Een onwijs leuke vent ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is te absurd om uit te leggen, maar echt Frank is weergaloos, eigenlijk een drama acteur maar deze rol top gewoon, seizoen 1 vond ik de beste omdat er veel in gebeurde, dat je de personen gaat * kennen* wat een familie
Oh wat anders is hij hier hequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Een onwijs leuke vent ook [ afbeelding ]
En dat is nog de preutse.. Ik denk aan die tampon en poes..wzd mag je die hier niet plaatsen, toch.quote:
The Tudors.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hou van Engelse serie`s, ook kostuumdrama`s etc
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
avond allen![]()
en gelukkig is toverheks er weer
Allemaal gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
The Tudors.
Henri Cavill/ Jonathan Rhys Meyers
Je maakt eengrapje..zeg me dat het een grapje is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je m al nagedaan op facebook? dat was de trend vandaag begreep ik
hoeft ook niet, ik lees de meeste dingen wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]heb ff een up date in mijn topic neer gezet anders blijf ik uitleggen
Fijn, en blijf je dat wel regelmatig doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Toverheks het volgende:
lief Probeer het Sabine......maar nu genoeg lekker in de Sc over andere dingen hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ik lees de meeste dingen wel.
jij kent mij niet maar ik jou wel want je maakt goede sv's![]()
en heb ook gelezen dat je ziek was dus vandaar alleen maar hallo
Ik had je post nog niet gelezen Toverheks. Heftig allemaal, beterschapquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Toverheks het volgende:
north&south gezien? De Engelse natuurlijk. Prachtige period drama.quote:
Wat bezielt die meiden. Je loopt te dollen nu . Toch?quote:
ook gezien, en pas geleden weer ff de Jordache en de doornvogelsquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
north&south gezien? De Engelse natuurlijk. Prachtige period drama.
Pas op, ze heeft een bomgordel!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
Hoi Heks, jij kent mij niet maar ik jou wel, blij dat je weer terug bent,....... je lult wel veel vind ik
Niks met schaamte te maken..hoewel..en meer met fatsoen en decorum.quote:
ik vond wel het gezicht van robin leuk, die vond het ook niet leukquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Toen hij net binnen kwam vond ik het wel even grappig met dat gedoe met die bal en koffers.
Maar het werd al snel heel flauw.
Ik ben iets te goedgelovigquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja feminisme he, vroeger moest je nog gewoon een week afgesloten in een kooi zitten
Pilletjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
Hoi Heks, jij kent mij niet maar ik jou wel, blij dat je weer terug bent,....... je lult wel veel vind ik
Dat vond ik minder de officequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
The office UK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juistquote:
Was dat Silent J die ik zag. Ik ken die films niet maar zag een tijdje geleden een programma met hem over stripboeken op Discovery. Was wel leuk.quote:
Ik kan hem niet meer vindenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat vond ik minder de office
[..]
Juistweet je nog, jij met je Bomgordel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |