Liever Spakenburgquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Ijselmeervogels moet gewoon promoveren. Kunnen wel 8000 man trekken in de eredivisie.
Hoe goed is'tie?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Excelsior Rotterdam
Mooie avond. De Witte Keniaan, wat een baas.
Van mij mogen ze allebei komen.quote:
Wel redelijk, lijkt aardig wat potentie in te zitten. Goede fysiek, prima techniek maar wat druistig, of bijna overgeconcentreerd hoe hij bij het verdedigen zich opstelt.quote:
Welke echt oude clubs met historie spelen er nu nog in Topklasse?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:32 schreef Monopoly het volgende:
Wil wel graag clubs met historie. Zonde van een HFC Haarlem, die tenondergang was zonde voor het voetbal.
Ijselmeervolgels was ooit nog sportploeg van het jaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:32 schreef Monopoly het volgende:
Wil wel graag clubs met historie. Zonde van een HFC Haarlem, die tenondergang was zonde voor het voetbal.
Geen idee, Rijnsburgse boys, Scheveningen, misschien?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke echt oude clubs met historie spelen er nu nog in Topklasse?
Scheveningen kan best leuk zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, Rijnsburgse boys, Scheveningen, misschien?
Katwijk, De Treffers, WKE, IJsselmeervogels, Rijnsburgse Boys, Spakenburg, Harkemase Boys, AFC en HBS zo even uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, Rijnsburgse boys, Scheveningen, misschien?
Mooie derby ja. Hard tegen hard. Dan zou Scheveningen een soort van Stijn Vreeven moeten hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scheveningen kan best leuk zijn. Als ze ooit tegen Den Haag moeten spelen
.
Een tweede Amsterdamse club zou ik ook wel leuk vinden.
eens kijk naar Londen of Madridquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scheveningen kan best leuk zijn. Als ze ooit tegen Den Haag moeten spelen
.
Een tweede Amsterdamse club zou ik ook wel leuk vinden.
Katwijk van kampioen naar degradatiequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Katwijk, De Treffers, WKE, IJsselmeervogels, Rijnsburgse Boys, Spakenburg, Harkemase Boys, AFC en HBS zo even uit mijn hoofd.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Katwijk, De Treffers, WKE, IJsselmeervogels, Rijnsburgse Boys, Spakenburg, Harkemase Boys, AFC en HBS zo even uit mijn hoofd.
Be Quick is trouwens ook een met historie, nog een keer landskampioen geweestquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]WKE zou wel een nieuwe vorm van hooligangolf geven door het land
Die gekke zigeuners. Flink aan de zuip het land door
Nee joh aardige mensen. Nemen vooral zoals 90% van de amateur clubs veel oudere mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]WKE zou wel een nieuwe vorm van hooligangolf geven door het land
Die gekke zigeuners. Flink aan de zuip het land door
Ik kan me herinneren van een x aantal jaar terug dat er een profclub voor de beker daar heen moest, dat het bijna mis ging etc.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh aardige mensen. Nemen vooral zoals 90% van de amateur clubs veel oudere mee.
Of een FC Zeelandquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of een profclub op een WaddeneilandAjax lekker met de veerpont over om wedstrijd te spelen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |