Eens. Maar ééntje er uit vind ik ook te weinig, nu heb je de hele tijd dat alles goed is als je maar niet de slechtste bent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 vind ik altijd wel iets teveel van het goede. Dan is één dramatisch seizoen direct fataal. Het Duitse waar de nummer 16 play-offs mag spelen zou mij wel wat lijken in Nederland.
Wellicht komt het ook wel voort uit mijn angst dat Den Haag zich over paar jaar weer debiel gedraagtquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, of het nu NEC is of Sparta of Dordt. NEC was zo dramatisch dat Sparta/Dordt een verademing zal zijn als verse lading.
Je moet niet vergeten dat sneller kunnen promoveren uit de JL ervoor zorgt dat de clubs in de top van de JL groter worden omdat ze vaker Eredivisie zullen spelen wat ervoor zorgt dat ook de JL attractiever wordt omdat er betere teams in spelen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 vind ik altijd wel iets teveel van het goede. Dan is één dramatisch seizoen direct fataal. Het Duitse waar de nummer 16 play-offs mag spelen zou mij wel wat lijken in Nederland.
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht komt het ook wel voort uit mijn angst dat Den Haag zich over paar jaar weer debiel gedraagt![]()
Is expres.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Die Gladon zou ik niet opstellen, heeft echt niks goeds gedaan.
Geweldig is het nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
In elk geval ben ik groot fan van de play-offs om promotie. Geweldig voetbal elk jaar.
Dat maakt het geweldig. Het zijn niet de beste wedstrijden van het jaar nee, kwalitatief gezien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geweldig is het nietSpannend wel.
Ik kan wel echt genieten van de strijdlust aan Sparta's kant.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geweldig is het nietSpannend wel.
Ze hebben ook niet veel anders, maar maakt het wel leuk ja. En ook dit jaar weer enorme blundersquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan wel echt genieten van de strijdlust aan Sparta's kant.
Als het 2-0 blijft wel. Als Excelsior nog een keer scoort niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat RKC het nog redt
Eerst nog EXC-RKCquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
FT
VBL / [Live] Play-offs Europa #3 FC Groningen, het Atleti van het Noorden
Tenzij RKC dan ook nog een keer scoort.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het 2-0 blijft wel. Als Excelsior nog een keer scoort niet.
Uiteraard. Mijn voorspelling is dat RKC twee goals verschil nog goed gaat maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tenzij RKC dan ook nog een keer scoort.
Die 2-2 zegt niet zo heel veel.. Sparta heeft een counterploeg en Dordrecht laat de doelpuntjes vrij makkelijk door.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dordrecht dus de beste papieren.
Hopen dat HSV degradeertquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:09 schreef Shreyas het volgende:
RKC![]()
Zo groot is het verschil tussen de Jupiler League top en onderste regio van de Eredivisie dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |