Ik ook, maar ik schiet nog wel een keerquote:
Ik vind bij Central Park, maar ook sommige anderen, die different abgle net zo indrukwekkend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind vooral die arial van central park gaaf
Ik wel voor de PS3, na het eten met een vriendin als t goed is.quote:
Het spel ja. Een week lang 100% meer Legendary drop chancequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht aan een user. Maar t is vast het spel.
Ik mag toch hopen dat het geen neuken wordt deze keerquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd! Dat neuken kan wel wachten.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het spel ja. Een week lang 100% meer Legendary drop chance
Zo ben ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:32 schreef stbabylon het volgende:
Goeie timing HW, kon er nog net mooi mijn vuurwerk-bois-bash ingooien
Topkwaliteit!quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
CL!!! Mijn tas heeft het overleefdEn dat voor 12 euro
Oh dat ja, nou ja als sinceria opeens weer in thin air verdwijnt is het wel weer twijfelachtig of het doorgaat natuurlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zou bij iemand ergens gebarbecued worden? Food
Bierbeque!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zou bij iemand ergens gebarbecued worden? Food
Ik weet slechts een datum, de rest is onbekend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Bels komt nog steeds af en toe dus die weet vast meer. Duurt ook nog wel even totdat het zo ver is.
Bierkip!quote:
Je piemel is te groot.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
BBQ met Bels en ik ben niet uitgenodigd?
Issie bang of zo?
Een vriend uit zuid afrika heeft het jaren geleden eens gemaakt, ze noemen het dronken kip geloof ikquote:
Ik denk dat je gewoon niet goed hebt opgelet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
BBQ met Bels en ik ben niet uitgenodigd?
Issie bang of zo?
Hmpf. Je bent gewoon bang dat ik t koud maak. terwijl ik gewoon de biertjes had kunnen koelen. Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet goed hebt opgelet.
Meteen weer hysterisch reageren, typischquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmpf. Je bent gewoon bang dat ik t koud maak. terwijl ik gewoon de biertjes had kunnen koelen. Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor!
NEE NU HOEFT HET NIET MEER HOOR!!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meteen weer hysterisch reageren, typisch
Maar mocht het allemaal doorgaan mag je best de biertjes komen koelen hoor
Prima, dan geen verse worst van de bbq voor jouquote:
Let me rephrase that: HMMMMquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima, dan geen verse worst van de bbq voor jou
wurst-fanquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
O neeIk ben helemaal niet zo'n worst-fan eigenlijk.
Ach, er waren meer dingen geroepen om op de bbq te doen. Dronken kip, gevulde paprikas, spare ribs, etc.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
O neeIk ben helemaal niet zo'n worst-fan eigenlijk.
Conchita of Irene?quote:
Nee nee, ik kom wel gewoon niet. Beter ook, dan blijven jullie gewoon hetero en heb ik een avondje rust.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, er waren meer dingen geroepen om op de bbq te doen. Dronken kip, gevulde paprikas, spare ribs, etc.
Maar wat er van terecht gaat komen geen idee
Paprika gevuld met ladingen vleesquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, er waren meer dingen geroepen om op de bbq te doen. Dronken kip, gevulde paprikas, spare ribs, etc.
Maar wat er van terecht gaat komen geen idee
Nou, geen wurst dusquote:
Zeiken en als puntje bij paaltje komtquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik kom wel gewoon niet. Beter ook, dan blijven jullie gewoon hetero en heb ik een avondje rust.
...komt paaltje niet bij puntjequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeiken en als puntje bij paaltje komt
Paaltje bij paaltje dan in dit gevalquote:
Of bij achterpuntjequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paaltje bij paaltje dan in dit geval.
Zo cunt u het ook zeggen iddquote:
Paaltje bij paaltje!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeiken en als puntje bij paaltje komt
Spuit 11 lijkt me dubbel van toepassing hierquote:
Hou daar eens heel erg rap mee op!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja zeg hallo, ik was met Korea aan het wurstelen!
Soms werk ik.
Ik ben dan pas om 17:45 thuis hoor, dus valt allemaal wel wat tegen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Nog anderhalf uur of zo. Ik was laat vanochtend
Ik dan ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben dan pas om 17:45 thuis hoor, dus valt allemaal wel wat tegen.
Bierstuk!quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef Belsezar het volgende:
Zo, thuis!
Straks lekker biefstukje en dan gamen + bier!
De ene hand controller. De andere hand je blikje. Hoe hou je dan je tampeloerus vast?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef Belsezar het volgende:
Zo, thuis!
Straks lekker biefstukje en dan gamen + bier!
Hoezo?quote:
Weer??quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene hand controller. De andere hand je blikje. Hoe hou je dan je tampeloerus vast?
Zucht. Je kan ook niks zelf. Ik kom welw eer laaaaangs....
quote:
Onmogelijk, Ang3l heeft geen idee waar ik woon.quote:
Alles kan kapot!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl
Lekkere collega blijkt praktisch buurman te zijn, echter al bezet
Haatquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vandaag ben ik als ik klaar ben met werken zo'n 0,00000000 seconden later thuis
X 22quote:
Op mijn eigen wcquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarna weer lekker poepen van alle koffie.
Doen, meteen doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Er is mij net gevraagd of ik voor werk dik 2 weken in Singapore wil gaan zitten
Ik ben heul niet zo'n reislustig persoon in m'n upje!
Gaan! Gaaf!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Er is mij net gevraagd of ik voor werk dik 2 weken in Singapore wil gaan zitten
Ik ben heul niet zo'n reislustig persoon in m'n upje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |