SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga zelfmoord plegen fuck de haters x
ik heb eerlijk lopen lapohunten dus blijf er van afquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit geen geslaagde TT. Het is dat ik mobiel zit.
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb eerlijk lopen lapohunten dus blijf er van af
Ik ken jou ook nu wel gr gr grquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tief op met je stomme opmerkingen we kennen ze nu wel grgr
Ik ben al moe gr grquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
same old fokgrapje
word jij nou nooit moe van jezelf?
Waarom Straight edge. Hypocriete bende met nog treurigere aandachtsgeilere 'volgelingen'.quote:
Linksquote:
Do it phaggotquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
dan mag jij "Death Metal"quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel omdat er een hartje tussen staat hoor.
laatste keer dat ik dit zei had ik 40 directioners in mijn mentions om te bevestigen wat voor'n zielig ventje ik benquote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Metalhead dan maar. Death Metal is geen subcultuur.
Ik ga eten. Dag lieve, lieve forumusers.
Die beef jerkies haal ik weleens bij AH maar ze hebben alleen zakjes van 25 gram, zijn zo snel leeg.quote:
heeft AH die?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die beef jerkies haal ik weleens bij AH maar ze hebben alleen zakjes van 25 gram, zijn zo snel leeg.
Je assortiment niet van onder tot boven kennenquote:
Die bij mij in de buurt wel tenminste, maar alleen in de smaak Original.quote:
Ik heb straks spareribs gr grquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je assortiment niet van onder tot boven kennen
morgen toch maar eens heel goed kijken hierquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die bij mij in de buurt wel tenminste, maar alleen in de smaak Original.
Liggen bij de Bifi-worstjes.
Ik had zequote:
ben je al weg?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
Okequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is de geest van wietparkiet ik vervloek je bij deze
WE GAAN ECHT WEL NAAR AZquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
WE GAAN DUS ECHT NIET NAAR BETER BED
Nou ben ik er wel klaar meequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
IK WEET NU AL, DAT WORDT DIKKE PRET
omdat je dik wordt van alle mountain dew?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil even melden dat ik straks waarschijnlijk echt een kutleven heb
Omdat ik vanaf 26 mei 8 weken lang 3 dagen per week op en neer moet naar Ermelo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
omdat je dik wordt van alle mountain dew?
utrecht - ermelo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf 26 mei 8 weken lang 3 dagen per week op en neer moet naar Ermelo.
Nu is dat opzich niet zo'n probleem, behalve dat ik daar al om 8 uur moet zijn.
.. En kijk maar even naar de reistijden en reken maar uit hoe vroeg ik op moet
Had je toch al?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil even melden dat ik straks waarschijnlijk echt een kutleven heb
ja.quote:
Huiliequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf 26 mei 8 weken lang 3 dagen per week op en neer moet naar Ermelo.
Nu is dat opzich niet zo'n probleem, behalve dat ik daar al om 8 uur moet zijn.
.. En kijk maar even naar de reistijden en reken maar uit hoe vroeg ik op moet
Whut?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen kwam jij hier die post doen hommo.
quote:Mijn excuses voor het directe contact. Ik contact met u op met betrekking tot een overleden cliënt van mijn bank, die in bankrekening achter som van USD-18-miIjoen zijn vertrokken. Ik wil uw partnerschap te zoeken in het ontvangen van deze fondsen. Als u geïnteresseerd bent, kunt u reageren zo spoedig mogelijk voor gedetailleerde informatie. Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Larry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 20:51:20 ]
Het origineel is een verkrachting opzichquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een verkrachting van het origineel
ah daar kan ik me echt wat bij voorstellen hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ook ook heb net ziek harde chillings gezet met gta online echt gelachen hahaha
ja, en niemand meer uit de oude seriequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
worden daar nog steeds nieuwe afleveringen van gemaakt?
Uhh ja?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
worden daar nog steeds nieuwe afleveringen van gemaakt?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uhh ja?
Elke zondagochtend zit ik klaar voor het weekoverzicht
Racist.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
negerinnen zijn niet aantrekkelijk gr gr mijn mening gr
Ik vind ze meestal ook lelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
negerinnen zijn niet aantrekkelijk gr gr mijn mening gr
Ik denk het wel.quote:
Joeeequote:
fquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was het niet voor de verandering
De wereld draait om mij gvdquote:
Hjbquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
En waarom deed AZ niet gewoon ff winnen ?
Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
Daarom niet.quote:
dquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus beter dat ze in groningen gewoon winnen gr
Omdat ze slecht zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
Beter voor het Nederlands voetbal. Een keertje geen verborgen agendaquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom niet.
[..]
d
Bang dat AZ zonder EL anders hoog in de eredivisie eindigt komend seizoen?
Geen idee wat je bedoelt met verborgen agenda. Maar dat het beter is voor Nederlands voetbal, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beter voor het Nederlands voetbal. Een keertje geen verborgen agenda
jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joeee
[..]
f
Heeft je kat je verraad al vergeven?
Gewoon Portugal supporten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef Hooidraad het volgende:
Ik volg het voetbal nog zo weinig dat ik bijna de helft van de selectie van Oranje niet eens ken.
Nee bedanktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon Portugal supporten.Daarvoor hoef je toch alleen Ronaldo te kennen.
cr7 godquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik rook nog een jointjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nog een laatste biertje doen en dan ga ik slapen.
Ik luister voor het eerst in tijden weer eens Hypocrisie. Ken je ze?quote:
ken ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister voor het eerst in tijden weer eens Hypocrisie. Ken je ze?
Band die zich voornamelijk richt op aliens, een eigen dorp in Zweden hebben maar toch wel lekkere muziek maken en blijven maken
Moet er ook maar zin in hebben, maar gezien hun originele concept toch wel het beluisteren waard voor mij op zijn tijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
klinkt wel aardig
niet echt mijn ding maar kan er mee door
Had je nog naar spellblast geluisterd trouwens?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet er ook maar zin in hebben, maar gezien hun originele concept toch wel het beluisteren waard voor mij op zijn tijd.
Neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had je nog naar spellblast geluisterd trouwens?
Ja. Wel grappig maar heel vrolijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had je nog naar spellblast geluisterd trouwens?
Vooral hun 2de album vond ik heel vetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Wel grappig maar heel vrolijk. Soort betere TrollFest.
Meezingen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Wel grappig maar heel vrolijk. Soort betere TrollFest.
Ah dit nummer kan ik meezingen.![]()
Ik denk dat het maar bedtijd is
Enkel nummers van youtube gepakt, maar ik kan dat best waarderen. Lekker op de achtergrondquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vooral hun 2de album vond ik heel vet
en elvenking?
doe je de groetjes aan sv voor me ria?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr ria en de kits
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr ria en de kits
zal ik doen welterusten gr ria en de kits en de hont wil ook een pootje geven hihiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe je de groetjes aan sv voor me ria?
ach ja, het is nog vroegquote:
Beetje teleurstellend dat ik over je zou denken dat jij mijn username afkort. :squote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, ik zou je naam nooit afkorten. Beetje jammer dit.
Hihi.quote:
bonjour madamequote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:59 schreef Flippiee het volgende:
Vrouw meldt zich
[..]
Beetje teleurstellend dat ik over je zou denken dat jij mijn username afkort. :s
[..]
Hihi.
het is te merken aan je vrolijkheidquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joeee Gianni
Het is echt een mooie dag
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is te merken aan je vrolijkheid
vond het wel nog vies koud vanmorgen
Wel doordeweeks. In het weekend zou ik er niet op gokken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:01 schreef KitKatChunky het volgende:
We kunnen bijna een presentie lijstje bij gaan houden elke ochtend
Alleen ama is weer M.I.A.
had nog een beetje ijs op de voorruitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanacht was het ook super helder. Dus zal wel goed afgekoeld zijn.
Ik heb er niets van gemerkt want ik vertrok uit huis (zonder jas) in de zon.
[..]
Wel doordeweeks. In het weekend zou ik er niet op gokken.
Ik ben gewoon niet eens naar buiten gegaan vandaagquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanacht was het ook super helder. Dus zal wel goed afgekoeld zijn.
Ik heb er niets van gemerkt want ik vertrok uit huis (zonder jas) in de zon.
[..]
Wel doordeweeks. In het weekend zou ik er niet op gokken.
ah, daar is ze tochquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:01 schreef KitKatChunky het volgende:
We kunnen bijna een presentie lijstje bij gaan houden elke ochtend
Alleen ama is weer M.I.A.
goedemorgen jonge damequote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Zo even naar mn vaders huis, poesjes eten geven
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zin in een stuk chocolade truffeltaart. Om precies te zijn, zo ziet het er ongeveer uit
[ afbeelding ]
xoxo kwijlende Flips
Ga je er eentje bakkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zin in een stuk chocolade truffeltaart. Om precies te zijn, zo ziet het er ongeveer uit
[ afbeelding ]
xoxo kwijlende Flips
Als ik thuis was, dan had ik het nu gewoon gekocht.quote:
Welke film(s) gaan jullie bekijken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond doen we een filmmarathon met zn 2tjesmoet alleen nog hapjes bedenken
zalm/roomkaas wrapsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond doen we een filmmarathon met zn 2tjesmoet alleen nog hapjes bedenken
Poolse worstquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zalm/roomkaas wraps
plankje kaas, worst, prosciutto, olijven, tomaatjes
kaas overbakken popcorn of nachos...
en en en
honger
dat maak jij er weer van..quote:
Goede suggestiesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zalm/roomkaas wraps
en en en
honger
Erm, The Mask, Frozen, Mr. Nobody ennnnnnn de laatste ben ik vergetenquote:
Jou eerste suggesties zou ook mijne zijn geweestquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zalm/roomkaas wraps
en en en
honger
dat kan er ook wel bij ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jou eerste suggesties zou ook mijne zijn geweest
Alleen wel een beetje rucola er tussen ofc
Roomkaas + rucola + cachew noten + wraps is ook lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan er ook wel bij ja.
voor mij alleen doe ik meestal niet zo veel moeite
hmm, das minderquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:03 schreef Amarantha het volgende:
Godver, ene kat heeft kop vol teken zittenVanavond tekentang meenemen en vriendlief en ze eruit halen
![]()
True maar het ziet er echt goor uitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, das minder
gelukkig maakt dat bij honden en katten minder uit dan bij mensen
is het wel een kat die een beetje aan zich laat plukken, of gaat dat ook nog een uitdaging worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True maar het ziet er echt goor uitIk hoop echt dat ze er straks uit
Ze liet me net niet eens goed kijken. Daarom gaat mijn vriend ook meequote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het wel een kat die een beetje aan zich laat plukken, of gaat dat ook nog een uitdaging worden?
omdat discovery tegenwoordig ook gewoon een kutzender is geworden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:25 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Waarom gaan alle Discovery-series over auto's en veilen? Ik wilde hierover een topic begonnen op KLB maar ik heb al het voorvermoeden dat het topic veranderd in een haattopic jegens mij.
Gas Monkeys, Extreme Car Hoarders, Car Dealers, Pawn Stars, Pawn Kings etc. Kutseries allemaal.
mn ouders hebben ook 1 kat die je nog niet met 2 man krijgt vastgehouden als je moet proberen een klit uit zn haren te haren ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ook bang dat het uiteindelijk niet gaat lukken, als het nou de andere kat was.. die is zo mak als een lammetje
Zo heeft mijn vader er ook 2. Die zwarte (gene met teken) is wel iets minder erg denk ik dan de kat die jij beschrijft maar leuk gaat die het zeker niet vinden.. Als ze me al niet eens goed laat kijken dan denk ik dat ze gepulk met een tangetje helemaal niet tof vind. Maar ja moet toch gebeuren. Maar wat ik al zei.. hoop dat ze er vanmiddag buiten gewoon eruit vallen ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mn ouders hebben ook 1 kat die je nog niet met 2 man krijgt vastgehouden als je moet proberen een klit uit zn haren te haren ofzo
schijtbeest
andere kun je onderste boven aan de waslijn hangen en die blijven nog rustig
ja, ze zullen het echt slecht hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn kattenAls baby vasthouden
laten lopen als minimensjes
dit met ze doen:
[ afbeelding ]
Wat een kutleven hebben mijn katten eigenlijk
Beetje jammer dat ik in een studiowoning woon, anders had ik ook een kat in huis genomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn kattenAls baby vasthouden
laten lopen als minimensjes
dit met ze doen:
[ afbeelding ]
Wat een kutleven hebben mijn katten eigenlijk
Volgens mij is dit topic ook al meerdere malen geopendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:25 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Waarom gaan alle Discovery-series over auto's en veilen? Ik wilde hierover een topic begonnen op KLB maar ik heb al het voorvermoeden dat het topic veranderd in een haattopic jegens mij.
Gas Monkeys, Extreme Car Hoarders, Car Dealers, Pawn Stars, Pawn Kings etc. Kutseries allemaal.
Kan bijna niet beter!quote:
zn gangetje. bijna weekend enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan bijna niet beter!
Enige wat beter kon was als ik een baan zou hebben.
Voor de rest perfect.
En met jou?
Want?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zn gangetje. bijna weekend enzo
ik wil alleen de tijd even 2 maanden vooruit spoelen
vakantie, nieuw huis enzoquote:
Ja dan kan je er in? Of krijg je dan de sleutel?quote:
dan krijg ik de sleutel, dus dan kan ik er inquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dan kan je er in? Of krijg je dan de sleutel?
Eerst klussen!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan krijg ik de sleutel, dus dan kan ik er in
dat wel ja. beetje verven en wat vloertjes leggen enzoquote:
Dan kan je er niet meteen inquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel ja. beetje verven en wat vloertjes leggen enzo
ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
Goffer, dit is toch geen weer om binnen te zitten.
Hoezo?quote:
als ik het weet wil ik misschien ook naar buitenquote:
Ik zit al de hele dag binnen op mijn kamer geen zak te snappen van transmissielijnenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben buiten geweest voor de lunch. Het was heerlijk. Nu baal ik nog meer dat ik op vrijdag binnen zit.
Ik zou het doen als ik jou was.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik het weet wil ik misschien ook naar buiten
Wees blij, ik moet morgen ook werken. Binnen, uiteraard.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben buiten geweest voor de lunch. Het was heerlijk. Nu baal ik nog meer dat ik op vrijdag binnen zit.
Positief bekeken: je kent waarschijnlijk wel de term. Dat is al meer dan de gemiddelde leek. Het komt wel goed!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag binnen op mijn kamer geen zak te snappen van transmissielijnen
Ik werk morgen ook binnenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik jou was.
[..]
Wees blij, ik moet morgen ook werken. Binnen, uiteraard.
Maar ik heb niks aan de termquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Positief bekeken: je kent waarschijnlijk wel de term. Dat is al meer dan de gemiddelde leek. Het komt wel goed!
[..]
Ik werk morgen ook binnen
Ik van 08:00 tot 18:00quote:
quote:
Nee want ik zit thuis en mijn begeleider is ook vrijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan iemand je niet helpen
[..]
Je hebt het zwaarder
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Weekend
Zon
Pilsje drinken in de tuin
Zoek maar troost bij mijn nieuwe UIquote:
Regenboogjes kotsenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zoek maar troost bij mijn nieuwe UI
hoaxquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jongens zie het positief, ik ben tenminste buiten
Ga eens naar binnen jij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Oh wauw die is wel echt heel ranzig he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik vind het juist wel toffe beesten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh wauw die is wel echt heel ranzig he?
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel toffe beesten.
Verbranden in de zonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een lekker weer, maarja wat moet ik buiten doen?
0quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoeveel dms heb je al gehad van fokkers in de jaren ?
zo ben ikquote:
Wat zal ik gaan eten?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Verbranden in de zon
Niks leuks aan buiten zijn
Mexicaanse gehakt schotel met mais en bugelsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ben ik
wat moet ik zometeen gaan koken?
bugels als avondeten?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mexicaanse gehakt schotel met mais en bugels
Pasta met zelfgemaakte rode saus met chorizoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ben ik
wat moet ik zometeen gaan koken?
De bugels zijn de knapperige top layer van de schotel, en dan kaas er nog overheen.quote:
Samenvatting: Pastaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pasta met zelfgemaakte rode saus met chorizo
Of met Boursin
Of met groene pesto
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kreeg net een zakje naar m'n kok getieft door aids collega![]()
Gelijk in de prullenbak geflikkerd
Nee man, nacho'squote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De bugels zijn de knapperige top layer van de schotel, en dan kaas er nog overheen.
Is muy lekker!
misschien moet ik er bij vertellen dat ik nog een bakje krieltjes heb die op moetenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pasta met zelfgemaakte rode saus met chorizo
Of met Boursin
Of met groene pesto
wat voor zakje?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kreeg net een zakje naar m'n kok getieft door aids collega![]()
Gelijk in de prullenbak geflikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |