quote:
Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef hafez1234 het volgende:Hallo, welke moslim mod heeft mijn post verwijderd over 'profeet' Mohammed? Het is een feit dat een van de vrouwen van Mohammed 6 jaar oud was. Ik snap niet waarom mijn post verwijderd werd. Ik vertel toch geen leugen?
Vriend, als je met termen als moslimmod gaat strooien, alleen omdat onze manier van modereren (het weg modereren van jouw offtopic gezeik) jou niet aan staat, gaan we niet ver komen
Niet dat je een inhoudelijk antwoord verdient op deze manier maar vooruit: in het Iraktopic, waar het de laatste tijd over een burgeroorlog met een terroristische organisatie gaat, is het offtopic over de vrouw van mohammed te beginnen. Waarom? Het is al erg genoeg dat we in zo'n ernstig conflict heen en weer gaan bakkeleien om geloof. Het speelt een aandeel in het gedoe daar, maar het omvat het niet. Dat het zoveel posts daarover gaat kan ik echter nog wel begrijpen. Maar als we het onderdeel geloof ook nog toe gaan spitsen op of Mohammed wel of geen pedo is, dan gaan we het echt tientallen posts niet meer over Irak hebben. En dat is niet de bedoeling. Als ik in dat topic zeg dat vissen zwemmen is dat ook niet gelogen, maar het helpt het topic van de rails
Als je niet begrijpt waarom iets weggehaald wordt, is dat helemaal niet erg. Kan je hier uitleg vragen, over DM uitleg vragen, over PM uitleg vragen, je mag zelfs mijn mailadres als je daar blij van wordt.
Maar kom daarmee op een normale manier. Ik, en ik denk dat ik ook voor mijn collega's spreek, heb er 0,0 zin in zo aangesproken te worden. Ik wil met liefde en plezier modbeslissingen uitleggen, en zelfs als het achteraf beter anders had gekund terugdraaien, maar, en dit meen ik echt, als je volgende keer mijn collega's weer zo aanspreekt kan je wmb gewoon de tering krijgen.
Geldt overigens over ons hele forum dat je wel met wat meer respect met je medebewoners om mag gaan. Je hebt niet voor niks afgelopen twee maanden al twee bans gekregen. Je bent nu weer hard onderweg naar je derde, zoals ik het inschat. Zonde, want van mij mag je je mening best verkondigen, maar dan zonder ons moslimmods te noemen, of medeusers 'achterlijk dom en mentaal gehandicapt' noemen, voor terrorist uitmaken, minderwaardig etc etc etc etc.
Kunnen we dat afspreken?