7 van die ploegen interesseren mij niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent er zeker eentje die alleen Telstar, Volendam, AZ, Feyenoord, Sparta, Den Haag, Excelsior en Dordt in de eredivisie moet hebben?
Ok.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
7 van die ploegen interesseren mij niet.
Almere sowiesoquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke clubs uit de Jupiler League hebben eigenlijk nog nooit in de Eredivisie gespeeld?
Emmen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke clubs uit de Jupiler League hebben eigenlijk nog nooit in de Eredivisie gespeeld?
Emmen, FC Oss, Almere City van de ploegen die er langer dan een jaar spelenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Uit mijn hoofd :quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Helmond Sport en FC Emmen in de Eredivisie is toch de natte droom van menig voetballiefhebber.
Eindhoven heeft rond 1973 in de ere gespeeld, Helmond ook 1 of 2 jaar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd :
Eindhoven,Emmen,Telstar,Helmond Sport, Achilles, Almere City, FC Oss
Ook telstar heeft eredivisie gespeeld in de jaren '70quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven heeft rond 1973 in de ere gespeeld, Helmond ook 1 of 2 jaar.
Telstar is de enige die wellicht ook alleen JL heeft gespeeld
Alle die hier niet op staan:quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Da's natuurlijk makkelijk lullen, maar Sparta is gewoon 16e geworden in de juup hequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Excelsior en Dordrecht heb je helemaal niks aan. Die vliegen er sowieso binnen twee seizoenen weer uit.
Jep. Heerenveen is ooit ook gepromoveerd als 16e. Vlogen er naar twee jaar weer uit maar dat was wel het begin van de opmars die nu tot de subtop heeft geleid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Da's natuurlijk makkelijk lullen, maar Sparta is gewoon 16e geworden in de juup he
Die hebben geen promotierecht (net als Jong PSV, Ajax en Twente) omdat het een proef is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd voor wat debutanten dan
Ik zeg Achilles volgend jaar naar de Eredivisie
Sparta heeft natuurlijk veel meer mogelijkheden dan Excelsior en Dordrecht. Veel meer publiek komt er op af, mooier stadion.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Da's natuurlijk makkelijk lullen, maar Sparta is gewoon 16e geworden in de juup he
Haten op Dordtquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef TLC het volgende:
Nou jippie, Dordrecht en Excelsior in de Eredivisie
En nog worden ze 16e, dus ja...quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta heeft natuurlijk veel meer mogelijkheden dan Excelsior en Dordrecht. Veel meer publiek komt er op af, mooier stadion.
Wist ik niet eensquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hebben geen promotierecht (net als Jong PSV, Ajax en Twente) omdat het een proef is.
Tsja had toch liever NEC of Roda dan maar gehad, ik vind Excelsior ook kut met perenquote:
Maar ze kunnen het wel, zoals te zien in de play-offs. Maar er zijn genoeg redenen waarom een team niet loopt.quote:
Nope. Is een tweejarige (volgens mij) proef met teams uit de topklasse en beloftencompetitiequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist ik niet eensWel dat van die Jong-teams natuurlijk, maar dacht dat Achilles gewoon had mogen promoveren. Dus die mochten niet eens meedoen aan de play-offs als ze periode hadden gepakt
Ik zie een FM-uitdaging voor me.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Ijselmeervogels moet gewoon promoveren. Kunnen wel 8000 man trekken in de eredivisie.
Geweldige clubquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie een FM-uitdaging voor me.
Vanaf volgend jaar is er trouwens toch wel een promotieplicht vanuit de topklasse naar de JL? Of schaffen ze dat allemaal maar af.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Is een tweejarige (volgens mij) proef met teams uit de topklasse en beloftencompetitie
Niet dat het natuurlijk veel uitmaakt, want Achilles was zo dicht bij een periode als Roda bij het kampioenschap, maar dat terzijde.
Sowieso dat Spakenburg twee top-amateurclubs heeftquote:
Klopt alleen als ze op zaterdag middag mogen blijven spelen zullen ze misschien ooit nog willen, maar zonder die eis gaan ze sowieso nooit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso dat Spakenburg twee top-amateurclubs heeft. Maar ze zullen allebei nooit het betaald voetbal in willen denk ik zo.
Nog een clubje uit Dordrecht die helemaal onderaan staatquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
De eeuwige stand van de Eerste Divisie is ook leuk. Als je kampioen wordt promoveer je en pak je dus geen punten het seizoen er op. Dus de hoogste teams zijn zij die altijd tweede worden. Waar kom je dan op? Eindhoven, Cambuur en Veendam. Laagste Eredivisieclub is FC Twente op de 69e plaats. En: Achilles staat niet onderaan.
Ja dat gaat dus niet gebeuren als ze ooit in de Eredivisie terecht komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt alleen als ze op zaterdag middag mogen blijven spelen zullen ze misschien ooit nog willen, maar zonder die eis gaan ze sowieso nooit.
Er was bepaald dat dat 2015/16 gebeurt maar er is nogal wat gezeur over. De KNVB staat geen amateurteams toe in de Eerste Divisie, wat betekent dat Topklasse-clubs een fortuin uit moeten geven om speelgerechtigd te zijn als ze promoveren en dat degradatie fataal kan worden. De clubs uit de Topklasse willen semi-professioneel voetbal met minder regels, maar dat wilde KNVB dan weer niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar is er trouwens toch wel een promotieplicht vanuit de topklasse naar de JL? Of schaffen ze dat allemaal maar af.
Dan zullen ze wel wat soepeler zijn om Ajax en PSV te mogen ontvangenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus niet gebeuren als ze ooit in de Eredivisie terecht komen.
Ja maar het zijn ook van die drogredenen 'ja mooie historie en club, en eredivisiewaardig stadion'. Onwijs bagger gespeeld, complete chaos, en idiote selectie. Moet dat dan promoveren in tegenstelling tot een kleinere club die t met minder middelen beter doet en leuker voetbalt?quote:
De KNVB zal toch moeten toegeven aan de eisen van de clubs. Ze snappen toch zelf ook wel dat die amateurclubs zichzelf niet in de schulden gaan steken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was bepaald dat dat 2015/16 gebeurt maar er is nogal wat gezeur over. De KNVB staat geen amateurteams toe in de Eerste Divisie, wat betekent dat Topklasse-clubs een fortuin uit moeten geven om speelgerechtigd te zijn als ze promoveren en dat degradatie fataal kan worden. De clubs uit de Topklasse willen semi-professioneel voetbal met minder regels, maar dat wilde KNVB dan weer niet.
Dit zie ik sowieso graag gebeuren. Er waren toch ook plannen voor een gezamelijk stadion met Spakenburg? Zodat ze mee konden in de Juup.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Ijselmeervogels moet gewoon promoveren. Kunnen wel 8000 man trekken in de eredivisie.
Ja maar als de doorstroming goed komt dan spelen in de JL natuurlijk niet meer Oss en Almere maar al die oude top amateurclubsquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel wat soepeler zijn om Ajax en PSV te mogen ontvangen, maar Oss en Almere boeit ze geen reet. Ze willen liever tegen de amateur top spelen.
Ze gaan liever dood denk ik dan dat ze wat delenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit zie ik sowieso graag gebeuren. Er waren toch ook plannen voor een gezamelijk stadion met Spakenburg? Zodat ze mee konden in de Juup.
Prima zo. Ja, echt gras is beter. Maar heel erg veel maakt het niet uit, en dan heb je niet meer dat gezeik zoals met het veld van ADO en Groningen (als Sparta in elk geval de afwatering fixt want dat sloeg nergens op)quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar wel een grote kunstgrascompetitie als het zo blijft.
Sparta/Dordrecht
Excelsior
Heracles Almelo
PEC Zwolle
SC Cambuur
ADO Den Haag
Jij als Italiaan moet toch weten dat het mogelijk isquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze gaan liever dood denk ik dan dat ze wat delen
Spakenburg en Ijselmeervogels die om het kampioenschap spelen in de JLquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als de doorstroming goed komt dan spelen in de JL natuurlijk niet meer Oss en Almere maar al die oude top amateurclubs. Krijg je die derby's in het betaald voetbal in plaats van die zouteloze clubs waar niemand op zit te wachten.
De supporters ja. Maar qua business case is het zo slecht nog niet. Ac en Inter doen hetzelfde toch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze gaan liever dood denk ik dan dat ze wat delen
Tussen de verschillende kunstgrasvelden zit wel verschil natuurlijk. Zoals dat veld van Excelsior wat nergens op slaat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima zo. Ja, echt gras is beter. Maar heel erg veel maakt het niet uit, en dan heb je niet meer dat gezeik zoals met het veld van ADO en Groningen (als Sparta in elk geval de afwatering fixt want dat sloeg nergens op)
Touche.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij als Italiaan moet toch weten dat het mogelijk is
Klopt zou gewoon een goed idee zijn. Zeker die vis boeren hebben veel money.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De supporters ja. Maar qua business case is het zo slecht nog niet. Ac en Inter doen hetzelfde toch.
Er zitten behoorlijk wat ondernemers in die hoek met flinke knaken.
Dat is gewoon het kampioenschap korreltje trap.,quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen de verschillende kunstgrasvelden zit wel verschil natuurlijk. Zoals dat veld van Excelsior wat nergens op slaat.
Ik hoop echt dat de KNVB dit binnen 5 jaar goed kan regelen. Dit kan het Nederlands voetbal alleen maar ten goede komen denk ik zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spakenburg en Ijselmeervogels die om het kampioenschap spelen in de JLJammer dat Nederland het enige land is zonder doorstroom.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen de verschillende kunstgrasvelden zit wel verschil natuurlijk. Zoals dat veld van Excelsior wat nergens op slaat.
Ditquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de KNVB dit binnen 5 jaar goed kan regelen. Dit kan het Nederlands voetbal alleen maar ten goede komen denk ik zo.
De KNVB kan niks dus reken er maar niet opquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de KNVB dit binnen 5 jaar goed kan regelen. Dit kan het Nederlands voetbal alleen maar ten goede komen denk ik zo.
Vind ik nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit
Mja, de KNVB staat er alleen om bekend om pauper beslissingen te maken en het voetbal kapot te maken.
De KNVB moet gewoon eens een keer goed de bezem doorheen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit
Mja, de KNVB staat er alleen om bekend om pauper beslissingen te maken en het voetbal kapot te maken.
Tijd voor VBL om de KNVB over te nemenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De KNVB kan niks dus reken er maar niet op
Waar is Rens als je hem nodig hebt>?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor VBL om de KNVB over te nemen
Bijv de bekerfinale. Die Bertquote:
Die haalt zijn fakkels alvast uit de schuur.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar is Rens als je hem nodig hebt>?
Sowieso debiel dat zo'n van Oostveen het boegbeeld is van de KNVB. Heeft hij überhaupt zelf ooit gevoetbald?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bijv de bekerfinale. Die Bertvan
fucking
Oostveen
met zijn pauperkop schreeuwen in de rust. DIT KAN NIET DITDATZUSZO
En nu? Dikke maand later, wat heeft de knvb gedaan of gezegd dan?
Softe dwaas is het. Niet zozeer dat ik Ajax nu enorme ellende gun door die stomme actie, maar knvb schreeuwt moord en brand, maar doet vervolgens niets.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso debiel dat zo'n van Oostveen het boegbeeld is van de KNVB. Heeft hij überhaupt zelf ooit gevoetbald?
Amateurs, ja. Voor zijn dertigste al begonnen bij de KNVB. Wat maakt dat ook uit? Als je verstand hebt van zakendoen en voetbal ben je geschikt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso debiel dat zo'n van Oostveen het boegbeeld is van de KNVB. Heeft hij überhaupt zelf ooit gevoetbald?
Ajax heeft toch een kleine boete gehad en voorwaardelijke straf zonder publiek?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Softe dwaas is het. Niet zozeer dat ik Ajax nu enorme ellende gun door die stomme actie, maar knvb schreeuwt moord en brand, maar doet vervolgens niets.
Hoe kunnen andere clubs die gasten dan nog serieus nemen?
Heeft hij verstand van voetbal dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Amateurs, ja. Voor zijn dertigste al begonnen bij de KNVB. Wat maakt dat ook uit? Als je verstand hebt van zakendoen en voetbal ben je geschikt.
Ik heb d'r niets over gehoord iig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch een kleine boete gehad en voorwaardelijke straf zonder publiek?
Had wel veel meer moeten zijn dan 2-0.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Excelsior Rotterdam
Mooie avond. De Witte Keniaan, wat een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |