quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel.
http://www.feyenoord.nl/n(...)jkt-uit-naar-de-kuip
quote:
De man die iedereen met 1 been laat dromen over betaald voetbalquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Breuer terug in de Eredivisie. De man die 8 jaar terug al niet meer meekon
3 vind ik altijd wel iets teveel van het goede. Dan is één dramatisch seizoen direct fataal. Het Duitse waar de nummer 16 play-offs mag spelen zou mij wel wat lijken in Nederland.quote:
Iets met gekleurde brilquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
Dit Sparta is toch dertig keer leuker dan Dordt. Het prachtige stadion zit vol, ze vechten als leeuwen, NEC er uit gewerkt
Dordrecht speelt individueel beter, dat klopt. Maar ze kunnen niet winnen. En dan heb ik het nog niet over dat afschuwelijke stadion waar elke week zes mensen en twee paarden op de tribune zitten.quote:
Mja, of het nu NEC is of Sparta of Dordt. NEC was zo dramatisch dat Sparta/Dordt een verademing zal zijn als verse lading.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 vind ik altijd wel iets teveel van het goede. Dan is één dramatisch seizoen direct fataal. Het Duitse waar de nummer 16 play-offs mag spelen zou mij wel wat lijken in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |