Uh, ja oke.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:51 schreef Syntix het volgende:
Zeggen dat je Europe in gaat, maar waarschijnlijk niet eens de groepsfase haalt__________!!!!!!
Ok.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:51 schreef Syntix het volgende:
Zeggen dat je Europe in gaat, maar waarschijnlijk niet eens de groepsfase haalt__________!!!!!!
Europaquote:Op zondag 18 mei 2014 17:51 schreef Syntix het volgende:
Bewonderenswaardig hoe ze Vitesse en AZ uitschakelenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie FC Groningen ook zo goed?
Huil harder plxquote:Op zondag 18 mei 2014 17:51 schreef Syntix het volgende:
Graag gedaan. Ik weet dat mijn bijdrage zeer wordt gewaardeerd op dit forum. Daar doe ik het voorquote:Op zondag 18 mei 2014 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ja oke.
Bedankt voor je bijdrage weer syntix.
*betekentquote:Op zondag 18 mei 2014 17:56 schreef Syntix het volgende:
Users die huilen over het feit dat "europa in gaan" betekend dat ze voorronde fucking 2 van de EL mogen spelen____!!!!!!
Rot op.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:56 schreef Syntix het volgende:
Users die huilen over het feit dat "europa in gaan" betekend dat ze voorronde fucking 2 van de EL mogen spelen____!!!!!!
Ja leuk dit post je nu al drie keer. Kom je aandacht tekort ofzo?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:56 schreef Syntix het volgende:
Veltmanquote:Op zondag 18 mei 2014 17:56 schreef Syntix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |