Ohwquote:
Die leraar is juist de hele aidsquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohw....
Ja soms moet het kwartje vallen. Na de les even 1op1 met de leraar praten helpt ook soms. Vooral heel goed kijken wát je fout hebt gedaan.
En als de stroom kabels al door zijn gebrandquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:25 schreef tralalala het volgende:
Leuk als er brand is, kan je niet uit het raam springen omdat de rolluiken dicht zitten.
Dit bewaren voor het nageslachtquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohw....
Ja soms moet het kwartje vallen. Na de les even 1op1 met de leraar praten helpt ook soms. Vooral heel goed kijken wát je fout hebt gedaan.
quote:Deze foto is in de eerste weken na het uitbreken van de Eerste
Wereldoorlog gemaakt.
In welk jaar is deze foto gemaakt?
A 1905
B 1914
C 1935
D 1943
Hmm.. Onze leraar was een klootzak bij WiA, maar bij B was hij geweldig en mocht alles. Deed hij aardig, mocht je ook wat terug doen enzo. Bij A alleen schelden en verwijderenquote:
MERquote:
Dat mag zich toch geen leraar noemenquote:
Banaan moet je niet, hij heeft appelen nu, want school. Die connectie, die liefde, die gaan analescheurtjes krijgen dit weekendquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit weet elke FOKker sowieso nav 40-45 grappen![]()
En Banaan negeert me dood
Echt controleren deed die bij ons ook niet. Uitwerkingen doorlopen. Heel simpel; het was niet zijn probleem als jij niks deed. Dus als je vragen had legde hij het allemaal uit; vaker dan eens. Maar hij ging niet alles voorkauwen. Dus thuis zelf maken, en dan nakijken en opschrijven waar het mis ging, en dan tijdens de uitwerking vragen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat mag zich toch geen leraar noemen![]()
Geeft hij wel huiswerk op en controleert hij het ook?
quote:Filmaffiche Pearl Harbor
Deze film gaat over een belangrijke gebeurtenis uit de geschiedenis van
de Tweede Wereldoorlog.
Over welke gebeurtenis gaat de film?
A de Amerikaanse aanval op Frankrijk
B de Duitse aanval op Groot-Brittannië
C de Japanse aanval op de Verenigde Staten
D de Russische aanval op Japan
ddkinquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
?? Huhquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oei. Ik stond ik de 5e ook een 4,9, heb bijles genomen en uiteindelijk met een 6 geslaagdtd. 6,7 voor mn CSE. Echt fantastisch was dat
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk voor opleiding?
Heb een tijdje uni gedaan maar ben gestopt omdat het niet mijn ding was; te theoretisch. Nu veel extra werken. Heb weken van >30uur dus moniej makunquote:
Geen school en dan maar 30 uur werkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb een tijdje uni gedaan maar ben gestopt omdat het niet mijn ding was; te theoretisch. Nu veel extra werken. Heb weken van >30uur dus moniej makun
Wacht, jij of de toppersquote:
gedurfdquote:
Je blijft dus voor de rest van je leven vakken vuuuullen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb een tijdje uni gedaan maar ben gestopt omdat het niet mijn ding was; te theoretisch. Nu veel extra werken. Heb weken van >30uur dus moniej makun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |