Doorwaaipak mijn motorrijdende vrind. Doorwaaipak.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
yeep, voordat ik de trap af was trok ik mijn jas al weer uit, niet eens de deur open gedaan, veuls te warm
crosspakkie an, instant aircoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doorwaaipak mijn motorrijdende vrind. Doorwaaipak.
Niks zo lekker als motorrijden bij dit weer, en de verkoelende wind gewoon door je pak voelen stromen
Wij begrijpen elkaarquote:
Ja inderdaad, bedoel je dan het autoongeluk of die met de motor en de auto?quote:
quote:Dodelijke ongelukken
Bij het ongeluk op de A2 waren twee personenauto's en een vrachtwagen betrokken. Een 25-jarige Utrechter botste tegen de achterkant van een vrachtwagen. Zijn auto ging tollen en stopte midden op een rijbaan. De bestuurder stapte uit en op dat moment reed een 59-jarige tegen zijn auto. Door de klap werd de man ook geraakt. Hij overleed ter plaatse aan zijn verwondingen. De A2 was urenlang afgesloten wegens het opruimen van de ravage.
Een motorrijder kwam vanochtend om het leven door een ongeluk op een afslag van de A12 bij Arnhem. Volgens de politie gebeurde dit na een aanrijding met een auto. De identiteit van het slachtoffer en de oorzaak van het ongeluk zijn nog niet bekend.
Aangezien het over motormuizen ging..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:00 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bedoel je dan het autoongeluk of die met de motor en de auto?
[..]
well... duhquote:
MOTORMICE FROM MARS!!! Oh mijn god, ik heb zo vaak de straat rond geraced op mn fiets met een tupperware bak op mn kop om dat na te doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:05 schreef katindeboom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ze allemaal, inclusief motor en villains.![]()
Biker Mice.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
MOTORMICE FROM MARS!!! Oh mijn god, ik heb zo vaak de straat rond geraced op mn fiets met een tupperware bak op mn kop om dat na te doen![]()
![]()
Vandaag is het dan herfst, maar nog steeds zorgen ze voor chaos in de spits.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef TwentyFourr het volgende:
Nou dan hoop ik voor je dat het snel weer herfst wordt.
Epische kickquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vandaag is het dan herfst, maar nog steeds zorgen ze voor chaos in de spits.![]()
Bij Bleiswijk is dinsdagmiddag omstreeks 15:20 uur de rijbaan van de A12 richting Utrecht afgesloten. Er gebeurde een aanrijding tussen meerdere voertuigen. Er zou bij de aanrijding ook een motorrijder betrokken zijn.
De motor is bij de aanrijding aan de andere kant van de middengeleiderail in de berm van de andere rijbaan terechtgekomen. In de richting van Den Haag is dan ook de linkerrijstrook afgesloten. Het is nog onbekend wanneer de rijbaan vrijgegeven kan worden.
Update 15:55 uur
Verkeer dat aan het omrijden is, komt zowel op de A13 als op de A20 in de file. In beide gevallen staat er 4 kilometer file.
Update 15:58 uur
De motorrijder wordt per ambulance met spoed naar een ziekenhuis gebracht. De linkerrijstrook van de A13 richting Rotterdam is daarom enige tijd afgesloten geweest.
De politie zal een onderzoek uitvoeren om de toedracht van het ongeval vast te kunnen stellen. De afsluiting van de A12 richting Utrecht zal nog tot 17:15 uur gaan duren.
Update 16:07 uur
De A13, die deel uit maakt van de omleidingsroute, loopt inmiddels flink vast. Het is al meteen vanaf het knooppunt Ypenburg filerijden.
meerdere voertuigen en 1 motorrijder.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vandaag is het dan herfst, maar nog steeds zorgen ze voor chaos in de spits.![]()
Bij Bleiswijk is dinsdagmiddag omstreeks 15:20 uur de rijbaan van de A12 richting Utrecht afgesloten. Er gebeurde een aanrijding tussen meerdere voertuigen. Er zou bij de aanrijding ook een motorrijder betrokken zijn.
De motor is bij de aanrijding aan de andere kant van de middengeleiderail in de berm van de andere rijbaan terechtgekomen. In de richting van Den Haag is dan ook de linkerrijstrook afgesloten. Het is nog onbekend wanneer de rijbaan vrijgegeven kan worden.
Verkeer dat aan het omrijden is, komt zowel op de A13 als op de A20 in de file. In beide gevallen staat er 4 kilometer file.
De motorrijder wordt per ambulance met spoed naar een ziekenhuis gebracht. De linkerrijstrook van de A13 richting Rotterdam is daarom enige tijd afgesloten geweest.
De politie zal een onderzoek uitvoeren om de toedracht van het ongeval vast te kunnen stellen. De afsluiting van de A12 richting Utrecht zal nog tot 17:15 uur gaan duren.
De A13, die deel uit maakt van de omleidingsroute, loopt inmiddels flink vast. Het is al meteen vanaf het knooppunt Ypenburg filerijden.
Lekker biased weer dit stukje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
http://nieuwsopbeeld.nl/2(...)geval-bij-bleiswijk/quote:De oorzaak waardoor de motorrijder ten val is gekomen is te wijten aan het feit dat hij over een metalenplaat is gereden die op het wegdek lag. Deze plaat is vermoedelijk afkomstig van een vrachtwagen die normaal gesproken gebruikt wordt tijdens het afstempelen. Dit is om er voor te zorgen dat de vrachtwagen stabiel blijft staan tijdens werkzaamheden.
Ja, noem ze op zn minst motorbloempjes ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die het woord 'motormuis' gebruiken
De oorzaak waardoor de motorrijder ten val is gekomen is te wijten aan het feit dat hij over een metalenplaat is gereden die op het wegdek lag. Deze plaat is vermoedelijk afkomstig van een vrachtwagen die normaal gesproken gebruikt wordt tijdens het afstempelen. Dit is om er voor te zorgen dat de vrachtwagen stabiel blijft staan tijdens werkzaamheden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel leuk zijn om een keer te doen...quote:Op woensdag 24 september 2014 11:50 schreef fathank het volgende:
Motormannetjes die patsen met de topsnelheid van hun opgevoerde brommertjes
Leer echt rijden debieltjes 250+ op de autobahn kan iedere 16jarige met een scootercertificaat
Ja superleuk echt cool hard rechtdoor rijdenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel leuk zijn om een keer te doen...
Ja best wel eigenlijk, vooral leuk inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja superleuk echt cool hard rechtdoor rijden
Mijn 4x4 loopt maar 170.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk, vooral leuk inderdaad.
Kan ik niks aan doen dat je ecomobiel maar 180 km/u haalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |