Een onwijs leuke vent ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is te absurd om uit te leggen, maar echt Frank is weergaloos, eigenlijk een drama acteur maar deze rol top gewoon, seizoen 1 vond ik de beste omdat er veel in gebeurde, dat je de personen gaat * kennen* wat een familie
Oh wat anders is hij hier hequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Een onwijs leuke vent ook [ afbeelding ]
En dat is nog de preutse.. Ik denk aan die tampon en poes..wzd mag je die hier niet plaatsen, toch.quote:
The Tudors.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hou van Engelse serie`s, ook kostuumdrama`s etc
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
avond allen![]()
en gelukkig is toverheks er weer
Allemaal gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
The Tudors.
Henri Cavill/ Jonathan Rhys Meyers
Je maakt eengrapje..zeg me dat het een grapje is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je m al nagedaan op facebook? dat was de trend vandaag begreep ik
hoeft ook niet, ik lees de meeste dingen wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]heb ff een up date in mijn topic neer gezet anders blijf ik uitleggen
Fijn, en blijf je dat wel regelmatig doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Toverheks het volgende:
lief Probeer het Sabine......maar nu genoeg lekker in de Sc over andere dingen hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ik lees de meeste dingen wel.
jij kent mij niet maar ik jou wel want je maakt goede sv's![]()
en heb ook gelezen dat je ziek was dus vandaar alleen maar hallo
Ik had je post nog niet gelezen Toverheks. Heftig allemaal, beterschapquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Toverheks het volgende:
north&south gezien? De Engelse natuurlijk. Prachtige period drama.quote:
Wat bezielt die meiden. Je loopt te dollen nu . Toch?quote:
ook gezien, en pas geleden weer ff de Jordache en de doornvogelsquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
north&south gezien? De Engelse natuurlijk. Prachtige period drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |