abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:04:15 #226
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_140205392
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Je had die post niet in het serie-topic moeten gooien. Punt.
Gewoon in een spoiler, waarschuwinkje er bij. Staan zelfs nog een stuk of 2 waarschuwingen voordat de spoiler überhaupt komt. Als mensen kunnen lezen wordt er helemaal niks gespoilered. Gejank altijd. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_140206234
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:51 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Als ze dat verklooien denk ik dat ik de show voor gezien houd. Stannis is mn favoriete personage, en ik vind het ontzettend jammer hoe ze hem neerzetten.
Echt he. In Braavos ook, Stannis die als een klein kind boos wegloopt en Davos als de papa het goed probeert te praten :')

Stannis _O_
pi_140206484
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Gewoon in een spoiler, waarschuwinkje er bij. Staan zelfs nog een stuk of 2 waarschuwingen voordat de spoiler überhaupt komt. Als mensen kunnen lezen wordt er helemaal niks gespoilered. Gejank altijd. :')
En mij uitkotsen als ik ONDER SPOILERTAGS suggereer dat er iets spannend aan zit te komen :r

Fuck off.
pi_140206642
Gaat Lady Stoneheart nog in seizoen 4 komen???? O+ _O_ _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_140206669
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Norrage het volgende:
Gaat Lady Stoneheart nog in seizoen 4 komen???? O+ _O_ _O_
We hopen allemaal als eindshot O+
Mèèèn dat wordt gaaf :7

Edit; niet om Cat :r trouwens, maar om de reacties van't volk. _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 15:41:08 ]
pi_140206820
Zoveel wtf momenten nog te goed. Oberyn zijn dood, Tywin zijn dood, Cat haar niet dood...dat gaat zoveel leuke momenten opleveren. Alleen daarom zijn spoilers kut, dan heb je minder verraste kijkers _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_140206896
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:44 schreef Norrage het volgende:
Zoveel wtf momenten nog te goed. Oberyn zijn dood, Tywin zijn dood, Cat haar niet dood...dat gaat zoveel leuke momenten opleveren. Alleen daarom zijn spoilers kut, dan heb je minder verraste kijkers _O_
Cersei's zure kop; papa dood, broertje uitgenaaid. _O_
Iets om naar uit te kijken.

Maar eerst de euforie van de kijkers om Shae's dood *O* En dan 5min later de :o om Tywin's. Prachtig *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 15:51:36 ]
pi_140208329
Ik word een beetje moe van die users in non-spoiler topics die duidelijk de boeken hebben gelezen maar net doen van niet. En dan vervolgens van die voorspellingen doen als 'Tywin heeft denk ik ook niet lang meer te leven' en 'Ik denk dat de Mountain en de Viper allebei doodgaan en dat Tyrion dan ontsnapt, misschien met hulp van iemand die je niet verwacht?'

Echt ontzettend kansloos :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_140208390
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef Cara het volgende:
Ik word een beetje moe van die users in non-spoiler topics die duidelijk de boeken hebben gelezen maar net doen van niet. En dan vervolgens van die voorspellingen doen als 'Tywin heeft denk ik ook niet lang meer te leven' en 'Ik denk dat de Mountain en de Viper allebei doodgaan en dat Tyrion dan ontsnapt, misschien met hulp van iemand die je niet verwacht?'

Ja, want dat zijn geen speculaties meer inderdaad, want het gaat nergens over.

Kwam dat van the Mountain en Oberyn al een paar keer tegen :Y Alsof een seriekijker zoiets zou bedenken? :?
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:41:00 #235
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_140208892
Ik denk eigenlijk dat Lady Stoneheart niet in de serie gaat komen. In het grote verhaal voegt die verhaallijn weinig toe, afgezien van het ophangen van Brienne en Pod. Maar die kunnen ook op een andere manier aan hun eind komen. Van de andere kant, het zou wel een "shocker" kunnen zijn voor de niet-boeklezers.
pi_140208935
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef Chevalric het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Lady Stoneheart niet in de serie gaat komen. In het grote verhaal voegt die verhaallijn weinig toe, afgezien van het ophangen van Brienne en Pod. Maar die kunnen ook op een andere manier aan hun eind komen. Van de andere kant, het zou wel een "shocker" kunnen zijn voor de niet-boeklezers.
Brienne en Pod zijn helegaar niet dood joh.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:05:44 #237
358523 IkStampOpTacos
pi_140209857
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En mij uitkotsen als ik ONDER SPOILERTAGS suggereer dat er iets spannend aan zit te komen :r

Fuck off.
Wie doet dat dan?
-
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:10:15 #238
358523 IkStampOpTacos
pi_140210025
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef Chevalric het volgende:
Niemand weet wat ze nog gaat toevoegen natuurlijk. Ze komt in de boekenserie ook pas tamelijk laat weer terug.

Aan de andere kant, de groep die haar weer levend heeft gemaakt is in de serie er redelijk uit geknipt.

Pod en Brienne zijn niet dood trouwens. :)
-
pi_140210103
Ach, Beric en zo zitten er in de serie ook nauwelijks....tot veel later...in het boek zit daar een gat, en in de serie ook. Maar ik reken er stiekem op dat dat pas gaat gebeuren in seizoen 5. Al die personen zijn geloof ik ook niet gecast voor het seizoen? .
pi_140210274
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Wie doet dat dan?
Heb je die discussie vorig weekend niet meegekregen? Ik werd finaal de grond in gestampt :r
Alleen maar omdat ik zei dat er een geweldige ep9 aan zat te komen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:19:08 #241
358523 IkStampOpTacos
pi_140210356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Heb je die discussie vorig weekend niet meegekregen?
Nee. Ik heb een leven. Sorry. :'(
-
pi_140210364
Het is sowieso lachwekkend dat mensen gaan klagen over spoilers, terwijl er spoiler tags bij staan. Dat is gewoon puur afreageren omdat je zelf te dom bent geweest om niet door te lezen :D
pi_140210384
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nee. Ik heb een leven. Sorry. :'(
Ik wou het even benadrukken. Omdat elk woord wat uit mijn strot komt 100x vergroot wordt en dat ik alles maar moet verantwoorden en zulks. :r
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:20:18 #244
358523 IkStampOpTacos
pi_140210403
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Norrage het volgende:
Ach, Beric en zo zitten er in de serie ook nauwelijks....tot veel later...in het boek zit daar een gat, en in de serie ook. Maar ik reken er stiekem op dat dat pas gaat gebeuren in seizoen 5. Al die personen zijn geloof ik ook niet gecast voor het seizoen? .
Het zou een aardige spoiler zijn als ze groot gaan verkondigen dat Catlyn is gecast voor dit seizoen, niet waar?
-
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:22:24 #245
358523 IkStampOpTacos
pi_140210479
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik wou het even benadrukken. Omdat elk woord wat uit mijn strot komt 100x vergroot wordt en dat ik alles maar moet verantwoorden en zulks. :r
Tja, die mensen zijn gewoon compleet doorgeslagen met dat gezeik om spoilers en shit. Het is ook wel irritant als één of andere wijsneus alle grote gebeurtenissen gaat verklappen, maar nu zoeken ze wel achter elk woord een reden om mensen te bashen die de boeken hebben gelezen.
-
pi_140210490
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het zou een aardige spoiler zijn als ze groot gaan verkondigen dat Catlyn is gecast voor dit seizoen, niet waar?
Ze hebben zogenaamd een andere actrice gecast voor de rol van LS. Maar ik verwacht de actrice die Cat speelt.
Die kunnen ze natuurlijk niet in de castlist zetten ;)
pi_140210511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Tja, die mensen zijn gewoon compleet doorgeslagen met dat gezeik om spoilers en shit. Het is ook wel irritant als één of andere wijsneus alle grote gebeurtenissen gaat verklappen, maar nu zoeken ze wel achter elk woord een reden om mensen te bashen die de boeken hebben gelezen.
Dat niet alleen, maar ik mag niet eens iets positiefs over Jaime zeggen of ik moet mezelf al weer verantwoorden :')
Tijd voor een nieuwe username.
pi_140210853
Als boeklezer die voorloopt op de serie moet je gewoon niet in de het andere topic posten, lijkt me. Er zijn twee topics en ondanks de verschillen volgt de serie het boek genoeg om flink gespoiled te worden.

Redelijke opbouwende afleveringen. Sommige van de veranderingen snap ik niet helemaal. Waarom draaien ze Jon's positie in de discussie om, waarom komen Aria en de Hound Biter en co. tegen?

De Mountain scene trouwens. :') Bijna net zo slecht cliche als die Thenn scenes.
pi_140211114
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef Cara het volgende:

Dat is inderdaad erg triest :') En dan na afloop nog even opsommen wat ze allemaal goed hebben voorspeld
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:48:07 #250
358523 IkStampOpTacos
pi_140211408
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als boeklezer die voorloopt op de serie moet je gewoon niet in de het andere topic posten, lijkt me. Er zijn twee topics en ondanks de verschillen volgt de serie het boek genoeg om flink gespoiled te worden.

Redelijke opbouwende afleveringen. Sommige van de veranderingen snap ik niet helemaal. Waarom draaien ze Jon's positie in de discussie om, waarom komen Aria en de Hound Biter en co. tegen?

De Mountain scene trouwens. :') Bijna net zo slecht cliche als die Thenn scenes.
Waarschijnlijk om Jon meer likable te maken? Ze zetten sowieso iedereen tamelijk zwart-wit neer in de serie, imo.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')