Gewoon in een spoiler, waarschuwinkje er bij. Staan zelfs nog een stuk of 2 waarschuwingen voordat de spoiler überhaupt komt. Als mensen kunnen lezen wordt er helemaal niks gespoilered. Gejank altijd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je had die post niet in het serie-topic moeten gooien. Punt.
Echt he. In Braavos ook, Stannis die als een klein kind boos wegloopt en Davos als de papa het goed probeert te pratenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:51 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Als ze dat verklooien denk ik dat ik de show voor gezien houd. Stannis is mn favoriete personage, en ik vind het ontzettend jammer hoe ze hem neerzetten.
En mij uitkotsen als ik ONDER SPOILERTAGS suggereer dat er iets spannend aan zit te komenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon in een spoiler, waarschuwinkje er bij. Staan zelfs nog een stuk of 2 waarschuwingen voordat de spoiler überhaupt komt. Als mensen kunnen lezen wordt er helemaal niks gespoilered. Gejank altijd.
We hopen allemaal als eindshotquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Norrage het volgende:
Gaat Lady Stoneheart nog in seizoen 4 komen????![]()
![]()
Cersei's zure kop; papa dood, broertje uitgenaaid.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:44 schreef Norrage het volgende:
Zoveel wtf momenten nog te goed. Oberyn zijn dood, Tywin zijn dood, Cat haar niet dood...dat gaat zoveel leuke momenten opleveren. Alleen daarom zijn spoilers kut, dan heb je minder verraste kijkers
Ja, want dat zijn geen speculaties meer inderdaad, want het gaat nergens over.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef Cara het volgende:
Ik word een beetje moe van die users in non-spoiler topics die duidelijk de boeken hebben gelezen maar net doen van niet. En dan vervolgens van die voorspellingen doen als 'Tywin heeft denk ik ook niet lang meer te leven' en 'Ik denk dat de Mountain en de Viper allebei doodgaan en dat Tyrion dan ontsnapt, misschien met hulp van iemand die je niet verwacht?'
Echt ontzettend kansloos
Brienne en Pod zijn helegaar niet dood joh.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef Chevalric het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Lady Stoneheart niet in de serie gaat komen. In het grote verhaal voegt die verhaallijn weinig toe, afgezien van het ophangen van Brienne en Pod. Maar die kunnen ook op een andere manier aan hun eind komen. Van de andere kant, het zou wel een "shocker" kunnen zijn voor de niet-boeklezers.
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En mij uitkotsen als ik ONDER SPOILERTAGS suggereer dat er iets spannend aan zit te komen
Fuck off.
Niemand weet wat ze nog gaat toevoegen natuurlijk. Ze komt in de boekenserie ook pas tamelijk laat weer terug.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef Chevalric het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Lady Stoneheart niet in de serie gaat komen. In het grote verhaal voegt die verhaallijn weinig toe, afgezien van het ophangen van Brienne en Pod. Maar die kunnen ook op een andere manier aan hun eind komen. Van de andere kant, het zou wel een "shocker" kunnen zijn voor de niet-boeklezers.
Heb je die discussie vorig weekend niet meegekregen? Ik werd finaal de grond in gestamptquote:
Nee. Ik heb een leven. Sorry.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Heb je die discussie vorig weekend niet meegekregen?
Ik wou het even benadrukken. Omdat elk woord wat uit mijn strot komt 100x vergroot wordt en dat ik alles maar moet verantwoorden en zulks.quote:
Het zou een aardige spoiler zijn als ze groot gaan verkondigen dat Catlyn is gecast voor dit seizoen, niet waar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Norrage het volgende:
Ach, Beric en zo zitten er in de serie ook nauwelijks....tot veel later...in het boek zit daar een gat, en in de serie ook. Maar ik reken er stiekem op dat dat pas gaat gebeuren in seizoen 5. Al die personen zijn geloof ik ook niet gecast voor het seizoen? .
Tja, die mensen zijn gewoon compleet doorgeslagen met dat gezeik om spoilers en shit. Het is ook wel irritant als één of andere wijsneus alle grote gebeurtenissen gaat verklappen, maar nu zoeken ze wel achter elk woord een reden om mensen te bashen die de boeken hebben gelezen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wou het even benadrukken. Omdat elk woord wat uit mijn strot komt 100x vergroot wordt en dat ik alles maar moet verantwoorden en zulks.
Ze hebben zogenaamd een andere actrice gecast voor de rol van LS. Maar ik verwacht de actrice die Cat speelt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zou een aardige spoiler zijn als ze groot gaan verkondigen dat Catlyn is gecast voor dit seizoen, niet waar?
Dat niet alleen, maar ik mag niet eens iets positiefs over Jaime zeggen of ik moet mezelf al weer verantwoordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, die mensen zijn gewoon compleet doorgeslagen met dat gezeik om spoilers en shit. Het is ook wel irritant als één of andere wijsneus alle grote gebeurtenissen gaat verklappen, maar nu zoeken ze wel achter elk woord een reden om mensen te bashen die de boeken hebben gelezen.
Dat is inderdaad erg triestquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef Cara het volgende:
Ik word een beetje moe van die users in non-spoiler topics die duidelijk de boeken hebben gelezen maar net doen van niet. En dan vervolgens van die voorspellingen doen als 'Tywin heeft denk ik ook niet lang meer te leven' en 'Ik denk dat de Mountain en de Viper allebei doodgaan en dat Tyrion dan ontsnapt, misschien met hulp van iemand die je niet verwacht?'
Echt ontzettend kansloos
Waarschijnlijk om Jon meer likable te maken? Ze zetten sowieso iedereen tamelijk zwart-wit neer in de serie, imo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als boeklezer die voorloopt op de serie moet je gewoon niet in de het andere topic posten, lijkt me. Er zijn twee topics en ondanks de verschillen volgt de serie het boek genoeg om flink gespoiled te worden.
Redelijke opbouwende afleveringen. Sommige van de veranderingen snap ik niet helemaal. Waarom draaien ze Jon's positie in de discussie om, waarom komen Aria en de Hound Biter en co. tegen?
De Mountain scene trouwens.Bijna net zo slecht cliche als die Thenn scenes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |