Niet meer. Clubs als FC Utrecht, NAC, Heracles en ADO moeten zich echt zorgen gaan maken. Eén matig seizoen en ze kunnen zomaar degraderen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:09 schreef Shreyas het volgende:
RKC![]()
Zo groot is het verschil tussen de Jupiler League top en onderste regio van de Eredivisie dus niet
Binnenkort is er alleen maar kunstgras bij de clubs met een beetje matige financiën.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil dat walgelijke kunstgras van Excelsior niet meer in de EredivisieLaat ze eerst maar eens een normale type kunstgras aanleggen.
Prima, maar dan wel een veld zonder 10 kilo losse rubberdeeltjes per vierkantenmeterquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort is er alleen maar kunstgras bij de clubs met een beetje matige financiën.
Zou Feyenoord er ook op overstappen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort is er alleen maar kunstgras bij de clubs met een beetje matige financiën.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou Feyenoord er ook op overstappen?
RKC of Excelsior maakt toch niet zoveel uit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tering, komt dat kut Excelsior ook weer in de ere.
Rot op met je MVV.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet dat RKC me boeit. NEC terug ipv Excelsior en dan MVV voor Willem II. Evt De Graafschap voor Heracles/Dordt
Perfecte eredivisie.
Straks gewoon 3 Rotterdamse ploegen in de Eredivisie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
RKC gewoon volledig in de tang gehouden door fucking Excelsior
Nee, RKC/NEC is een véél beter alternatief.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, krijgen we dat karige Excelsior weer in de eredivisie
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, krijgen we dat karige Excelsior weer in de eredivisie
Jij snapt niet waarom Roda op kan tyfen en MVV niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rot op met je MVV.
#NOOITMEERLIMBURG
Stijn vindt dit leuk.
Ja, al denk ik dat Dordrecht toch van Sparta gaat winnen. 2 en een half danquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks gewoon 3 Rotterdamse ploegen in de Eredivisie.
Niks mis mee.
NEC qua aanhangsaantal toch zeker wel. De top 10 steden van NL verdienen alle 10 wel een club in de EDquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, RKC/NEC is een véél beter alternatief.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, RKC/NEC is een véél beter alternatief.
RKC is leuker.quote:
Met een sfeerloze aanwas die dat karige stadion niet eens voor 20% vult, die liever naar de meubelboulevard gaat.quote:
Echt hé. Zijn ze weg wil hij ze weer terug.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rot op met je MVV.
#NOOITMEERLIMBURG
Stijn vindt dit leuk.
Mensen die niet begrijpen wat het probleem van Roda isquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt hé. Zijn ze weg wil hij ze weer terug.
Of Stormvogel Telstar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Alleen FC Oss kan de Eredivisie nog redden
Oneens. Almere City FC. Die gaan het doen de komende jaren. Fantastische aanhang, mooi stadion, aantrekkelijk voetbal, leuke stad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Alleen FC Oss kan de Eredivisie nog redden
Limburg adorerenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen wat het probleem van Roda isMVV is een Nederlandse club, Roda en Fortuna Limburgse tokkies. VVV vind ik ook niet veel mis mee, alleen die hebben vaak een marktplaatselftal en een kutstadion.
Clubs uit de JL die eigenlijk in de eredivisie thuis horen: Sparta, De Graafschap, NEC, Roda JC, MVV.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
RKC me boeit. NEC terug ipv Excelsior en dan MVV voor Willem II. Evt De Graafschap voor Heracles/Dordt
Perfecte eredivisie
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Limburg adoreren
Afstoten die handel en aan België geven.
Of aan Duitsland waar ze zich zo graag mee associëren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Limburg adoreren
Almere City? Daar gaat Falcao toch heen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oneens. Almere City FC. Die gaan het doen de komende jaren. Fantastische aanhang, mooi stadion, aantrekkelijk voetbal, leuke stad.
Onder andere. Messi is ook al gespot op het terrein en volgens mij staat Vervoeven op doel. Topteamquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:48 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Almere City? Daar gaat Falcao toch heen?
Uh, nee, ik adoreer Limburg niet. Maar blijkbaar kunnen jullie dit niet begrijpen. Roda verdiende het om te degraderen met hun Duitse liedjes, schijtsupporters, jankerbeleid en kutmazzel. MVV heeft geen van allen en is een club met historie. Daarnaast vind ik ook dat Friesland vertegenwoordigd mag zijn in de Ere, albeit liever met Cambuur dan met Heerenveen, maar liefst met allebei. (Cambuur is geen echt Friese club)quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Limburg adoreren
Falkao naar NAC.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:48 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Almere City? Daar gaat Falcao toch heen?
Ok.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee, ik adoreer Limburg niet. Maar blijkbaar kunnen jullie dit niet begrijpen. Roda verdiende het om te degraderen met hun Duitse liedjes, schijtsupporters, jankerbeleid en kutmazzel. MVV heeft geen van allen en is een club met historie. Daarnaast vind ik ook dat Friesland vertegenwoordigd mag zijn in de Ere, albeit liever met Cambuur dan met Heerenveen, maar liefst met allebei. (Cambuur is geen echt Friese club)
Twente kunnen ze ook beter aan Duitsland afgeven, met hun rare accentjes.quote:
Nee MVV verdient het zeker om eredivisie te spelenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee, ik adoreer Limburg niet. Maar blijkbaar kunnen jullie dit niet begrijpen. Roda verdiende het om te degraderen met hun Duitse liedjes, schijtsupporters, jankerbeleid en kutmazzel. MVV heeft geen van allen en is een club met historie. Daarnaast vind ik ook dat Friesland vertegenwoordigd mag zijn in de Ere, albeit liever met Cambuur dan met Heerenveen, maar liefst met allebei. (Cambuur is geen echt Friese club)
Jij bent er zeker eentje die alleen Telstar, Volendam, AZ, Feyenoord, Sparta, Den Haag, Excelsior en Dordt in de eredivisie moet hebben?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente kunnen ze ook beter aan Duitsland afgeven, met hun rare accentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |