Ah, oke mijn familie komt uit Hoogezand.. maar oke ik zelf kom uit Beilenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je op het hoofdstation uitstapt is daar in elk geval de Etos open, die hebben meestal wel een rekje staan. De fanstore in het stadion heeft dacht ik geen zonnebrillen.
Ik kom van de andere kant (Hoogezand). Ben d'r om half twee, wel even rustig aan doen met de biertjes in de zon, kan wel heel hard gaan dan en ben net een dikke week zwaar verkouden geweest
Morgen in elk geval een vrije dag![]()
En toch heb je hier gelezen en gepost.quote:
Ik moest lachen om deze post.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die rechter heeft een beetje een Ajax-gezicht.
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:36 schreef Cavaliers het volgende:
Die Zivkovic kan er he-le-maal niets van. Hij is de Warner Hahn onder de spitsen. Ik heb een gifjes verzameling om mij te backen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:36 schreef Cavaliers het volgende:
Die Zivkovic kan er he-le-maal niets van. Hij is de Warner Hahn onder de spitsen. Ik heb een gifjes verzameling om mij te backen.
uh, okequote:
Warner Hahn ook.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:41 schreef Syntix het volgende:
Bizot is wel een goede keeper! Die komt zeker van Ajax vandaan?
Boehoe! Ga ergens anders lopen huilen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
Snap nooit zo dat supporters zo vrolijk kunnen worden om een ticket voor de verkapte intertoto. Omdat ze het een ander naampje hebben gegeven ofzo?
Tripjes naar het buitenland en je club overal volgen, heerlijk toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
Snap nooit zo dat supporters zo vrolijk kunnen worden om een ticket voor de verkapte intertoto. Omdat ze het een ander naampje hebben gegeven ofzo?
Intertoto was een stuk zwaarder hequote:Op zondag 18 mei 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
Dat wel. Maar toen het nog de intertoto heette gaf niemand er een fuck om.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:45 schreef Seconde het volgende:
[..]
Tripjes naar het buitenland en je club overal volgen, heerlijk toch?
Klopt helemaal, maar toen was er nog de UEFA Cup wat nu de Europa League is. Intertoto is eigenlijk gewoon weg gehaald omdat de clubs eigenlijk te weinig begroting hadden om de tripjes naar nietzeggende clubjes te kunnen en willen betalen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel. Maar toen het nog de intertoto heette gaf niemand er een fuck om.
En je weet dat Groningen dat niet zal doen ... hoe precies?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:58 schreef Aiciu het volgende:
Beter wint AZ want dat is zo´n beetje de enige Nederlandse club die de punten voor Nederland pakt in Europa.
Als FC Groningen tot de kwartfinale komt eet ik mijn hoed op.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
En je weet dat Groningen dat niet zal doen ... hoe precies?
Door één blik te werpen op het elftal.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen speelt nooit Europees en pakt dus ook geen punten. Is toch logisch.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Verleden.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
4 keer kwartfinale EL afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
ahja... en bij AZ zit dit anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |