Pas op, ze heeft een bomgordel!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
Hoi Heks, jij kent mij niet maar ik jou wel, blij dat je weer terug bent,....... je lult wel veel vind ik
Niks met schaamte te maken..hoewel..en meer met fatsoen en decorum.quote:
ik vond wel het gezicht van robin leuk, die vond het ook niet leukquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Toen hij net binnen kwam vond ik het wel even grappig met dat gedoe met die bal en koffers.
Maar het werd al snel heel flauw.
Ik ben iets te goedgelovigquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja feminisme he, vroeger moest je nog gewoon een week afgesloten in een kooi zitten
Pilletjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
Hoi Heks, jij kent mij niet maar ik jou wel, blij dat je weer terug bent,....... je lult wel veel vind ik
Dat vond ik minder de officequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
The office UK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juistquote:
Was dat Silent J die ik zag. Ik ken die films niet maar zag een tijdje geleden een programma met hem over stripboeken op Discovery. Was wel leuk.quote:
Ik kan hem niet meer vindenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat vond ik minder de office
[..]
Juistweet je nog, jij met je Bomgordel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |