abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2014 @ 14:12:05 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139982804

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 15-05-2014 14:40:18 ]
F means you're fucked
pi_139982856
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Inschrijven dus!
Daar was ik te laat voor. Nu train ik sowieso amper, dus eigenlijk maakt het ook niet uit.
pi_139982875
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Wel tof dat je op mn verjaardag komt O+
We zien elkaar die week dus zeker 2 keer. Mooier wordt het leven niet.

En betreffende de TT, ik heb er meerdere ;(
pi_139982890
Ik ben een grote beperking.. Dus dat zit wel goed.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139983017
Gisteren was er opeens een clubwedstrijd ipv een gewone training. Had daar wel een email over gehad, maar ik dacht dat het op een ander datum was :P

De afstand was 5 km, mijn tijd was plusminus 26:20. Ik had vorige week niet getraind wegens omstandigheden. Deze loop is elk jaar, dus volgend jaar wil ik sneller gaan :P

En m'n pa wil graag dat ik meedoe met Omloop Ter Heijde, eerst maar 'ns op hun website kijken.
Children of the night. What music they make.
pi_139983383
YUR, misschien kun je de lijst met blogs in de OP aanvullen? Ik mis de superblog van Twinky nog (ikkanhetlekkerwel.wordpress.com) en volgens mij had Quoi er ook één?
  donderdag 15 mei 2014 @ 14:33:03 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139983537
Als er adressen komen, vul ik wel aan :)
F means you're fucked
pi_139983658
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:33 schreef YUR het volgende:
Als er adressen komen, vul ik wel aan :)
Die van Twinky dus: http://www ikkanhetlekkerwel.wordpress.com.

Verder weet ik geen adressen.
pi_139983724
Doe er niet zo gigantisch veel mee, maar kevn.nl is mijn blogachtig iets. Niet alleen hardloop gerelateerd though. Ook andere interesses van me komen voorbij, cricket, reizen en fotografie bijvoorbeeld :)
  donderdag 15 mei 2014 @ 14:40:48 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139983803
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef Levitas het volgende:
Doe er niet zo gigantisch veel mee, maar kevn.nl is mijn blogachtig iets. Niet alleen hardloop gerelateerd though. Ook andere interesses van me komen voorbij, cricket, reizen en fotografie bijvoorbeeld :)
Je staat er gewoon lekker bij :)
F means you're fucked
pi_139983920
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef Levitas het volgende:
Zo heb ik badeend.net :Y Komt ook vanalles voorbij vooral reizen. Wil nog een keertje een berichtje schrijven over hardlopen. Maar ben nog bezig met La palma haha.
pi_139984067
Ik heb trouwens net echt een hele lekkere intervaltraining gedaan :o
2x 100p300; 200p400; 300p400. Qua volume niet echt gigantisch, maar qua intensiteit heb ik even alle frustraties van afgelopen weken eruit kunnen gooien. Resulteerde wel in iets te snelle intervallen (tempo's lagen tussen de 3:20 min/km en 4:30 min/km), maar ach.. Voor een keer mag dat wel.

http://www.endomondo.com/workouts/340176264/8850231
pi_139984372
Zo, mijn grootste hobbel zit er op voor deze week. Presentatie voor bijna 100 klanten :P Nu lekker ontspannen naar Leiden toe leven.
pi_139984808
Ik heb strakjes voortganggesprek met m'n stage- en scriptiebegeleider, dat vind ik ook maar waardeloos :P

Wel klaar voor zondag Spiritusbus? Zo'n marathon lijkt mee een veel grotere hobbel, duurt ook veel langer.
pi_139985059
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:11 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb strakjes voortganggesprek met m'n stage- en scriptiebegeleider, dat vind ik ook maar waardeloos :P

Wel klaar voor zondag Spiritusbus? Zo'n marathon lijkt mee een veel grotere hobbel, duurt ook veel langer.
Klopt, maar ik ga er nu veel relaxter mee om dan in Rotterdam. Veel slechter dan toen kan het ook niet gaan.
  donderdag 15 mei 2014 @ 15:19:25 #16
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139985062
Mijn blog moet eerst wat meer content krijgen, dán mag 'ie erbij :)

Ik vrees dat ik morgen nog lastiger de trap af kom. Wie zei er ook alweer train slow, race fast? Nou, dit wordt misschien: train hard, race slow :Y

Gister stikte het van de fotografen en filmers, zelfs op fiets voor me langdurig filmen. Maar niks zie ik ervan terug tot nu toe hè? :(

Sara, welkom terug! O+
pi_139985134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:11 schreef hatsaflats het volgende:

Marathon lopen is heel simpel: je begint te lopen, stopt niet eerder dan dat je er bent, en ongeacht je tijd is het sowieso een heel mooie prestatie die je hebt neergezet.

Kan weinig fout aan gaan.
pi_139985248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:22 schreef pijll het volgende:

[..]

Marathon lopen is heel simpel: je begint te lopen, stopt niet eerder dan dat je er bent, en ongeacht je tijd is het sowieso een heel mooie prestatie die je hebt neergezet.

Ik zie daar nog wel een hobbel hoor.
pi_139985599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:22 schreef pijll het volgende:

[..]

Mja, wellicht is dat mn grootste manco. Eerste marathon boeit de tijd in principe niet zoveel. Ambities kunnen later nog worden bijgesteld.
pi_139985657
Jezus, dat ging een partij moeizaam zeg, pff. :')

Maar de 6x1000 meter zit er weer op, nu lekker niks doen tot aan zondag en dan eens zien hoe dicht ik bij m'n pr op de hm kan komen! *O*
Jack does it in real time...
pi_139985802
En dan al die mensen die aan het hardlopen zijn komen hier voorbij.. Ik wil ook... De verslaving heeft toegeslagen
pi_139986138
Twinkeltje heeft het nieuws gehaald: http://losseveter.nl/2014(...)d&utm_medium=twitter

Nu nog het verhaal op haar blog.
pi_139986164
Mijn grootste beperking vandaag waren mijn schoentjes, mijn tenen knelden op de een of andere manier af.. Iemand tips voor bepaalde manieren van strikken? Internet maakt me nog niet veel wijzer..
pi_139986222
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Twinkeltje heeft het nieuws gehaald: http://losseveter.nl/2014(...)d&utm_medium=twitter

Nu nog het verhaal op haar blog.
Gaddarrie :X
pi_139986253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:56 schreef Grootengroen het volgende:
Mijn grootste beperking vandaag waren mijn schoentjes, mijn tenen knelden op de een of andere manier af.. Iemand tips voor bepaalde manieren van strikken? Internet maakt me nog niet veel wijzer..

Ik vind deze fijn. Kun je ze strak trekken zonder dat het heel erg knelt. Maar heeft niet echt invloed op hoe het bij je tenen zit, zijn ze dan niet gewoon te klein? Je voeten zwellen namelijk op door hardlopen, daarom koop je schoenen vaak 1 of 2 maten groter dan je normale schoenen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')