SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga zelfmoord plegen fuck de haters x
ik heb eerlijk lopen lapohunten dus blijf er van afquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit geen geslaagde TT. Het is dat ik mobiel zit.
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb eerlijk lopen lapohunten dus blijf er van af
Ik ken jou ook nu wel gr gr grquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tief op met je stomme opmerkingen we kennen ze nu wel grgr
Ik ben al moe gr grquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
same old fokgrapje
word jij nou nooit moe van jezelf?
Waarom Straight edge. Hypocriete bende met nog treurigere aandachtsgeilere 'volgelingen'.quote:
Linksquote:
Do it phaggotquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
dan mag jij "Death Metal"quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel omdat er een hartje tussen staat hoor.
laatste keer dat ik dit zei had ik 40 directioners in mijn mentions om te bevestigen wat voor'n zielig ventje ik benquote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Metalhead dan maar. Death Metal is geen subcultuur.
Ik ga eten. Dag lieve, lieve forumusers.
Die beef jerkies haal ik weleens bij AH maar ze hebben alleen zakjes van 25 gram, zijn zo snel leeg.quote:
heeft AH die?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die beef jerkies haal ik weleens bij AH maar ze hebben alleen zakjes van 25 gram, zijn zo snel leeg.
Je assortiment niet van onder tot boven kennenquote:
Die bij mij in de buurt wel tenminste, maar alleen in de smaak Original.quote:
Ik heb straks spareribs gr grquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je assortiment niet van onder tot boven kennen
morgen toch maar eens heel goed kijken hierquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die bij mij in de buurt wel tenminste, maar alleen in de smaak Original.
Liggen bij de Bifi-worstjes.
Ik had zequote:
ben je al weg?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
Okequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is de geest van wietparkiet ik vervloek je bij deze
WE GAAN ECHT WEL NAAR AZquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
WE GAAN DUS ECHT NIET NAAR BETER BED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |