Je moet er dan ook wel voor lerenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef appelen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik al gekozen en sta ik 4,6.

Vroegahquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[TV SC# 1404] Waar we herinneringen ophalen van vroegahhh
Ik had deze

Voor a ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef appelen het volgende:
[..]

Auto is 2 maanden daarna verkochtquote:

quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vroegah
Toen studiotje het halve bos liet afbranden

Oei. Ik stond ik de 5e ook een 4,9, heb bijles genomen en uiteindelijk met een 6 geslaagdtd. 6,7 voor mn CSE. Echt fantastisch was datquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef appelen het volgende:
[..]

niet in de buurt van 450 dus niet fantastisch faalhaasquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oei. Ik stond ik de 5e ook een 4,9, heb bijles genomen en uiteindelijk met een 6 geslaagdtd. 6,7 voor mn CSE. Echt fantastisch was dat

Wat doe jij nu eigenlijk voor opleiding?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oei. Ik stond ik de 5e ook een 4,9, heb bijles genomen en uiteindelijk met een 6 geslaagdtd. 6,7 voor mn CSE. Echt fantastisch was dat

Maar je heb gekozen tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee we hebben nu alle wiskunde door elkaar. Vooral b

Niet leren, oefenen. Van die opgave achteraan je boek maken. En alle huiswerkopdrachten doen.quote:

quote:1p 13 Smartphones worden niet in Nederland geproduceerd. Toch levert de
import ervan werkgelegenheid in Nederland op.
 Leg uit hoe de import van smartphones leidt tot werkgelegenheid in
Nederland.

Zelfs dat doe ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet leren, oefenen. Van die opgave achteraan je boek maken. En alle huiswerkopdrachten doen.
Ik meen het; heb het de harde manier moeten leren, maar als je straks je diploma met B hebt dan ben je er echt blij mee.

Dat is a?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |