denkt toch niet dat ik met dit soort publiek ook maar 1 zweetdruppeltje moeite doe?
De Aarde is vele malen te klein. Hoe kan dat?
Je beseft nu dat niemand je ooit op dit topic nog serieus zal nemen, als je gewoon je teaser post gebeurt dit wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fijn voor je. Je denkt toch niet dat ik met dit soort publiek ook maar 1 zweetdruppeltje moeite doe?
De Aarde is vele malen te klein. Hoe kan dat?
Gast, jij bent wel de laatste die mag beginnen over "serieus nemen".quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je beseft nu dat niemand je ooit op dit topic nog serieus zal nemen, als je gewoon je teaser post gebeurt dit wel.
Nu graaf je alleen een kuil voor jezelf, beetje jammer hoor!
Ik troll niet jij troilt tig users al meer dan 1,5 maand!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, jij bent wel de laatste die mag beginnen over "serieus nemen".
Ik ga mijn tijd niet verdoen aan trollen en mensen zonder enige kennis of wil om iets te willen leren.
Man, je eerste reactie op een serieuze foto, te zielig voor woorden. En jij bent/was leraar? Je moet je schamen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik troll niet jij troilt tig users al meer dan 1,5 maand!
Ik ben niet begonnen met een verhaal dat het allemaal zo simpel was!
En ondertussen maar zielig begint te doen als iemand elke keer een serieuse discussie tegen je begint.
Je scheld mensen uit op het topic!
Je bent aan het draaikonten en elk antwoord neem je niet serieus omdat het niet in jouw straatje past , Je betrekt andere users die niet kunnen antwoorden in een topic omdat ze een ban hebben.
je poste een aantal foto's waar gewoon op veel mensen een serieuse reactie op gaven, mensen hebben moeiete voor jou gedaan en geholpen, het is gewoon een heel zielig verhaal je hebt gewoon niks, zeg dat dan gewoon..
ipv een maand lang het van de hoogste daken schreeuwen dat je het allemaal beter weet nu heb je de kans en ga je weer zo zielig doen!!
heel jammer dit, niet alleen voor mij maar ook voor andere users die gewoon geduldig hebben gewacht op jou teaser!
Hoe verrassend. Faalhaas.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
Je doet maar, ik ben klaar met jullie -edit-.![]()
Aldus een tiepmiep die niets weet maar al bij voorbaat afkraakt. -edit-quote:
Uber trollquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, je eerste reactie op een serieuze foto, te zielig voor woorden. En jij bent/was leraar? Je moet je schamen.
Die Aarde KAN niet zo klein zijn, simpel as hell. En ja, zo simpel is het. Van de zwaartekracht, het sediment (los in de video's en vast in de foto's) klopt ook geen bal.
Maar jij laat je niet overtuigen, dat heb je al aangegeven.
Je doet maar, ik ben klaar met jullie -edit-.![]()
wil je niet weer schelden!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, je eerste reactie op een serieuze foto, te zielig voor woorden. En jij bent/was leraar? Je moet je schamen.
Die Aarde KAN niet zo klein zijn, simpel as hell. En ja, zo simpel is het. Van de zwaartekracht, het sediment (los in de video's en vast in de foto's) klopt ook geen bal.
Maar jij laat je niet overtuigen, dat heb je al aangegeven.
Je doet maar, ik ben klaar met jullie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |