Hoinquote:
Show 'em who's bossquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef Sejt het volgende:
Ik verwelkom Dordrecht in de Eredivisie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:14 schreef MMUFC het volgende:
Aston Villa manager Luzhnyi loopt te muiten dat hij naar Swansea wil. Een dag later... tekent hij bij... Fulham
Nicequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Nieuw talentje uit je jeugd:
[ afbeelding ]
quote:
Beetje respect jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:54 schreef Leonos het volgende:
Het is fucking Cambuur, boeiend welke opstelling je speelt
Oh, dacht dat je man u wasquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beetje respect ja
Ben niet voor niks 5x op rij kampioen geworden
Kut cloud wilt niet werken.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kut cloud wilt niet werken.
Heb ik helemaal FM op mijn werk laptop geinstalleerd, staat die game niet in de cloud, terwijl ik zeker weet dat ik hem daar opgeslagen had.
Krijg de tyfus.
Ja, wat moet ik nu heel de avondquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is idd kut. Ik heb er verder geen ervaring mee, ik speel altijd op m'n eigen pc.
Zuurquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kut cloud wilt niet werken.
Heb ik helemaal FM op mijn werk laptop geinstalleerd, staat die game niet in de cloud, terwijl ik zeker weet dat ik hem daar opgeslagen had.
Krijg de tyfus.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Cara het volgende:
Wat de fuck
[ afbeelding ]
Wat... de... fuck...
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Cara het volgende:
Wat de fuck
[ afbeelding ]
Wat... de... fuck...
Door zulke dingen ben ik ook vaak met Mansfield gekapt. Seizoen 1 playoffs gehaald maar niet gepromoveerd. Seizoen 2 kampioen geworden. Seizoen 3 zo ontieglijk slecht presteren dat ik door frustratie die game even op pauze zette en wat anders ging doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef MMUFC het volgende:
Weet niet of ik met Hartlepool verder ga.. Kan me amper versterken en ik ga nu naar het 3e seizoen dat ik maar geluk moet hebben om me te handhaven.
En dan aan het einde van het seizoen.. weer amper geld om betere spelers aan te trekken..
Misschien tijdelijk maar een game met een grote club en dan binnenkort misschien weer een keer verder..
Ik zie weinig charme in bijna alles verliezen, terwijl je kwalitatief gezien absoluut niet onderdoet voor de slechtste teams die vorig seizoen nipt overleefden in de divisie boven je, om daar dan met de grootste uitslagen op je bek te gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:27 schreef Halcon het volgende:
Dat is toch juist de charme van het spel?
Met miljoenen oliegeld een topteam bij elkaar kopen kan iedereen wel.
Ik probeer wel te promoveren uiteraard, maar da's lastig. Spelers die wat kunnen zijn vaak snel weg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, als je realisme wilt moet je elk jaar midenmoot of vrijwel onderaan eindigen met een FC Oss, da's ook niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Sejt op 16-05-2014 13:31:53 ]I love my mispoken words.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:24 schreef Sejt het volgende:
Ik doe vaak even wat anders tijdens de 1e helft van een wedstrijd. (koffie halen, wat sites checken, e.d.) Zie ik dit ineens bij terug komst... poule wedstrijd in de CL:
[ afbeelding ]
Uiteindelijke uitslag:Kiek 'em goanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe dat ook weleens, maar alleen bij wedstrijden tegen een veel slechtere tegenstander, bekerpotje tegen een amateur bijv. Eerst deed ik het ook bij friendlies, maar die laat ik tegenwoordig aan m'n assistent over.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik bijna altijd. Sowieso doe ik veel andere dingen tijdens FM, daarom ga ik ook niet zo snel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kiek 'em goan
Ik doe dat ook weleens, maar alleen bij wedstrijden tegen een veel slechtere tegenstander, bekerpotje tegen een amateur bijv. Eerst deed ik het ook bij friendlies, maar die laat ik tegenwoordig aan m'n assistent over.
Assistent wisselt ook het hele elftal.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik bijna altijd. Sowieso doe ik veel andere dingen tijdens FM, daarom ga ik ook niet zo snel.
Bedoel je pre-season friendlies? Die speel ik juist zelf, zodat ik iedereen gelijkmatig match fit kan krijgen.
Pre-season ja:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik bijna altijd. Sowieso doe ik veel andere dingen tijdens FM, daarom ga ik ook niet zo snel.
Bedoel je pre-season friendlies? Die speel ik juist zelf, zodat ik iedereen gelijkmatig match fit kan krijgen.
En hieromquote:
Ik speel dan ook niet tegen zulke clubs.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pre-season ja:
[..]
En hieromIk heb geen zin om zelf GAE - FC Schubbekutteveen bij te wonen, dat mag Boerebach mooi doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |