Thomasson is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen wordt meteen uitgschakeld
markeer mijn woorden
Wie.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Thomasson is het hier niet mee eens.
Geen dank, beste Mexi.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
markeer mijn woorden
quote:
Syntix is een eindbaas dus hij fixt die shit wel ffquote:
Nee, is een erg mooie post.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je verkracht mijn quote.
Banwaardig dit dat.
Om Marco te pesten.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als dit AZ zo geweldig is vergeleken Groningen, waarom staan ze dan met 3-0 achter?
Wie zei precies dat ze geweldig zijn vergeleken Groningen?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als dit AZ zo geweldig is vergeleken Groningen, waarom staan ze dan met 3-0 achter?
Al die mensen die zeuren dat Groningen het slecht gaat doen in Europa, en AZ het veel beter zou doen. Zeker gezien Marco van B. eigenlijk nog niets bereikt heeft.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zei precies dat ze geweldig zijn vergeleken Groningen?
Ik vrees dat je een kleine kronkel in je gedachtegang hebt zitten.
Die zeiden dat de kans dat AZ het beter gaat doen dan Groningen groot is.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Al die mensen die zeuren dat Groningen het slecht gaat doen in Europa, en AZ het veel beter zou doen.
Oh? Ik zie mensen opkomen met kwartfinale en halve finale voor AZ (ook al is dat het verleden), terwijl Groningen direct wordt uitgeschakeld volgens dezelfde types.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zeiden dat de kans dat AZ het beter gaat doen dan Groningen groot is.
Je overdrijft verschrikkelijk.
Nee, dat waren voorbeelden uit het verleden.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Oh? Ik zie mensen opkomen met kwartfinale en halve finale voor AZ,
Snik je ook als je zo huilt?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
markeer mijn woorden
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen haalt de groepsfase makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |