Probeer het eens met dingen waar veel groenten aan toegevoegd worden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:03 schreef Saleu het volgende:
Wat betreft groente heb ik echt een eetprobleem. Geen enkele soort groente vind ik lekker. Erwten en bonen krijg ik nog met heel veel moeite naar binnen, maar de rest vind ik zo smerig dat ik ervan moet kokhalzen.
Jullie zullen vast wel begrijpen dat dit erg lastig is met eten. Gelukkig heb ik een vriendin die met koken wel echt rekening met mij houd, maar ik vind dit voor haar ook vervelend. Hoe krijg ik het voor mekaar om toch weer meer groente lekker te gaan vinden?
In lasagne heb ik dat inderdaad wat minder. Daar proef je het inderdaad niet zo goed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:13 schreef Angst het volgende:
Lasagne met courgette er in. Dan proef je het niet. En andere dat soort recepten?
Sommigen vinden dat juist weer lekkerder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef louter_genieten het volgende:
Het juist garen van groenten is zeer belangrijk voor de smaak. Veel groenten verliezen veel smaak bij te lang garen en worden bitter en wee.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je kunt je natuurlijk ook gewoon niet zo aanstellen.
Hoe oud ben je, 5?
Apart, kun je trostomaten ook niet waarderen? Met een beetje zout vind ik dat echt een traktatie namelijk. Matter of fact: vandaag al 6 gegeten!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef SiGNe het volgende:
Met tomaat heb ik het ook, lust ik niet rauw of als het nog herkenbaar is, in een saus vind ik het weer wel lekker.
Nee, die ook niet, niet rauw of kort gebakken in elk geval.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:20 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Apart, kun je trostomaten ook niet waarderen? Met een beetje zout vind ik dat echt een traktatie namelijk. Matter of fact: vandaag al 6 gegeten!
10 keer achter elkaar hetzelfde eten (evt in verschillende bereidingswijze en recepten) en je schijnt het te lusten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
(Hopelijk ga je je kind wel leren om groente te eten he?! En niet bij de eerste keer al opgeven. Kinderen gaan iets pas waarderen na 3 keer, geloof ik.)
Concurquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef RobinOok het volgende:
Ik zou serieus echt NIET van je kunnen houden.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:12 schreef happinessfordogs het volgende:
Broccoli is erg neutraal van smaak en heel erg voedzaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |