Ik ook, maar ik schiet nog wel een keerquote:
Ik vind bij Central Park, maar ook sommige anderen, die different abgle net zo indrukwekkend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind vooral die arial van central park gaaf
Ik wel voor de PS3, na het eten met een vriendin als t goed is.quote:
Het spel ja. Een week lang 100% meer Legendary drop chancequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht aan een user. Maar t is vast het spel.
Ik mag toch hopen dat het geen neuken wordt deze keerquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd! Dat neuken kan wel wachten.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het spel ja. Een week lang 100% meer Legendary drop chance
Zo ben ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:32 schreef stbabylon het volgende:
Goeie timing HW, kon er nog net mooi mijn vuurwerk-bois-bash ingooien
Topkwaliteit!quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
CL!!! Mijn tas heeft het overleefdEn dat voor 12 euro
Oh dat ja, nou ja als sinceria opeens weer in thin air verdwijnt is het wel weer twijfelachtig of het doorgaat natuurlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zou bij iemand ergens gebarbecued worden? Food
Bierbeque!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zou bij iemand ergens gebarbecued worden? Food
Ik weet slechts een datum, de rest is onbekend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Bels komt nog steeds af en toe dus die weet vast meer. Duurt ook nog wel even totdat het zo ver is.
Bierkip!quote:
Je piemel is te groot.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
BBQ met Bels en ik ben niet uitgenodigd?
Issie bang of zo?
Een vriend uit zuid afrika heeft het jaren geleden eens gemaakt, ze noemen het dronken kip geloof ikquote:
Ik denk dat je gewoon niet goed hebt opgelet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
BBQ met Bels en ik ben niet uitgenodigd?
Issie bang of zo?
Hmpf. Je bent gewoon bang dat ik t koud maak. terwijl ik gewoon de biertjes had kunnen koelen. Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet goed hebt opgelet.
Meteen weer hysterisch reageren, typischquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmpf. Je bent gewoon bang dat ik t koud maak. terwijl ik gewoon de biertjes had kunnen koelen. Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor!
NEE NU HOEFT HET NIET MEER HOOR!!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meteen weer hysterisch reageren, typisch
Maar mocht het allemaal doorgaan mag je best de biertjes komen koelen hoor
Prima, dan geen verse worst van de bbq voor jouquote:
Let me rephrase that: HMMMMquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima, dan geen verse worst van de bbq voor jou
wurst-fanquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
O neeIk ben helemaal niet zo'n worst-fan eigenlijk.
Ach, er waren meer dingen geroepen om op de bbq te doen. Dronken kip, gevulde paprikas, spare ribs, etc.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
O neeIk ben helemaal niet zo'n worst-fan eigenlijk.
Conchita of Irene?quote:
Nee nee, ik kom wel gewoon niet. Beter ook, dan blijven jullie gewoon hetero en heb ik een avondje rust.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, er waren meer dingen geroepen om op de bbq te doen. Dronken kip, gevulde paprikas, spare ribs, etc.
Maar wat er van terecht gaat komen geen idee
Paprika gevuld met ladingen vleesquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, er waren meer dingen geroepen om op de bbq te doen. Dronken kip, gevulde paprikas, spare ribs, etc.
Maar wat er van terecht gaat komen geen idee
Nou, geen wurst dusquote:
Zeiken en als puntje bij paaltje komtquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik kom wel gewoon niet. Beter ook, dan blijven jullie gewoon hetero en heb ik een avondje rust.
...komt paaltje niet bij puntjequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeiken en als puntje bij paaltje komt
Paaltje bij paaltje dan in dit gevalquote:
Of bij achterpuntjequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paaltje bij paaltje dan in dit geval.
Zo cunt u het ook zeggen iddquote:
Paaltje bij paaltje!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeiken en als puntje bij paaltje komt
Spuit 11 lijkt me dubbel van toepassing hierquote:
Hou daar eens heel erg rap mee op!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja zeg hallo, ik was met Korea aan het wurstelen!
Soms werk ik.
Ik ben dan pas om 17:45 thuis hoor, dus valt allemaal wel wat tegen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Nog anderhalf uur of zo. Ik was laat vanochtend
Ik dan ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben dan pas om 17:45 thuis hoor, dus valt allemaal wel wat tegen.
Bierstuk!quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef Belsezar het volgende:
Zo, thuis!
Straks lekker biefstukje en dan gamen + bier!
De ene hand controller. De andere hand je blikje. Hoe hou je dan je tampeloerus vast?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef Belsezar het volgende:
Zo, thuis!
Straks lekker biefstukje en dan gamen + bier!
Hoezo?quote:
Weer??quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene hand controller. De andere hand je blikje. Hoe hou je dan je tampeloerus vast?
Zucht. Je kan ook niks zelf. Ik kom welw eer laaaaangs....
quote:
Onmogelijk, Ang3l heeft geen idee waar ik woon.quote:
Alles kan kapot!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl
Lekkere collega blijkt praktisch buurman te zijn, echter al bezet
Haatquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vandaag ben ik als ik klaar ben met werken zo'n 0,00000000 seconden later thuis
X 22quote:
Op mijn eigen wcquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarna weer lekker poepen van alle koffie.
Doen, meteen doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Er is mij net gevraagd of ik voor werk dik 2 weken in Singapore wil gaan zitten
Ik ben heul niet zo'n reislustig persoon in m'n upje!
Gaan! Gaaf!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Er is mij net gevraagd of ik voor werk dik 2 weken in Singapore wil gaan zitten
Ik ben heul niet zo'n reislustig persoon in m'n upje!
Niet mekkeren, gewoon ja zeggen en gaan. Ga je alleen maar spijt van krijgen als je niet gaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik vinnut eng
Ik ga keihard panieken, want zo ben ik.
En dan gaat t uiteindelijk toch wel allemaal goed komen, want zo is de wereld
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mekkeren, gewoon ja zeggen en gaan. Ga je alleen maar spijt van krijgen als je niet gaat.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mekkeren, gewoon ja zeggen en gaan. Ga je alleen maar spijt van krijgen als je niet gaat.
Hmm snap ik. Maar xoals je zegt. T komt echt wel goed!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik vinnut eng
Ik ga keihard panieken, want zo ben ik.
En dan gaat t uiteindelijk toch wel allemaal goed komen, want zo is de wereld
OK ok, wanneer gaan we? *zucht*.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies, als er iemand mee was gegaan om mijn handje vast te houden (ik ben per slot van rekening pas 35) dan had ik t fijner gevonden. Ja, e rgaat iemand vanuit HongKong mee, maar die is absoluut niet te verstaan
Heb je dat gedoe er ook nog bij!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies, als er iemand mee was gegaan om mijn handje vast te houden (ik ben per slot van rekening pas 35) dan had ik t fijner gevonden. Ja, e rgaat iemand vanuit HongKong mee, maar die is absoluut niet te verstaan
Ja. Niks aan doen, je bent prima zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:43 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg gister weer eens te horen dat ik moeilijk te doorgronden ben.
Dat heb ik wel eens vaker gehoord, maar geen idee hoe dat komt of hoe dat te veranderen. (Was niet de situatie om daar dieper op in te gaan gister)
Jullie ideeen?
Begin juniquote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je dat gedoe er ook nog bij!
Maar jij bent toch nog redelijk sociaal en niet super verlegen enzo? Of verandert dat drastisch als je uit je comfortzone bent?
Jij kent me nietquote:
Hehe.. ja dan is t wel lastigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatsteIk ben extreem verlegen juist.
Ik ben nog helemaal niet in de afwijs-fase, want ik denk dat t goed voor me zal zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe.. ja dan is t wel lastig
Voel je je ook beetje schuldig omdat iedereen het zoooo geweldig vindt en jij t eig wil afwijzen?
Staat er al vast wie je bent? Je bent nooit anders?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet in de afwijs-fase, want ik denk dat t goed voor me zal zijn.
Ik zie alleen tegen het alleen gaan op, en tegen het feit dat ik dan met die bobo's en zo aan tafel moet.
Zo ben ik helemaal niet
Dat t goed voor je is, is natuurlijk duidelijk. Zeker omdat t niet in je straatje ligt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet in de afwijs-fase, want ik denk dat t goed voor me zal zijn.
Ik zie alleen tegen het alleen gaan op, en tegen het feit dat ik dan met die bobo's en zo aan tafel moet.
Zo ben ik helemaal niet
Ik zie het probleem ook niet zoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat er al vast wie je bent? Je bent nooit anders?
En daarbij andere mensen zien je dat wel doen. En een bobo? Ook dat zijn gewoon mensen. Die hun werk doen en ze hebben misschien een iets mooier pak aan. Maar ze zien in Angel de juiste persoon om de taak uit te voeren. Dat is een compliment.
Ey. Lul niet. Iedereen is anders.quote:
Dat komt omdat jij mij niet bent, en ik jou niet ben. Kan dat misschien?quote:
Dat begrijp ik. Maar zoals Godt al zegt, in de basis is dit gewoon een compliment over je kunnen. Geniet ervan.quote:
Soms. Op t podium van de la Marquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat er al vast wie je bent? Je bent nooit anders?
Ik ken deze bobo's al hequote:En daarbij andere mensen zien je dat wel doen. En een bobo? Ook dat zijn gewoon mensen. Die hun werk doen en ze hebben misschien een iets mooier pak aan.
True.quote:Maar ze zien in Angel de juiste persoon om de taak uit te voeren. Dat is een compliment.
Natuurlijk leuk om dat compliment te krijgen, maar dat maakt de hele reis en gebeuren er niet makkelijker op hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar zoals Godt al zegt, in de basis is dit gewoon een compliment over je kunnen. Geniet ervan.
Nou ja, de reis klinkt natuurlijk enger dan het isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk leuk om dat compliment te krijgen, maar dat maakt de hele reis en gebeuren er niet makkelijker op hoor.
Dat t qua afstand ver is lijkt mij niet zon issue. Of je moet vliegangst hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, de reis klinkt natuurlijk enger dan het is. Het is wel ver, maar dat wil alleen maar zeggen dat je erg lang in het vliegtuig zit
.
Maar idd, het is natuurlijk best wel ff wat anders, maar dat kan geen kwaad lijkt me.
Ik snap het ook hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat t qua afstand ver is lijkt mij niet zon issue. Of je moet vliegangst hebben
Meer dat het een andere cultuur is je gewoon geen idee hebt waarin je terecht komt.
Maargoed ik ben zelf ook watje hierin, dus snap Angel perfect.
Heb je al gemailed dat je het doet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
O dat vliegtuig vind ik niet zo erg. Heb Australie ook overleefd. Zet me in die stoel, geef me films, ik ben stil
Ik vind puur zakelijk dus juist ergerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het ook hoor.
Maar vaak valt dat wel mee als je puur zakelijk gaat toch? Die mensen zijn wel wat gewend qua buitenlanders lijkt me dan.
Ik zit tegenover m'n baas. Mailen lijkt me wel inefficientquote:
Zakelijk gaan is idd anders. Maar moet zeggen dat ik heel blij was dat ik met collegas was in italie. Al gaat t enkel om taxis te regelen, de gesprekken wat op gang te brengen, iemand hebt om mee te eten savonds etc.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het ook hoor.
Maar vaak valt dat wel mee als je puur zakelijk gaat toch? Die mensen zijn wel wat gewend qua buitenlanders lijkt me dan.
Blablabla, lul er niet zo omheenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit tegenover m'n baas. Mailen lijkt me wel inefficient
Dat dusquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zakelijk gaan is idd anders. Maar moet zeggen dat ik heel blij was dat ik met collegas was in italie. Al gaat t enkel om taxis te regelen, de gesprekken wat op gang te brengen, iemand hebt om mee te eten savonds etc.
Zorg er sowieso voor dat je een creditcard hebt (van de zaak) anders ben je nergens hehe. Wasmijn pincode kwijt/vergeten. Schiet dan niet echt op.quote:
Ik heb een eigen credit card. Van de zaak doen we niet aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorg er sowieso voor dat je een creditcard hebt (van de zaak) anders ben je nergens hehe. Wasmijn pincode kwijt/vergeten. Schiet dan niet echt op.
Ook. En vooral omdat het alleen is. Zoals Cue zegt: Alleen alles regelen, gesprekken opstarten, eten, taxi, hotel etc. Ik heb 1 week alleen in parijs gezeten en vind t verschrikkelijk. En dat was nog voor prive ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:20 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik begrijp dat je weerstand eigenlijk alleen bestaat uit het feit dat het werkgerelateerd is, niet vanwege de reis?
Ik snap je helemaal hoor, ik probeer ook niet mans te doen en te zeggen dat ik dat soort dingen ff zonder probleem wel doe ofzo, maar ik doe het dan meestal toch gewoon wel en het is achteraf eigenlijk altijd cool.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook. En vooral omdat het alleen is. Zoals Cue zegt: Alleen alles regelen, gesprekken opstarten, eten, taxi, hotel etc. Ik heb 1 week alleen in parijs gezeten en vind t verschrikkelijk. En dat was nog voor prive ookDus ik hoefde niets.
Ik kan in NL al zenwuachtig worden als ik een verkoper in een winkel moet gaan vragen om de bovenste broek te pakken
Maar goed, laten we het maar doen.
Ook dat, het is wel 2014 he?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Al is het alleen maar zodat je foto's op je FB kan gooien om anderen jaloers te maken![]()
Week 24-25 dus waarschijnlijk. Wordt weer een reisjournaal. Op de een of andere manier kan ik nl nooit normala op vakantiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor, ik probeer ook niet mans te doen en te zeggen dat ik dat soort dingen ff zonder probleem wel doe ofzo, maar ik doe het dan meestal toch gewoon wel en het is achteraf eigenlijk altijd cool.
Ja, nu heb ik er wel weer genoeg over gehoordquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Week 24-25 dus waarschijnlijk. Wordt weer een reisjournaal. Op de een of andere manier kan ik nl nooit normala op vakantieen dus schrijf ik er veel over. Mijn Australie boek is inmiddels berucht in m'n vriendenkring
Evenals Parijs.
Kan ik eindelijk die hele mooie leren gebruiken!
Serieus joh? Dat had ik eerlijk gezegd niet achter je gedachtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook. En vooral omdat het alleen is. Zoals Cue zegt: Alleen alles regelen, gesprekken opstarten, eten, taxi, hotel etc. Ik heb 1 week alleen in parijs gezeten en vind t verschrikkelijk. En dat was nog voor prive ookDus ik hoefde niets.
Ik kan in NL al zenwuachtig worden als ik een verkoper in een winkel moet gaan vragen om de bovenste broek te pakken
Geniet ervanquote:Maar goed, laten we het maar doen.
Watquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Al is het alleen maar zodat je foto's op je FB kan gooien om anderen jaloers te maken![]()
Maar schatje, we'll always have Japan!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik er wel weer genoeg over gehoord.
J/k.
Moet wel zeggen dat ik zelden wat erop gooi, maar nu wel even wat foto's gedaan heb. Eig ook puur zodat ik zelf wat meer bewust was dat ik daar wasquote:
Sterker nog:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
En ze zijn gek op stokslagen in Singapore.
Dat vind ik dus serieus wel ff benauwend hoorquote:Homoseksualiteit: Levenslange gevangenisstraffen kunnen worden gegeven in Bangladesh, Bhutan, Guyana, de Maldiven, Nepal, Singapore en Oeganda.
Je bent daar voor werkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik dus serieus wel ff benauwend hoor
Oh fuck. Dat is wel ff wat anders dan, heb je dat met je baas overlegd?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sterker nog:
[..]
Kloptquote:
Misschien dan niet slecht om daar wat meer info over in te winnen. Zeker aangezien je 2 weken gaat en niet maar 2/3 dagen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptEn homo zijn is volgens mij niet strafbaar, maar dat weet je maar nooit. Ik bedoel, ik steek het niet onder stoelen of banken en wil dat eigeenlijk ook niet. Ik ben wie ik ben.
Ik zit dus nu wel ff serieus te twijfelen of ik dat ff ter sprake moet brengen hier.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh fuck. Dat is wel ff wat anders dan, heb je dat met je baas overlegd?
Waarom zou je dat niet (kunnen) doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit dus nu wel ff serieus te twijfelen of ik dat ff ter sprake moet brengen hier.
Dat was ik dus idd ff aan het doen, uit nieuwsgierigheid hoe ze er tegenover staan.... en toen las ik dat dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien dan niet slecht om daar wat meer info over in te winnen. Zeker aangezien je 2 weken gaat en niet maar 2/3 dagen.
Nee, dat is toch wel ff wat anders lijkt me dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit dus nu wel ff serieus te twijfelen of ik dat ff ter sprake moet brengen hier.
En nee natuurlijk ga ik niet voor seks daarheen, of gaybarren of wat dan ookmaar het is toch wel een ding of zo. Zegmaar. Denk ik. Ik weet t niet. Damn. Stom.
Dafuq, levenslang?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sterker nog:
[..]
Omdat mijn geaardheid geen ding is. Ik wil ook niet dat het een ding wordt. Het is gewoon zo. Ze weten het, ik gein er mee richting mensen op de vloer, ik heb het er niet over tegen mensen boven me, maar iedereen weet het. Ik wil er ook geen issue van maken. En dat maak ik het daarmee wel ff, voor mijn gevoel.quote:
Hey, er zijn ook genoeg landen met de doodstraf hoor.quote:
Nahja, wat achterhaald zeg!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien geloven ze er niet in dat je genezen kan ervan
Achterlijke cultuur, iedereen weet dat je gay weg kan prayenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien geloven ze er niet in dat je genezen kan ervan
Het is ook geen ding voor jou of voor je omgeving. Het is een ding voor dat land.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Omdat mijn geaardheid geen ding is. Ik wil ook niet dat het een ding wordt. Het is gewoon zo. Ze weten het, ik gein er mee richting mensen op de vloer, ik heb het er niet over tegen mensen boven me, maar iedereen weet het. Ik wil er ook geen issue van maken. En dat maak ik het daarmee wel ff, voor mijn gevoel.
Stomme wereld soms.
Pray the gay away, bless the Lord!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achterlijke cultuur, iedereen weet dat je gay weg kan prayen.
Je wilde weten hoe je moet leren om bepaalde gedragingen anders aan te pakken vanaf nu?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zakelijk gaan is idd anders. Maar moet zeggen dat ik heel blij was dat ik met collegas was in italie. Al gaat t enkel om taxis te regelen, de gesprekken wat op gang te brengen, iemand hebt om mee te eten savonds etc.
Will you be my accountabilibuddy?quote:
Zeg je dat ook ff tegen de 76 andere landen waar het strafbaar is?quote:
Daar ben ik ook zeker mee bezig. Sinds ik ander werk heb moet ik regelmatig uit m'n comfortzone stappen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:57 schreef Godtje het volgende:
Je wilde weten hoe je moet leren om bepaalde gedragingen anders aan te pakken vanaf nu?
Door dus niet dat vangnet te hebben. Een keer uit je comfort zone stappen en het zelf doen.
Doe ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg je dat ook ff tegen de 76 andere landen waar het strafbaar is?
Nah ja, wat achterhaald zeg!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Afrika
1. Algerije
2. Angola
3. Botswana
4. Burundi
5. Kameroen
6. Komoren
7. Egypte
8. Eritrea
9. Ethiopië
10. Gambia
11. Ghana
12. Guinea
13. Kenia
14. Liberia
15. Libië
16. Malawi
17. Mauritanië
18. Mauritius
19. Marokko
20. Mozambique
21. Namibië
22. Nigeria
23. São Tomé en Principe
24. Senegal
25. De Seychellen
26. Sierra Leone
27. Somalië
28. Zuid-Soedan
29. Soedan
30. Swaziland
31. Tanzania
32. Togo
33. Tunesië
34. Oeganda
35. Zambia
36. Zimbabwe
Midden-Oosten
37. Afghanistan
38. Iran
39. Jemen
40. Koeweit
41. Libanon
42. Oezbekistan
43. Oman
44. Pakistan
45. Qatar
46. Saoedi-Arabië
47. Syrië
48. Turkmenistan
49. Verenigde Arabische Emiraten
Azië
50. Bangladesh
51. Bhutan
52. Birma
53. Brunei
54. India
55. Maleisië
56. Maldiven
57. Singapore
58. Sri Lanka
Oceanië
59. Kiribati
60. Nauru
61. Palau
62. Papua-Nieuw-Guinea
63. Samoa
64. de Solomoneilanden
65. Tonga
66. Tuvalu
De Caraïben
67. Antigua en Barbuda,
68. Barbados
69. Belize
70. Dominica
71. Grenada
72. Guyana
73. Jamaica
74. Saint Kitts en Nevis
75. Saint Lucia
76. Saint Vincent en de Grenadines
77. Trinidad en Tobago
.
Nou, binnenkort Rusland er ook bij natuurlijk.
Wat fijn dat je voor me op de barricades gaatquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe ik.
[..]
Nah ja, wat achterhaald zeg!
We staan achter je!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn dat je voor me op de barricades gaat![]()
Ik vind t fijn als iemand achter me staatquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We staan achter je!
heel ver achter je voornamelijk.
Zo rol ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn dat je voor me op de barricades gaat![]()
Welk deel van "heel ver" snapte je weer eens niet, blondie?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t fijn als iemand achter me staatPak je dan ook mijn haar vast?
Ik heb lang haar!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welk deel van "heel ver" snapte je weer eens niet, blondie?.
en dat 2 weken!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Wordt alleen geen gangbang in een steegje dan
*zet ang3l op grinder-singapore*.quote:
Are you trying to get me laid...or killed?quote:
YESquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Are you trying to get me laid...or killed?
2 weken zonder seks. Fokking hellllll!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en dat 2 weken!The horror! Maar het is het waard
JE bent druk genoeg met het hotel, de taxi's en gesprekken
Hahaha, die heb ik geen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou zeggen.. neem je fleshlight meeMaarja
quote:
quote:
Daar ken ik nog een leuk verhaal over, van New Orleans. Daar hadden ze dat vanwege yellow fever heel erg vaak dat ze iemand begroeven die nog niet dood wasquote:
En in Europa deden ze dat tijdens de pest. Ik weet niet of het een urban legend is of niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een leuk verhaal over, van New Orleans. Daar hadden ze dat vanwege yellow fever heel erg vaak dat ze iemand begroeven die nog niet dood wasDus dan deden ze een belletje aan een ketting en die hingen ze je dan om. 's Avonds was er dan de "graveyard shift" en die ging luisteren bij de graven (in NO word je boven de grond begraven) of ze iets hoorden
Daar komt de uitdrukking "saved by the bell" vandaan.
Zo. Einde wijze les!
Het werd me verteld tijdens een tour over o.a. Lafayette. Zou kunnenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En in Europa deden ze dat tijdens de pest. Ik weet niet of het een urban legend is of niet.
Zo slecht is de grap nou ook weer nietquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langquote:
Ik ben al vanaf acht uur 's ochtends bezig met beginnen...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik was nog wel later begonnen![]()
Maar ik weet niet of ik het tot 5 ga volhouden
Het leven is zwaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben al vanaf acht uur 's ochtends bezig met beginnen...
Mijn buurvrouwen gaan voor me koken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond maar weer eens aan een goed stuk steak.
Ja Brigittequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van http://www.gayworld.be/holebi-cultuur/wereldwijd/singapore/
Maar toen ik even zocht op homo vakantie singapore werd ik doodgegooid met de gayvakantie's/cruises naar Singapore. Dus ik denk dat het wel meevalt![]()
Konijn!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn buurvrouwen gaan voor me koken.
Ik gok iets vegetarisch en saladerigs dus.
Yukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn buurvrouwen gaan voor me koken.
Ik gok iets vegetarisch en saladerigs dus.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:18 schreef stbabylon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van http://www.gayworld.be/holebi-cultuur/wereldwijd/singapore/
Maar toen ik even zocht op homo vakantie singapore werd ik doodgegooid met de gayvakantie's/cruises naar Singapore. Dus ik denk dat het wel meevaltIk heb precies datzelfde artikel gelezen idd
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wilde ze geen flinke worst?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yuk.
Ik heb die rooie weten te strikken voor een diner, en die wou steak, who am I to argue?.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb precies datzelfde artikel gelezen idd
Best Methods to Ice an Injury - Treatment of Inflammationquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wilde ze geen flinke worst?
Friendzoned. Ohhh shiiiiiiiit!
Meer bier drinken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
En heb wel een borrel straks, maar helemaal in leidenEn val nu al half in slaap
Ben uitgenodigd om morgen te terrassen, maar moet om 18:00 in Rotterdam (nuchter) zijn voor een wedstrijdquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wilde ze geen flinke worst?
Friendzoned. Ohhh shiiiiiiiit!
Terrassen voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben uitgenodigd om morgen te terrassen, maar moet om 18:00 in Rotterdam (nuchter) zijn voor een wedstrijd
He bah, terrassen. Dat doe je toch niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben uitgenodigd om morgen te terrassen, maar moet om 18:00 in Rotterdam (nuchter) zijn voor een wedstrijd
Oh, ik kom er net ook achter, werkzaamheden tussen Utrecht en Woerden, dus extra reistijdquote:
Lorasquote:
-3, voorspelbaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Loras
Die mag een keer komen ringsteken hoor!
Ik heb die eerste nog niet gezien, maar die scheen best oke te zijn.quote:
En als ik zeg dat Margaery mee mag?quote:
Margaeryquote:
Was een leuke verrassing, verwachtte er helemaal niks namelijk. Erg sfeervol gemaakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die eerste nog niet gezien, maar die scheen best oke te zijn.
Game of Thrones!quote:
Ze is nu half kaal vanwege The Hunger Games.quote:
Kijk ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Game of Thrones!
Margaery Tyrell!
Natalie Dormer!
Zij is altijd sexyquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is nu half kaal vanwege The Hunger Games.
Ik vind t best sexy
Nee, jij kijkt naar een veredelde versie van Days of Our Lives met een hoger budgetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) Loser
2) Margaery is Geil met een hoofdletter G
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij kijkt naar een veredelde versie van Days of Our Lives met een hoger budget.
Niks d'rvan, aan het werk jijquote:
Ik heb het tot seizoen 2 volgehouden, toen trok ik die soap-meuk niet meerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja da's echt spreken als je niet kijkt.
quote:
As we speak ga ik de tuin in met laptop en biertjequote:
HAATquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
As we speak ga ik de tuin in met laptop en biertje
quote:
Research doen voor stappen in Singapore?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens eerder ga. Het is best mooi weer
Ik ben vooral al onderweg omdat ik chagrijnig aan t worden ben/wasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens eerder ga. Het is best mooi weer
Nee, eten met 2 lekkere wijven en dan naar een dansprojectquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Research doen voor stappen in Singapore?
Hipster-knots?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, eten met 2 lekkere wijven en dan naar een dansproject
Hipster spelen met m;n knotje.
Eten met 2 lekkere wijven en dan dansen, wat moet jij daar dan mee?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, eten met 2 lekkere wijven en dan naar een dansproject
Hipster spelen met m;n knotje.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij kijkt naar een veredelde versie van Days of Our Lives met een hoger budget.
Mwah, ik kwam er echt niet doorheen dat geneuzel over die doet het met doe en die heeft een kind van die, en die is de nicht van....quote:
Mja, er zijn veel, heel veel karakters. Dat kan lastig zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik kwam er echt niet doorheen dat geneuzel over die doet het met doe en die heeft een kind van die, en die is de nicht van....
Het is gewoon een soap in een duur fantasy-sausje.
"I was promised there'd be dragons!"
Ja, en heel, en dan ook HEEL veel gelul voornamelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, er zijn veel, heel veel karakters. Dat kan lastig zijn(voor iemand die de boeken niet heeft gelezen)
Ik ben gestopt met kijken na seizoen 1, ik vond het wel best.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik kwam er echt niet doorheen dat geneuzel over die doet het met doe en die heeft een kind van die, en die is de nicht van....
Het is gewoon een soap in een duur fantasy-sausje.
"I was promised there'd be dragons!"
Nou ja, er werden draken aangekondigd, en veldslagen, gewoon actie, dat is echt heel sporadisch.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken na seizoen 1, ik vond het wel best.
Dat had ik dus ook, veelste veel gelul en relationele dramas ipv actie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er werden draken aangekondigd, en veldslagen, gewoon actie, dat is echt heel sporadisch.
Ik weet best dat het een ander soort serie is dan dat ik verwacht blijkbaar, maar ik kan mijn aandacht er niet bijhouden, het zoveelste gesprek over familiefeutes, huwelijken etc etc....
Ja, dat dus. het lult maar door en door en het gaat (in mijn ogen dan he?) helemaal nergens over. Wat ik dus zeg, het is echt een hele dure soap met fantasy-invloeden en sporadisch wat actie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, veelste veel gelul en relationele dramas ipv actie.
Nou ja, ik vind het aantal doden dus erg tegenvallen, en de lekkere wijven kijk ik dan wel ergens anders, IRL bijvquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig vallen er veel doden en zitten er veel lekkere wieven in.
Gewoon, the usual. Mee lachen, kijken als ze omkleden, aan hun borsten zitten omdat t niks voor me betekend, je kent t welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eten met 2 lekkere wijven en dan dansen, wat moet jij daar dan mee?
What a waste...
Mee eens!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dus. het lult maar door en door en het gaat (in mijn ogen dan he?) helemaal nergens over. Wat ik dus zeg, het is echt een hele dure soap met fantasy-invloeden en sporadisch wat actie.
niet mijn ding, bite me.
Ik heb ze ook niet gelezen. Ik volg 't ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, er zijn veel, heel veel karakters. Dat kan lastig zijn(voor iemand die de boeken niet heeft gelezen)
Lucky bastardquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon, the usual. Mee lachen, kijken als ze omkleden, aan hun borsten zitten omdat t niks voor me betekend, je kent t wel
En piemelsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig vallen er veel doden en zitten er veel lekkere wieven in.
It's okay to be gayquote:
En dan ook nog eens met borsten spelen! Van twee walletjes eter die je bentquote:
Ja, je moet wel een minimale aandachtsspanne hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet gelezen. Ik volg 't ook.
Je moet IQ hebben en interesse
Altijd beter dan honger lijden tussen de wallen inquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan ook nog eens met borsten spelen! Van twee walletjes eter die je bent
Ja, dat is voor mij ook een soort criterium, als ik opeens zit te facebooken of de FOK!ken boeit het me blijkbaar niet genoeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mee eens!
Ik heb het 2 of 3 keer geprobeerd en elke keer ging ik wat anders doen terwijl ik zat te kijken, Dat zegt mij genoeg.
Een beetje fokking zegeltjes lopen traden op facebook. STOP IT!quote:Wij komen 2 uitzegels van de Jumbo/C1000 tekort OF we hebben er 3 teveel. Heeft er iemand 2 over, of nog 3 nodig, laat het even weten
Is dat een remake?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
oohoohooow, nieuwe Twin peaks box.
Verleidelijk. Must. Not. Give. In.
Nee, dat is de hele serie opnieuw uitgegeven in 1 box, incl de film en een hele hoop nooit uitgegeven footage.quote:
Oh dan ken ik alles al. Ik dacht ik heb de remake gemistquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat is de hele serie opnieuw uitgegeven in 1 box, incl de film en een hele hoop nooit uitgegeven footage.
Voor mij al 2 uur geledenquote:
No more hate?quote:
Ik haat nooit, ook al zeg/typ ik van wel.quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat nooit, ook al zeg/typ ik van wel.
* Barbusse doet meequote:
Morgen werkenquote:
vanavond werken! Dat is veel ergerquote:
Dinsdag vrij! Hopelijk klopt het weerberichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |