Ik betwijfel of dit waar isquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:42 schreef Monopoly het volgende:
Of een profclub op Sint Maarten. Gemeente binnen het koninkrijk dus die hebben recht op meedoen aan prof wedstrijden. Zou de KNVB niet tegenin kunnen gaan.
Gewoon Fc Volendam ja tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een gereformeerde club worden dan.
WKE is club van het kampquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren van een x aantal jaar terug dat er een profclub voor de beker daar heen moest, dat het bijna mis ging etc.
Ken de club verder niet, behalve dat het Emmen is. Wellicht gewoon een momentopname.
Blij dat ik nooit tegen ze heb hoeven voetballen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
WKE is club van het kampNet als bijvoorbeeld PKC uit Groningen
Ja dat soort clubs hebben altijd een lekkere reputatiequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit tegen ze heb hoeven voetballen.
Heb als kleine monopoly ooit eens een toernooitje moeten spelen in Diemen. Zat zo'n Chabab-achtige club bij. Alleen maar Turken of Marokkanen (ik was klein, dat verschil kende ik niet). Wat speelde die smerig voetbal, op de schenen enzo.
Vond ik al erg genoeg
Klasgenoot van mij speelt daar in het 1ste.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb als kleine monopoly ooit eens een toernooitje moeten spelen in Diemen. Zat zo'n Chabab-achtige club bij. Alleen maar Turken of Marokkanen (ik was klein, dat verschil kende ik niet). Wat speelde die smerig voetbal, op de schenen enzo.
Vond ik al erg genoeg
Zou best lachen zijn als er een club zou komen met allemaal Marokkanenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vond ik al erg genoeg
Groot deel ook vooroordelen hoor. Ik heb veel tegen 'dat soort clubs' gespeeld en de meesten doen echt geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dat soort clubs hebben altijd een lekkere reputatie
Echt hequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Katwijk van kampioen naar degradatie
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou best lachen zijn als er een club zou komen met allemaal Marokkanen.
Ooh wacht we hebben PSV al.
Hebben ze het nou gehaald of zijn ze gedegradeerd? Ik wist dat ze er halverwege niet echt fraai voor stonden op de ranglijst.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij speelt daar in het 1ste.
Ik denk niet dat jij helemaal begrijpt wat de bible belt is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Topklasse_voetbal_2013/14
Check die kaart: alleen maar bible belt ook
Alleen GVVV en IJsselmeer/Spakenburgquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Noord-Holland, Brabant en Limburg zijn goed vertegenwoordigd zie ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Katwijk, Rijssen, Hardenberg, Werkendam, Spakenburg, Veenendaal, Barendrecht allemaal dieharde bible belters daar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen GVVV en IJsselmeer/Spakenburg
Nee. Katwijk ligt niet in de Bible Belt (al is het wel gigantisch gereformeerd), Rijssen ook niet, Hardenberg is niet gereformeerd. Barendrecht weet ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Katwijk, Rijssen, Hardenberg, Barendrecht allemaal dieharde bible belters daar.
Werkendam ligt aan de andere kant van de belt he. Barendrecht weet ik niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Katwijk, Rijssen, Hardenberg, Werkendam, Spakenburg, Veenendaal, Barendrecht allemaal dieharde bible belters daar.
Nouja, in ieder geval allemaal zeer religieuze dorpen. In Rijssen wil je echt niet dood gevonden worden hoor (je gaat daar zo wat per definitie naar de hel).quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werkendam ligt aan de andere kant van de belt he. Barendrecht weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |